Seuraa 
Viestejä105
Liittynyt9.9.2014

On se hirveen näköistä kattoo tätä vastaanottoo selvinpäin, varsinkin kun jotkut vanhat huuhkajat eivät ole panostaneet ammattimeikkaajaan, vaan on ite pytyllä istuessaan vetässy käsivaralla väriä pintaa, voi sian vittu.

Sivut

Kommentit (20)

asdf
Seuraa 
Viestejä11665
Liittynyt16.3.2005

Joo, on toi väärin. Tälläkin hetkellä tuolla painaa käsivaralla meikattuja kurttunaamoja menemään. Eikä kukaan ole miettinyt, että tää tulee yhteiskunnalle aivan helvetin kalliiksi!

Jorma
Seuraa 
Viestejä2351
Liittynyt27.12.2008
Rellunpiinaaja

On se hirveen näköistä kattoo tätä vastaanottoo selvinpäin, varsinkin kun jotkut vanhat huuhkajat eivät ole panostaneet ammattimeikkaajaan, vaan on ite pytyllä istuessaan vetässy käsivaralla väriä pintaa, voi sian vittu.

Katoksä selvinpäin ja siitä muita moitit. Eti se rellun pakoputki ja pysy poissa täältä.

Rellunpiinaaja
Seuraa 
Viestejä105
Liittynyt9.9.2014
Jorma
Rellunpiinaaja

Katoksä selvinpäin ja siitä muita moitit. Eti se rellun pakoputki ja pysy poissa täältä.

Jorma otaa vaan jormansa käteensä ja alkaa hinkkaamaan, ja pitää turpansa kiinni ainakin silloin kun mulle puhuu.

Jorma
Seuraa 
Viestejä2351
Liittynyt27.12.2008
Rellunpiinaaja

Jorma otaa vaan jormansa käteensä ja alkaa hinkkaamaan, ja pitää turpansa kiinni ainakin silloin kun mulle puhuu.

Sulle voi tosiaan puhua suu kiinni, perille menee ihan yhtä paljon.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008
Rellunpiinaaja

Mikä se sinä olet arvostelemaan? Elä nytte kun toiset on hienoksi itsensä omasta mielestä laittaneet. Ei sitä tartte sillon muitten arvostella. He ovat hienoja ja kauniita. Piste.

Hämmentää.

Rellunpiinaaja
Seuraa 
Viestejä105
Liittynyt9.9.2014
Vatkain
Rellunpiinaaja

Mikä se sinä olet arvostelemaan? Elä nytte kun toiset on hienoksi itsensä omasta mielestä laittaneet. Ei sitä tartte sillon muitten arvostella. He ovat hienoja ja kauniita. Piste.

Minä voin arvostella aivan mitä tai ketä tahansa olipa he mielestäni minkä näköisiä tahansa, eikä sen pitäisi viedä keltään mitään pois ja piste!

Sattuuko muistumaan mielipiteen ilmaisuvapaus kenenkään vastaan änkääjän mieleen?

Raspu
Seuraa 
Viestejä13878
Liittynyt12.7.2010

Täytyy kirjottaa toistamiseen tämä oma kommentti.

Kun poika sanoo mulle että sitä rsyttää joku tai se on kyllästynyt johonkin tai johonkuhun sanon sille että se on sen oma ongelma. Se on vasta kuus eikä tajua mitä mä yritän sille selittää.

Ei tuota näytä aikuisetkaan ihmiset aina tajuavan että jos joku ärsyttää niin se on ihan oma ongelma. 

You have to die few times before you really can live.
- Charles Bukowski

Tiskijukka
Seuraa 
Viestejä148
Liittynyt29.11.2013

No ropleemi, ei haittaa toisten kirjoittelut yhtikäs mittään, kun ei edes kirjottajaa tunne, vituttaisi jos joku kaveri olisi jostain asiasta niin eri mieltä harvemmin on ollu tai sitt ei oo vittinyt alkaa vänkäämään, tosin yks Matti on tahallaan aina eri mieltä ei kai sekään oikeesti, kännissä ei tajua mistään mitään.

Minä kuulemma valitan liikaa yhteiskunnan epäkohdista, Matti ei tosiaan välitä mistään mitään, sama vaikka tulisi laki ettei saa kaupasta kuin sixpäkin päivässä, sano että kauppoja on loputtomiin.

Raspu
Seuraa 
Viestejä13878
Liittynyt12.7.2010

Pätee ihan mihin tahansa. Minä nyt lähinnä niitä kurttunaamoja tarkotin. Vaan ei ne aloittajaa taida oikiasti ärsyttää, kuhan jutun juurta vaan stimuloivat.

You have to die few times before you really can live.
- Charles Bukowski

Tiskijukka
Seuraa 
Viestejä148
Liittynyt29.11.2013

Kyllä se vähän vituttaa kun tällätään muka ittesä ja  naama näyttää lähinnä norsun vitulta.

Paree olis tuossa tapauksessa jättää pakkelit pois kokonaan.

Muori ei meikannu koskaan eikä kukaan valittanut, jos olis meikannu veikkaisin että ainakin minä olisin valittanut.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008
Rellunpiinaaja

Sattuuko muistumaan mielipiteen ilmaisuvapaus kenenkään vastaan änkääjän mieleen?

Kannattaa muistaa, että vapaus tuo mukanaan vastuuta. Kannattaa myös muistaa, että vapaus ei ole synonyymi huonolle käytökselle.

Hämmentää.

Pacanus Rusticanus
Seuraa 
Viestejä7845
Liittynyt1.2.2010
Vatkain
Rellunpiinaaja

Kannattaa muistaa, että vapaus tuo mukanaan vastuuta. Kannattaa myös muistaa, että vapaus ei ole synonyymi huonolle käytökselle.

Sitten pitää muistaa myös ilmaista mielipiteessään, että se on mielipide, jolloin se ei ole rikos, paitsi niissä tapauksissa joissa se on rikos.

- Ubi bene, ibi patria -

Rousseau
Seuraa 
Viestejä16844
Liittynyt13.11.2009

No sitähän minä olen ollut mielipuolta ettei tässä nelikymppisenä hyödytä alkaa taas meikkaamaan, kun ei sitä aiemminkaan osannut, ja nelikymppisenä on nelikymppisen lärvi, että näyttääkö se sitten hyvältä jos väriä töhrittynä sinne sun tänne kun on kumminkin silmäkulmissa rypyt, yläluomet repsottaa ja sitä rataa...

Mutta toisaalta. Jos en nyt kumminkaan itse meikkaisikaan, niin tämäkin on kuitenkin ihan totta:

SamikoKu

Täytyy kirjottaa toistamiseen tämä oma kommentti.

Kun poika sanoo mulle että sitä rsyttää joku tai se on kyllästynyt johonkin tai johonkuhun sanon sille että se on sen oma ongelma. Se on vasta kuus eikä tajua mitä mä yritän sille selittää.

Ei tuota näytä aikuisetkaan ihmiset aina tajuavan että jos joku ärsyttää niin se on ihan oma ongelma. 

...että kaikesta tosiaan ihmiset ongelmia ottavatkin, silloin kun he ongelmoivat muiden ihmisten touhuista jotka eivät oikeasti haittaa millään tavalla. Tässä juurikin jokin aika sitten sain livenä kuulla kunniani ihan älyttömästä asiasta joka ei sille intoajalle kuulunut millään tavalla, ja hän oli vielä ymmärtänytkin sen asian silleen ettei sitä välttämättä kaikki samalla tavalla ymmärrä. Herää kysymys että mikä kumma pakottaa ihmisen puuttumaan toisten ihmisten tekoihin silloin kun kukaan ei ihan aidosti ja oikeasti kärsi millään tavalla?

Saako siitä jotkut kiksit toisten dominoimisesta, tai heidän päivänsä pilaamisesta kun ottaa jonkun pahaa-aavistamattoman ihmisen hampaisiinsa?

Tai sitten vaikkapa tällainen, tuohon ulkoiseen olemukseen liittyen, kuin että Nina Hagen muisteli nuoruutensa elämäkerrassa miten oli yksi päivä laittanut ison rusetin päähänsä ja onnessaan sitten käveli pitkin katua, niin tuli joku ukko vastaan ja alkoi v-tuilemaan että "miltäs sitä tänään näytetäänkään".

Itsestäni yksi naapuri tai kuka lie kulkija juuri yksi päivä möläytti että "porkkana tulee" kun kävelin ohi oranssi takki päälläni. Tuo nyt on jo varsin naurettavaa, koskei oranssissa värissä oikeasti ole mitään kummaa. Olen sitä lapsesta asti inhonnut ja ostin eräänlaiseksi testiksi itselleni että miten kykenen sitä käyttämään. Olen jostain lukenut että jos ihmisellä on neurologista häikkää päässä, hän inhoaa oranssia. Ehkäpä tämä oranssin käyttäminen toimiikin jonkinlaisena testinä että saan kaivettua esiin ympäristöstäni kaikki päävikaiset... Ainakin ne jotka kehtaavat ääneen ilmaista sitä oranssin inhoaan. Tavallaan mielenkiintoinen projekti.

Njaa, kun jotkut inhoavat punatukkaisia, niin onkohan siinäkin joku aivojen yliärsyyntyminen takana...?

SamBody
Seuraa 
Viestejä6074
Liittynyt3.5.2008

Hauskinta (tai oikeastaan ainoa hauska) juttu tuossa jonokättelyssä oli eukkojen kolttujen laahusten päälle tallominen ja eritoten reaktiot moisesta: suunnilleen selälleen mätkähtelyä. Mutta arvokkaasti!

http://www.vapaakielivalinta.fi/
http://www.sananvapaudenpuolesta.fi/
Tunnustan poikkeavuuteni: perustan näkemykseni enemmän omaan ajatteluun kuin auktoriteetteihin.

jussipussi
Seuraa 
Viestejä40689
Liittynyt6.12.2009
Rousseau

Itsestäni yksi naapuri tai kuka lie kulkija juuri yksi päivä möläytti että "porkkana tulee" kun kävelin ohi oranssi takki päälläni. Tuo nyt on jo varsin naurettavaa, koskei oranssissa värissä oikeasti ole mitään kummaa. Olen sitä lapsesta asti inhonnut ja ostin eräänlaiseksi testiksi itselleni että miten kykenen sitä käyttämään. Olen jostain lukenut että jos ihmisellä on neurologista häikkää päässä, hän inhoaa oranssia. Ehkäpä tämä oranssin käyttäminen toimiikin jonkinlaisena testinä että saan kaivettua esiin ympäristöstäni kaikki päävikaiset... Ainakin ne jotka kehtaavat ääneen ilmaista sitä oranssin inhoaan. Tavallaan mielenkiintoinen projekti.

Njaa, kun jotkut inhoavat punatukkaisia, niin onkohan siinäkin joku aivojen yliärsyyntyminen takana...?

Tuosta kengät ohikulkijoiden testaamiseksi.

http://www.unitefootwear.com/blog/2013/03/07/asics-onitsuka-tiger-spring-2013/

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat