Seuraa 
Viestejä881
Liittynyt14.12.2013

Pidän vapautta ja itsenäisyyttä kaikkein suurimpina arvoina, mitä ihmisellä voi olla.

Olen huomannut että jotkut viranomaiset mielenterveysalalla ei tajua että kaikki ei halua osallistua heidän järjestämiin touhuihin, kuten käydä mielenterveys-klubilla.

Minä en ole teidän vaikutuspiirissä ja minulla on täysi oikeus päättää omista asoista itse.

Tämä on minunkin planeetta joten turha teidän on luulla että voitte pompottaa, miten haluatte.

Jotkut viranomaiset väärinkäyttää asemaansa ihmisten suhteen, ja rajoittaa ihmisten vapauden-tunnetta. Huhhuh, mitä p***aa!

Minulla on yksilöllinen oikeus elämääni ja teillä EI!

When people become inviduals again, instead of being a cattle, we'd get back in busines again. <--

Kommentit (13)

Rousseau
Seuraa 
Viestejä16844
Liittynyt13.11.2009
deep purpose

Pidän vapautta ja itsenäisyyttä kaikkein suurimpina arvoina, mitä ihmisellä voi olla.

Olen huomannut että jotkut viranomaiset mielenterveysalalla ei tajua että kaikki ei halua osallistua heidän järjestämiin touhuihin, kuten käydä mielenterveys-klubilla.

Minä en ole teidän vaikutuspiirissä ja minulla on täysi oikeus päättää omista asoista itse.

Tämä on minunkin planeetta joten turha teidän on luulla että voitte pompottaa, miten haluatte.

Jotkut viranomaiset väärinkäyttää asemaansa ihmisten suhteen, ja rajoittaa ihmisten vapauden-tunnetta. Huhhuh, mitä p***aa!

Minulla on yksilöllinen oikeus elämääni ja teillä EI!

Jostain syystä kuntoutuspalveluita pyörittävät tahot pitävät itsestäänselvänä ylimmäisenä arvona että jokaisen ihmisen tulee olla sosiaalinen, ja vieläpä sillä tavalla kuin resurssit sattuvat myöten antamaan ja joku puuhapetteri tai -petra armollisesti puuhailtavaa tarjoaa.

Menisikö joku esmes akateemisella tasolla opiskellut ihminen näpertelemään jotain lumihiutaleita paperista tms.? Onko kaikkien ylin onni kerääntyä pöyrän ääreen raportoimaan miten viikko on mennyt? Jos se on mennyt paskaksi ja/tai ihmiselle ei yleensäkään tapahdu oikein mitään, niin ei siitä kaikki jaksa avautua.

Ei se että on jokin mielialahäiriö tai -sairaus tarkoita automaattisesti sitä että ihminen taantuu jonkinlaisen kehitysvammaisen tasolle ja tykkää siitä eteenpäin niistä "jos sun lysti on niin kädet yhteen lyö" -piirileikeistä.

Jos kertakaikkiaan mitään muuta ei ole tarjolla, saatan toki tuollaisiin itsekin osallistua ja puolella sanallakaan en paljasta että ei ne oikein ihan ykkösharrastukseni ole... Mutta jos elämä jatkuvasti olisi vain lasten leikkejä nelikymppisen iässä, niin voisi pikkaisen alkaa otsasuoni pullottamaan. Monelle ne tökkää varmaan jo kaksikymppisenäkin. Ehkä enemmänkin, kun on kuviteltu että nyt sitä ollaan aikuisia.

Eli ymmärrän jos ärsyttää...

deep purpose
Seuraa 
Viestejä881
Liittynyt14.12.2013

Hyvä Rosseau, ja vielä ärsyttävämpää on se, että kun olen sanonut jo EI niin silti taas otetaan sama asia uudestaan esille. Juu, olen ollut näkemässä kans noita "tehdään paperista lumihiutale-touhuja". Miksi viranomaiset, jotka ei tiedä musta melkein mitään luulee etei mulla oo jo jotain paljon kehittävämpääkin tekemistä "ALREADY BY MY OWN"?

Minulla on web koodaus, minulla on säveltäminen ja grafiikan suunnittelu, ja minulla on faneja kans. Totta v*****a se on rakentavampaa kun noi klubitalo hössötykset.

When people become inviduals again, instead of being a cattle, we'd get back in busines again. <--

deep purpose
Seuraa 
Viestejä881
Liittynyt14.12.2013
CE-hyväksytty

Teidän tulee kumartaa niitä jotka maksavat lääkkeenne.

No ei todellakaan, mä en ole velkaa kenellekään niistä lääkkeistä. Jokaisella on alttius johonkin sairauteen joten on se hyvä olla olemassa myös muillekin.

slam
Seuraa 
Viestejä2127
Liittynyt11.5.2006

Kaippa se noita lumihiutaleita pitää myös mennä tekemään. En mä nyt koe olevani mikään erikois-setä, ettäkö en voisi niitä rakennella ja jutella ihmisten kanssa mukavia. Jos on muutakin tekemistä ja elämässä menee hyvin, niin mitäpä noista seuroista välittämään? 

Hyvin polkee.

deep purpose
Seuraa 
Viestejä881
Liittynyt14.12.2013
slam
Jos on muutakin tekemistä ja elämässä menee hyvin, niin mitäpä noista seuroista välittämään? 

Aivan, tajusit asian. :)

slam
Seuraa 
Viestejä2127
Liittynyt11.5.2006

Exa kysyit, että meinaatko laittaa joulukoristeita? Ollut tullut kokoasia edes mieleen, mutta tuollaisessa kerhossahan niitä saisi tehtyä. Tuli nekin siis nyt mieleen ehkä kolmatta kertaa tässä joulukuussa. Laulan tässä nyt paria tuntia putkeen Uriah hippien - July morning:kia ja melko boring työttömän lauantai. I am so pride and cool. Kaippa voisin ale-baariin istuun, mutta joo maksaa sekin, jos sieltä kaljaa ostaa. Kukaan halua sieltä lähteä soittaan bassoa, rumpuja ja kitaraa, jotta voisi huutaa ahdistuksensa koko kansalle. :D

Hyvin polkee.

Rousseau
Seuraa 
Viestejä16844
Liittynyt13.11.2009
slam

Kaippa se noita lumihiutaleita pitää myös mennä tekemään. En mä nyt koe olevani mikään erikois-setä, ettäkö en voisi niitä rakennella ja jutella ihmisten kanssa mukavia. Jos on muutakin tekemistä ja elämässä menee hyvin, niin mitäpä noista seuroista välittämään? 

Ongelma on vain se että kun sitä seuraa olisi kiva olla, mutta jos ne lumihiutaleet tuntuvat suorastaan loukkaukselta omaa itseä kohtaan, kun on aina ollut kiinnostuneempi ihan muista asioista, niin mistäpä sitä mielenkiintoisempaa/haasteellisempaa seuraa löytäisi?

Monilla varmaan on edes opinnot tukena, ja aika jörö mörkö saa olla etteikö akateemisena löydä akateemista seuraa juttelemaan syntyjä syviä. Mitä olen sivusta seurannut, niin se risupartasakki joskus näyttää päällepäinkin vähän sellaiselta että ota niistä selvää kellä viiraa päässä ja kellä ei. Taitaa jäädä se ulkonäön ruokkoaminenkin väliin jos on tarpeeksi mielenkiintoiset atomimallit päässä pyörimässä.

Ja sitten taas toisaalta jos olet oikein tavisten tavis, niin sitten varmaan kuuluukin tykätä lumihiutaleista, piireileikeistä, jouluvalmisteluista ja muusta puuhastelusta.

Mutta mitäs sitten jos on tutkainta vastaan potkiskeleva yksilö joka on aina ollut näköisensä ihminen, eikä sovi/kelpaa mihinkään tavanomaiseen ryhmään? Jos esmes haluaisi jutella mustista aukoista, niin et voi mennä lässyttämään pehmoisia sellaisille jotka ovat oikein pusanneet opintojaan niistä, etkä tasan taatusti voi mennä juttelemaan taviksille joita ei voisi vähempää kiinnostaa siellä salkkareidensa ja päikkäreidensä välissä.

Tarvittaisiin omituisten otusten kerho jossa ei tarvitse leikkiä piirileikkejä, muttei olla myöskään Mensa-kerholainen. Nettihän on näitä väärällään, mutta kai sitä face to facen siedätyshoitoakin joskus pitäisi olla. Suomessa vaan tuntuu ettei täällä saa puhua livenä liian "outoja" jos ei ole päissään...

deep purpose
Seuraa 
Viestejä881
Liittynyt14.12.2013

Totta hemmetissä haluaisin puhua mustista aukoista - haha! :D

Joo, minun ongelma on just se, että kun kävin tutustumassa paikalliseen mielenterveys klubiin, niin jotenkin keinotekoiselta ja vaivallolliselta näytti se touhu siellä. En minä halua loukata heidän kunniaa, olen vain rehellinen. Oisko se sitten reilua minua kohtaan, jos vasten tahtoaan pitäisi meitsin tykätä siitä touhusta? Taitaa olla jo viides viranomainen joka minua sinne on haluamassa. Vastasinkin niille että tää ei oo mun juttu, ruveta käymään täällä.

Sitäpaitsi, siellä ei ollut yhtään ikäistäni jäsentä. Ei taida löytyä monta alle neljäkymppistä, joka aidosti olisi kiinnostunut kyseisestä touhusta. Minä olen nuori, haluan käydä rafloissa bilettämässä ja iskemäsää nuoria naisia, enkä olla marttakerhossa pelaamassa risti seiskaa.

Keckuli
Seuraa 
Viestejä568
Liittynyt10.10.2013

Minun tuntemukseni ovat melko samanlaiset. Aikansa kiltisti kävin klubitaloilla ja muissa kolmannen sektorin toiminnoissa ja jopa pussittamassa ruuveja, kun niitä ehdotettiin. Onneksi otin oman tahtoni käyttöö ja lopetin mokomat pelletouhut.

Bernard Shawn: ”Tiede on aina väärässä: se ei koskaan ratkaise ongelmaa luomatta kymmentä lisää.”

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat