Kommentit (4)

Raspu
Seuraa 
Viestejä13878
Liittynyt12.7.2010

Testot on aamulla korkeimmillaan.
Punttireeni siihen päälle vielä kuulemma nostaa niitä entisestää kun taas ylenpalttinen kuntoilu laskee.

Aamureeni ja taas on olo kun sonnilla.

You have to die few times before you really can live.
- Charles Bukowski

Prossimo Treno
Seuraa 
Viestejä1391
Liittynyt26.3.2006
SamikoKu

Mielenkiintosita. Kerro minkälainen on sonnin olo. Pystyykö esimerkiksi pistämään paidan päälleen oikein päin ja repimättä?

TOIJALA. Katse josta huomaa toisen olevan aivan liian päissään, jotta hän ymmärtäisi mitään mitä hänelle on sanottu viimeisen 20 min. aikana. "Junassa yritin puhua hänelle, mutta hän oli jo toijalassa." — Antti Hyry (Kokkilan kakkakääpiö, Hömpönkeinaa, Hirvi Akuniemi, Artsiitti Höti Pörtsiitti)

Raspu
Seuraa 
Viestejä13878
Liittynyt12.7.2010
Prossimo Treno
SamikoKu

Mielenkiintosita. Kerro minkälainen on sonnin olo. Pystyykö esimerkiksi pistämään paidan päälleen oikein päin ja repimättä?

Hahaa!
Puhkuu ja puhisee. Sarvet sojottaa ja niska tekee töytäsyliikkeitä. 
En oo pistäny vielä paitaa päälle.

You have to die few times before you really can live.
- Charles Bukowski

Rousseau
Seuraa 
Viestejä16844
Liittynyt13.11.2009

Nuorten ja/tai hyvännäköisten miesten kehoja on toki miellyttävää katsella, mutta aina on jotenkin oudoksuttanut se että miten miespuolinen ihminen kykenee kokemaan juurikin eläimelliset piirteet ihmisenä olemisessa erityisen arvostettavina. En ole ikinä kuullut, tai ei tule ainakaan mieleen, yhdestäkään naisesta joka olisi (itse) kehunut eläimellistä puoltaan.

Kukapa sitä sanoisikaan että "olen minä vaan aika nauta!" taikka "tässä se on melkoinen LEHMÄ".

Toisaalta se että mies vertaa itseään märehtijäeläimeen on kyllä aika huvittavaa sekin. Jos olisin mies, ennemmin haluaisin verrata itseäni yksintein johonkin lihaa syövään petoeläimeen. Noh, tässäpä on sitten se jippo että naisena sitä tietenkin voi olla edes "aika kissa" tahi "puuma". Mutta kuinka vanhaksi asti? Mieshän voi olla se sorkkaeläin vaikka hautaansa saakka.

No, pääasia kai on se että on itsetuntoa ja hyvä olo.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat