Seuraa 
Viestejä54
Liittynyt29.12.2014

Mitä on elämän tiede  ?

Tiede tuskin on oikea sana tarkoittamassani merkityksessä mutta saa nyt kelvata ?

Mitä elämä on sitä ei voi sanoin määritellä tai kuvailla mutta se on todellista siitä huolimatta ?

Me olemme elämän ilmentymiä mutta olemmekom me tietoisia omasta todellisuudestamme ?

On sanonta että "ihminen tunne itsesi" mutta voiko itse tuntea itseä koska itse on vain harha kuva todelisuuden näkökannalta

Kylläkai se voi mutta onko siitä mitään hyötyä koska itse on todelisuude näkökanalta vain  väli aikainen harha olento joka syntyy ja kuolee

Oikeampaa toimintaa olisi oppia tuntemaan ja tiedostamaan oma todelinen olemuksens eli minuus  joka on meidän todelline olemuksemme ja tämä voi vapautua itsen kahleista ja harhasta

On alkanut uusi aika jonka aikana on tarkoitus vapautta ihmiset harhasta ja itsen kahleista todellisuuteen ja vapauteen

Kommentit (4)

John Carter
Seuraa 
Viestejä9511
Liittynyt17.2.2006
Mttikalevi

Mitä on elämän tiede  ?

Tiede tuskin on oikea sana tarkoittamassani merkityksessä mutta saa nyt kelvata ?

Mitä elämä on sitä ei voi sanoin määritellä tai kuvailla mutta se on todellista siitä huolimatta ?

Me olemme elämän ilmentymiä mutta olemmekom me tietoisia omasta todellisuudestamme ?

On sanonta että "ihminen tunne itsesi" mutta voiko itse tuntea itseä koska itse on vain harha kuva todelisuuden näkökannalta

Kylläkai se voi mutta onko siitä mitään hyötyä koska itse on todelisuude näkökanalta vain  väli aikainen harha olento joka syntyy ja kuolee

Oikeampaa toimintaa olisi oppia tuntemaan ja tiedostamaan oma todelinen olemuksens eli minuus  joka on meidän todelline olemuksemme ja tämä voi vapautua itsen kahleista ja harhasta

On alkanut uusi aika jonka aikana on tarkoitus vapautta ihmiset harhasta ja itsen kahleista todellisuuteen ja vapauteen

Milloin tämä "uusi aika" on alkanut? Mistä harhasta ihmiset on tarkoitus vapauttaa? Miten määrittelet tämän tulevan "todellisuuden ja vapauden" verrattuna nykyisin vallitsevaan todellisuuteen ja vapauteen, mitkä ovat erot mielestäsi?

" Käsittämätöntä luonnossa on sen käsitettävyys. " Albert Einstein

jussipussi
Seuraa 
Viestejä40634
Liittynyt6.12.2009
Mttikalevi

Mitä on elämän tiede  ?

Tässä parempi määritelmä:

Wissenschaft is the German language term for any study or science that involves systematic research. Wissenschaft incorporates science, learning, knowledge, scholarship and implies that knowledge is a dynamic process discoverable for oneself, rather than something that is handed down. It did not necessarily imply empirical research.

Wissenschaft was the official ideology of German Universities during the 19th century. It emphasised the unity of teaching and individual research or discovery for the student. It suggests that education is a process of growing and becoming.

Wissenschaft was misinterpreted by 19th century Americans visiting German universities to mean "pure science," untainted by social purposes and opposed to the liberal arts.[1]

http://en.wikipedia.org/wiki/Wissenschaft

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat