Seuraa 
Viestejä881
Liittynyt14.12.2013

Sinun onnellisuutesi johtuu hyvin paljolti siitä, miten suhtaudut toisiin ihmisiin.

Kannattaa siis satsata hyviin ihmissuhteisiin ja päästä eroon kyynisyydestä. Erakoituminen etäälle muista ihmisistä, - voisi jopa puhua sosiaalisesta syrjäytymisestä - on varmasti osasyy, miksi et ole onnellinen. Itse ajattelen muuttaa asennetta muihin ihmisiin - johon vaikuttaa äsken näkemäni uni. Olen kyllästynyt siihen, miten tähän asti olen ollut liian skeptinen ja etäinen. Yritän nähdä muissa ihmisissä enemmän hyvää. Ja samalla tuoda esiin omat hyvät puoleni.

Toivottavasti tulevaisuuden ihmissuhteet on raikkaita kuin Vichy mineraalivesi.

Pitäisi muuttaa monotoninen suhtautuminen polytoniseksi.

When people become inviduals again, instead of being a cattle, we'd get back in busines again. <--

Kommentit (6)

Raspu
Seuraa 
Viestejä13878
Liittynyt12.7.2010
deep purpose

Sinun onnellisuutesi johtuu hyvin paljolti siitä, miten suhtaudut toisiin ihmisiin.

Tässä se juju juuri piilee. Kaikki ei oivalla sitä koskaan.

You have to die few times before you really can live.
- Charles Bukowski

Vomies
Seuraa 
Viestejä2833
Liittynyt4.9.2010

Tuo on hyvä. Itsellä on nyt sellainen tilanne, että on syyllisyydentunto yhdestä ihmissuhteesta jolle en ole vastannut. Toiselle pitäisi vastata, vai pitäisikö. Kolmannesta ehkä parhaasta en tiedä mikä se on. Jos alan jompaankumpaan ensimmäiseen, niin kolmas todennäköisesti ei tykkää.

Vaka vanha Väinämöinen, tietäjä iänikuinen.

slam
Seuraa 
Viestejä2127
Liittynyt11.5.2006

50% ennemmin tekee itsemurhan erakkona, kun laumassa lajityypillisessä käytöksessä. Ihtekkin varmaan melkoisen paljon sitä ihmisten vastakaikua kaipaan tai jää keskenään pohdiskeleen ja voi masentuakkin, mitä nyt ei onneksi ole näkyvissä. Äkkiä sitä myäs erakoituukin, jos ei yhtään ole ihmiskontaktia.

Hyvin polkee.

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18399
Liittynyt16.3.2005
SamikoKu
deep purpose

Tässä se juju juuri piilee. Kaikki ei oivalla sitä koskaan.

Toisaalta mä olisin hieman eri mieltä tästä.

Joskus penskana juttelin muka viisaita ja yks ukko sitten keskusteltaessa elämän tarkoituksesta totes hienosti, että elämän tarkoitus on se, että minä olen onnellinen.

Mun mielestä toi kuullosti aika... erikoiselle ajatukselle. Mutta kun pohdin tuota juttua, niin hoksasin, mitä se ukko tarkoitti tuolla. Ja musta se oli oikeessa.

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

deepndark
Seuraa 
Viestejä2644
Liittynyt4.10.2005

DedMoroz, totta hemmetissä onnellisuus on se mitä ihmiset haluaa. Mutta että miten tulla onnelliseksi niin dramaattisessa maailmassa. Luulen että pitää vahvasti tuoda esille suvaitsevaisuutta, joka on terveen kultturin kulmakivi.

Halki, poikki, pinoon - pois mielestä.

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18399
Liittynyt16.3.2005
deep'n'dark

DedMoroz, totta hemmetissä onnellisuus on se mitä ihmiset haluaa. Mutta että miten tulla onnelliseksi niin dramaattisessa maailmassa. Luulen että pitää vahvasti tuoda esille suvaitsevaisuutta, joka on terveen kultturin kulmakivi.

Toimii niille, jotka tulevat omasta suvaitsevaisuudestaan onnelliseksi. Muille ei toimi. Oli sitten tervettä jostain vinkkelistä tai ei, niin musta itseään vastaan toimiminen on vielä onnettomampi ratkaisu.

E: eikä kyse ole halusta vaan tilasta, sä joko olet onnellinen tai et ole. Ja se että oletko vai etkö heijastuu sun ympäristöön. Dramaattisella maailmalla ei ole sen kanssa juurikaan tekoa. vrt. köyhät on keskimäärin onnellisempia kuin rikkaat. ;)

Pohdit lisää tota, niin huomaat omituisii juttui. Tai sitten et. Ei voi tietää. :)

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat