Seuraa 
Viestejä568
Liittynyt10.10.2013

Minulla on tapana kirjoittaa viestejäni omalla suosikkieditorillani (NoteTab Light) ja Copy/Pastata sitten ne tänne.

Kun Copy/Pastaan ne tänne, niin yksi rivinvaihto muuttuu kahdeksi. Se täytyy manuaalisesti  muuttaa yhdeksi. Erityissen ärsyttävää on se, että kun minulla on joskus tapana tuottaa viestiin ohjelman listaustuloksia, niin niiden yhteydessä ei voi edes muuttaa tuota ylimääräistä rivinvaihtoa yhdeksi. Jos sitä yrittää, niin käy kuten tässä listauksessa luvun 10 kohdalla:

1

2

3

4

5

6

7

8

910

Eikö tätä ominaisuutta voitaisi korjata jotenkin? Vika ei ole NoteTab Light:ssa. Sama ongelma on myös esimerkiksi Notepadin kanssa.

Mistä muuten olisin voinut lähettää tämän kommentin niin, että ylläpito olisi sen lukenut.

Bernard Shawn: ”Tiede on aina väärässä: se ei koskaan ratkaise ongelmaa luomatta kymmentä lisää.”

Kommentit (1)

salai
Seuraa 
Viestejä7529
Liittynyt17.3.2005

Tämän foorumin editori on tehty taivaassa, eikä sille voi sen vuoksi tehdä mitään. Ainakaan kunnes ilmestyskirjan ratsastajat koodaavat tämän uudelleen.

▶ The Doors - Riders on the Storm (original album version) - Music Video - YouTube

Itse on ole löytänyt mitään aina toimivaa ratkaisua. Tässä tekstilaatikossa sekoitetaan jotenkin merkillisesti koodia.

Mitä tahansa edellä esitetyistä väitteistä saa epäillä ja ne voidaan muuttaa toisiksi ilman erillistä ilmoitusta. Kirjoittaja pyrkii kuitenkin toimimaan rehellisesti ja noudattamaan voimassa olevia lakeja.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat