Kommentit (5)

kytoann
Seuraa 
Viestejä1915
Liittynyt16.3.2005

Oma kokemukseni tukee tätä tutkimusta. Joulun aikaan olen mässäillyt, kinkkua, suklaata ynnä muita herkkuja mielettömät määrät. Liikkuminen on jäänyt aika vähiin. Silti olen laihtunut n. kilon. Avannossa olen käynyt melkein joka päivä, reilun minuutin kerrallaan. 

Olen siis uinut kesästä alkaen, uintiaika vähitellen vähentynyt puolesta tunnista siihen puoleentoista minuuttiin veden kylmetessä.

Tyhmyydelle minä olen vihainen kuin rakkikoira; mutta viisaus ei ole kaikille suotu.

käyttäjä-7082
Seuraa 
Viestejä1
Liittynyt13.1.2015

Tuo tutkimus koskee tosiaan hiiren geeniä. Ihmisen vastaava geeni on ZNF516 ja se on proteiinitasolla noin 78% samanlainen hiiren geenin kanssa. Tämä geeni on löydetty monenlaisissa yhteyksissä aina luiden kasvusta solujen erilaistumiseen. Mutta varsin vähän kyseisestä geenistä tiedetään verrattuna moneen muuhun ihmisen geeniin. Ainakin yksi tutkimuksista on liittänyt tämän geenin ilmentymisen (tai sen puuttumisen) myös tiettyihin syöpämuotoihin joten tätä geeniä kannattaisi varmasti tutkia tarkemminkin monestakin syystä. 

taucalm
Seuraa 
Viestejä7047
Liittynyt3.9.2009

Eihän tuossa sinällään mitään uutta ole, että ruumiinlämmön ylläpitäminen ottaa enemmän energiaa kuin nesteen poistaminen ja viilentäminen hikoilemalla.

"Everything is backwards; everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, universities destroy knowledge, governments destroy freedom, the major media destroy information and religions destroy spirituality."

Reifengas
Seuraa 
Viestejä3203
Liittynyt30.5.2010

Huumoria koko juttu!

Keho käyttää ensin sokerivarastot. Sitten se hyökkää proteiinien kimppuun energiaa saadakseen. Viimeisenä hätävarana ovat rasvat.

Ei toimi ihmisillä, joilla on pääsy jääkaapille.

Rinnan rikkahat ajavat,
käsityksin köyhät käyvät.

o_turunen
Seuraa 
Viestejä11897
Liittynyt16.3.2005
Reifengas

Huumoria koko juttu!

Keho käyttää ensin sokerivarastot. Sitten se hyökkää proteiinien kimppuun energiaa saadakseen. Viimeisenä hätävarana ovat rasvat.

Ei toimi ihmisillä, joilla on pääsy jääkaapille.

Saattaisihan tuo toimia, jos jääkaappiin ei sovi muuta kuin koehenkilö.

Korant: Oikea fysiikka on oikeampaa kuin sinun klassinen mekaniikkasi. Jos olet eri mieltä kanssani olet ilman muuta väärässä.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat