Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008

Nyt päällä t-paita jossa nukuin yöni, kollegehousut ja villasukat. Wordinkin avaan ihan kohta ja alan hommiin.

Hämmentää.

Kommentit (4)

Kosh
Seuraa 
Viestejä21228
Liittynyt16.3.2005

Mikä nyt sitten lasketaan etätöiksi. Vatkain tiemmä on päätoiminen opiskelija, joten en käyttäisi sanaa "etätyö" siitä kyllä missään oloissa, en myöskään sanaa "työ". Itselläni koti on pääasiallinen työpaikkani, koska toimistoni on kotonani, joten en kutsuisi tätäkään etätyöskentelyksi, ihan vaan työskentelyksi korkeintaan.

Ylläni kuitenkin on kulahtaneet polvistaroikkuvat collegepöksynlöppänät, päällä reikäinen ja kulunut t-paita sekä n. 20 vuotta vanha fleesepusero ja jalassa virttyneet villasukat. Lienee siis tuo vaihtoehto "normaalit vaatteet". :)

Se oli kivaa niin kauan kuin sitä kesti.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008
Kosh

Mikä nyt sitten lasketaan etätöiksi. Vatkain tiemmä on päätoiminen opiskelija, joten en käyttäisi sanaa "etätyö" siitä kyllä missään oloissa, en myöskään sanaa "työ". Itselläni koti on pääasiallinen työpaikkani, koska toimistoni on kotonani, joten en kutsuisi tätäkään etätyöskentelyksi, ihan vaan työskentelyksi korkeintaan.

Itse määrittelen sen niin, että etätyö on minulle kaikkea kotona tehtävää koulutyötä. Sen vastakohta on päivä, jonka vietän yliopistolla luennoilla ja seminaareissa. Kyllä opiskelukin työstä käy kun siihen on uhrattava tuntikausia päivästään. Lisäksi saan työstäni "palkkaa" opintotukien muodossa. Sitä en saa jos en töitä tee. En myöskään saa erilaisia palkkioita tai avustuksia jos homma ei etene. Esim. nyt olen tekemässä koulutyötä, jonka perusteella minulle maksetaan rahaa, jotta voin tehdä tutkimusta. Mielestäni tämä on ihan työtä.

Hämmentää.

taucalm
Seuraa 
Viestejä7047
Liittynyt3.9.2009
Vatkain
Itse määrittelen sen niin, että etätyö on minulle kaikkea kotona tehtävää koulutyötä. Sen vastakohta on päivä, jonka vietän yliopistolla luennoilla ja seminaareissa. Kyllä opiskelukin työstä käy kun siihen on uhrattava tuntikausia päivästään. Lisäksi saan työstäni "palkkaa" opintotukien muodossa. Sitä en saa jos en töitä tee. En myöskään saa erilaisia palkkioita tai avustuksia jos homma ei etene. Esim. nyt olen tekemässä koulutyötä, jonka perusteella minulle maksetaan rahaa, jotta voin tehdä tutkimusta. Mielestäni tämä on ihan työtä.
Itse näkisin asian siten, että työstä maksetaan palkkaa, tai muuta hyödykettä ja opiskelusta, tai toimettomuudesta myönnetään avustuksia.

Mutta itse kysymykseen mukavasti oloasussa. Kesällä tulee työskenneltyä välillä myös Aatamin asussa.

"Everything is backwards; everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, universities destroy knowledge, governments destroy freedom, the major media destroy information and religions destroy spirituality."

Raspu
Seuraa 
Viestejä13878
Liittynyt12.7.2010
taucalm

Mutta itse kysymykseen mukavasti oloasussa. Kesällä tulee työskenneltyä välillä myös Aatamin asussa.

Se on aika hyvin jos aatamin asussa tekee hommia ja saa siitä palkkaa. Tulee heti mieleen pari ammattia, mutta ei taida osua kohdalle kumpikaan niistä.

Meikäläinen ei saa palkkaa varsinaisesti, mutta tulee vähemmän rahanmenetyksiä kun vetää lantsarit jalkaan ja suojavaatteet päälle ja hoitaa reilun hehtaarin puutarhan itse. Hyvä harrastus myöskin. Läski palaa ja rasittuu jonnii verran.

You have to die few times before you really can live.
- Charles Bukowski

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat