Kommentit (1)

optimistx
Seuraa 
Viestejä852

Olen pystynyt näkemään "selkounia" noin 10 kertaa. Kun tietoisesti ennen nukkumaanmenoa kuvittelin näkeväni selkounia ja siinä päättäväni jatkaa katsomista, se onnistui silloin tällöin. Se tuntui todella kivalta. Esim. lensin käsiä pontevasti heiluttelemalla noin 100- 500 m korkeudessa Espoosta Suomenlahdelle päin. Ajattelin unessa, ettei ihminen voi näin lentää oikeasti, joten minun täytyy nähdä unta. Unen aikana tuntui, että lihaksia sopivasti jännittämällä voi saada unen kestämään pidempään. Mutta liian aikaisin se loppui, ei edes Eesti vielä näkynyt.

Viime yönä näin tähän liittyen eka kertaa "unen unessa" (vrt rekursio). Olin kävelemässä paksulla mutta katalalla jäällä unessa. Jää petti, ja ylöspääsyä esti eteeni ilmestynyt takajaloillaan seisova karhu. Semmoinen tuntui jotenkin mahdottomalta ja siirryin siitä kertomaan juuri näkemääni unta tyttärelleni. "Varo tuota polkua jäällä, näin unta, että se jää petti". Hän iloisena kuunteli juttuani ja nyökytteli.

Mutta en sentään ollut tietoinen vielä siitä, että kertomukseni tyttärelleni oli myös unta, vaan vasta aamulla.

Jospa onnistuisi joskus selkouni selkounessa!

1. Päätä, mikä (tutkimus-)tulos TUNTUISI mukavalta
2. Etsi tulosta tukevia todisteita, hylkää kaikki muut todisteet
3. Pysy kannallasi lopun elämää ja toista sitä kaikille herkeämättä.
4. Valmis!

http://www.tiede.fi/keskustelu/66231/ei_yliopistollinen_tutkimus_taikako...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat