Seuraa 
Viestejä443

"Olen ottanut ko. sanataulukoista oppia ja käytän erikoista menetelmää jolla voin tsekata viestieni todenperäisyyden esimerkiksi täällä.
http://personal.inet.fi/koti/kullervo/Sanat_1_1000.htm
Menetelmä on seuraava:

Etsin kellonajan, mahdollisesti vuoden ja kuukauden numerolliset arvot ja tiedetyn menetelmän avulla lasken yhteen ja saadusta summasta otan ko. sanan mietiskelyjeni kohteeksi...
Minulla on tunne, että ko. sana kuvastaa jollakin tavoin viestini sisällystä...
Pidän sanataulukon sanoja tietynlaisena keskiarvona aikaisemmin v.1979 kirjoitetusta ja puhutusta...

Koska olen ollut luokiteltu monet vuodet mieleltään järkkyneeksi voin varmistua edellä kuvatulla tavalla olevani oikealla, tasapainoisella tiellä.

Menetelmäni toimii jo ja mielenrauhani on jo palautunut ns. normaaliksi.  

Hyvää päivän jatkoa.

PS. Sopisi varmaan sinullekin?"

"Aika parantaa haavat."

K.K.

Elämä on ainaista opiskelua kehdosta kuolemaan - ehkä kuoleman jälkeenkin on opiskelua - kuka sen tietää?

Kommentit (9)

K.K.
Seuraa 
Viestejä443

"Trollitehtailusta: http://yle.fi/uutiset/yle_pietarin_trollitehtaalla__nain_venajan_propagandaa_rustataan_kellon_ympari/7804386

"Pata kattilaa soimaa musta kylki kummallakin."
Ylen uutisointi on ollut ja kääntynyt Ukrainan Itäosien asukkaiden vastaista... Siitä esimerkki yllä linkissä. Selvähän se on kun Itä ja Länsi ovat informaatiosodassa siinä aitaa kaatuu ja tanner tömisee...

Kun Ukrainan kriisi on paraikaa käynnissä, molemmat osapuolet heittävät legendaa oman harkintansa mukaan, eikö totta? Puolitotuuksia ja himpun  verran vedätystä... Informaatiosota? Sitähän se on...

Lukijan ja asioita seuraavan on oman harkintansa mukaan pääteltävä ja luettava rivien välistä jokin totuudellisuuteen viestittävä kanta.

Kuka meistä pitää hännästä kiinni ja kumpi vedättää?

Arvostelkoon lukijani...

Itse olen oman ymmärrykseni hankkinut... Kukin tehköön niin oman ymmärryksensä suhteen eikä määkikö lauman mukana."

K.K.

Elämä on ainaista opiskelua kehdosta kuolemaan - ehkä kuoleman jälkeenkin on opiskelua - kuka sen tietää?

K.K.
Seuraa 
Viestejä443

"Elämän tarkoitus on kehittyminen niihin mittoihin ja ulottuvuuksiin mitä geeniperintö ka fyysiset olosuhteet antavat myötä."

Muu on pelkkää propagandaa...

K.K.    

Sisältö jatkuu mainoksen alla
pohjanakka
Seuraa 
Viestejä94
K.K.

"Olen ottanut ko. sanataulukoista oppia ja käytän erikoista menetelmää jolla voin tsekata viestieni todenperäisyyden esimerkiksi täällä.
http://personal.inet.fi/koti/kullervo/Sanat_1_1000.htm
Menetelmä on seuraava:

Etsin kellonajan, mahdollisesti vuoden ja kuukauden numerolliset arvot ja tiedetyn menetelmän avulla lasken yhteen ja saadusta summasta otan ko. sanan mietiskelyjeni kohteeksi...
Minulla on tunne, että ko. sana kuvastaa jollakin tavoin viestini sisällystä...
Pidän sanataulukon sanoja tietynlaisena keskiarvona aikaisemmin v.1979 kirjoitetusta ja puhutusta...

Koska olen ollut luokiteltu monet vuodet mieleltään järkkyneeksi voin varmistua edellä kuvatulla tavalla olevani oikealla, tasapainoisella tiellä.

Menetelmäni toimii jo ja mielenrauhani on jo palautunut ns. normaaliksi.  

Hyvää päivän jatkoa.

PS. Sopisi varmaan sinullekin?"

"Aika parantaa haavat."

K.K.

Olipa mainiota.  Olin juuri pähkäillyt lopetanko yhden jutun tähän. Arvaa mitä, tuloksesi tuli sana jäädä!

K.K.
Seuraa 
Viestejä443

"Mitä on ns. ylösnousemus?"
Pähkäilin aikani ja olin kovissa vaikeuksissa itseni kanssa.

Sitten rukoilin vuoteessani:
"Auta minua Jeesus Kristus?"

Meni hetki... Sitten tunsin epämääräisen värinän käyvän vasemmasta jalkaterästä lähtien kaikissa kehon osissani... Myös tajusin jotain tärkeätä.

Hän oli Jeesuksen Pyhä Henki joka korjasi ja paransi.
Viimeiseksi ko. värinä tuli päähäni ja sitten itseltäni pääsi valtava karjaisu ja kaikki oli ohi sen jälkeen."

Nyt tiedän, että ylösnousemus on mielen muutos oikeaan suuntaan. Kohti Kristusta.

K.K.

PS. Aloin lukemaan Pyhää Kirjaamme, Perheraamattua...

Ja tällä tiellä ollaan vieläkin.
Onko kukaan lukijoistani kokenut vastaavaa, tai todella mystistä, josta ei oikein 'selittämällä' saa otetta?

K.K.
Seuraa 
Viestejä443

"Olisiko mahdollista, että:
Elävien ihmisten keskellä vaikuttaa Pyhä Henki joka  sukupolvi on ko. polven mukana ja siirtyy sitten taas seuraavaan sukupolveen, kun edellinen sukupolvi menee manan maille?

Pyhä  Henki on elävien ihmisten keskellä ja edelliset sukupolvet viestittävät 'kirjoitustensa ja muistiinpanojensa' kautta seuraavalle sukupolvelle?
"Jo kuollut voi puhua muistiinpanojensa ja kirjoitustensa kautta seuraaville sukupolville."

Mutta elävä Pyhä Henki on elävien ihmisten kanssa jokaisessa sukupolvessa?

PS. Historian opetukset vievät aina uuteen näkökulmaan asioissa ja politiikassa.
"Ihminen pysyy alati, mutta muoto muuttuu sukupovien aikana koko ajan.""

K.K.

K.K.
Seuraa 
Viestejä443

"Toivuttuani sellaiseen kuntoon, että pystyin kirjoittamaan ajatuksiani etsin 16 työystävääni joille jakelin tutkimukseni eriasteisia versioita:
http://personal.inet.fi/koti/kullervo/nr000.htm

Pikkuhiljaa järkiinnyin ja sain koottua  asiani A4 85 arkille jotka ajastaan julkaisin netissä Kotisivullani nimimerkki Jaska Jokusen myötävaikutuksella.

Vaikeuksissa oleva ihminen tarvitsee taustatukea ja usein auttaa huutamalla 'Apua' joko rukouksen tai puheen kautta...

Näitä molempia olen käyttänyt onnistuneesti...

Jään opiskelemaan elämää, lisää..."

K.K.

K.K.
Seuraa 
Viestejä443
K.K.

"Mitä on ns. ylösnousemus?"
Pähkäilin aikani ja olin kovissa vaikeuksissa itseni kanssa.

Sitten rukoilin vuoteessani:
"Auta minua Jeesus Kristus?"

Meni hetki... Sitten tunsin epämääräisen värinän käyvän vasemmasta jalkaterästä lähtien kaikissa kehon osissani... Myös tajusin jotain tärkeätä.

Hän oli Jeesuksen Pyhä Henki joka korjasi ja paransi.
Viimeiseksi ko. värinä tuli päähäni ja sitten itseltäni pääsi valtava karjaisu ja kaikki oli ohi sen jälkeen."

Nyt tiedän, että ylösnousemus on mielen muutos oikeaan suuntaan. Kohti Kristusta.

K.K.

PS. Aloin lukemaan Pyhää Kirjaamme, Perheraamattua...

Ja tällä tiellä ollaan vieläkin.
Onko kukaan lukijoistani kokenut vastaavaa, tai todella mystistä, josta ei oikein 'selittämällä' saa otetta?

Edellä oleva tapahtuman kuin vuonna 1976

K.K. 

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat