Seuraa 
Viestejä198

Otsikon kysymys välähti tässä yllättäen mieleeni kesken sinisten ajatusteni tuimassa löylyssä (kuten tavallista).

Taustaa. Minulla on kolme työtä joissa kaikissa olen jatkuvassa vuorovaikutuksessa asiakkaitteni kanssa ja toimiva sosiaalinen kanssakäyminen on elinehto leivän riittävydelle pöydässä ja siksi kuulen jos jonninmoista tarinaa.

Sainpa siis tuossa iltamissa puhelun yhdeltä asiakkaaltani, joka aloitti keskustelun mielestäni varsin erikoisesti. Rinnasti heti aloituslauseessaan ongelman josta minulle soitti, haaveriin joka hällä oli kuulemma sattunut vast'ikään työssään (ja se oli käsittääkseni hänen vikansa, vaikken yksityiskohtia kysellyt, kuten en muutenkaan). Eikä näillä kahdella asialla ole siis mitään tekemistä keskenään, mitä nyt sattuneet molemmat hänelle.

Mietittyäni tuota nyt jälkeenpäin, tulin siihen tulokseen että hänen juoruilutaipumuksensa voittaa itsesuojeluvaiston.

Ja tästä päästään otsikon kysymykseen. Päteekö päätelmäni yleisesti, vai vain joskus vai olenko ihan hakotiellä päätelmässäni? Mitäs porukka mieltä? Omat kokemukseni väittäisivät tuon olevan yleistä.

01000101 01001110 01001001 01000001 01000011

Suosituimmat

Uusimmat

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Uusimmat

Suosituimmat