Seuraa 
Viestejä1607

Minua ärsyttää Facebook ja se valhemaailma, siellä selitellään pullantuoksuisia juttuja. Koko some ärsyttää...

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

Sivut

Kommentit (16)

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432

Mua ärsyttää Suomen Euroviisukarsinnat. Parhaimpien biisien laulajat on ihan paskoja ja hyvillä laulajilla on paskat biisit. Tasan ei mee.

Hämmentää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Siipiveikkonen
Seuraa 
Viestejä1607
Nobelaner

Minua ärsyttää vain kaksi asiaa; 1) kaikki ne asiat mitä te ihmiset teette, ja 2) kaikki ne asiat mitä te ihmiset jätätte tekemättä.

Ai, sinäkö et ole ihminen, inhimillisyyskö ärsyttää... I Am the robot

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

HuuHaata
Seuraa 
Viestejä6666
Cryosat

Minua ärsyttää Facebook ja se valhemaailma, siellä selitellään pullantuoksuisia juttuja. Koko some ärsyttää...

Minua taas ärsyttää ne ihmiset jotka siellä somessa ovat muka uskomassa niihin pullajuttuihin. Noissa ihmisissä eniten ärsyttää se, jos niihin joutuu törmäämään ja yrittävät vedättää mukaan niihin mukahauskoihin pullajuttuihin.

Sekin ärsyttää, että päivä päivältä haluaisi erakoitua enemmän, kun alkaa ärsyttämään ihmiset jotka elävät mielikuvamaailmassa jonka itsekkin tietävät feikiksi mutteivät siitä pois uskalla tai vaivaudu.

Joko pitää parantaa omaa sosiaalista älykkyyttä jolloin pystyy manipuloimaan ihmisiä paremmin pois feikkijutuista, tai pitää erakoitua lisää. Molemmat ärsyttää.

Vierailija

Sellaiset uskovaiset jotka päivittelevät kuinka typeriä ovat ne ihmiset, jotka uskovat joidenkin "selvänäkijöiden" juttuja. Samoin ne "selvänäkijät". Ja ne jotka uskovat niiden juttuja.

Goswell
Seuraa 
Viestejä12454

Nyt ärsyttää, kihisen suorastaan kiukusta. Itsenäisyyspäivän uutisointi, siis onko nyt niin että ne saatanan rätit on tärkeintä mitä tässä maassa on, eikö tässä nyt jumalauta olisi tärkeämpääkin ja tähdellisempää kuin kilpailla siitä kella on tissit eneiten esillä ja kalleimmat koltut.

Kaikille pitäsi oikeastaan jakaa ovella sama poncho, värejä voisi toki vaihdella, siihen voisi myös laittaa selkään euromääräisen arvon paljonko kyseinen henkilö on tuonut valtion kassaan verovaroja ja tai muuta hyödyllistä tietoa..Ehkä myös veroparatiisien sijoitukset olisi kiva ja pikantti keskustelua ja lööppejä aiheuttava lisä.

Minun mielestä noin.

Goswell
Seuraa 
Viestejä12454

Ihan hiukan sylettää tämä nykymeno.

http://www.iltasanomat.fi/taloussanomat/art-2000004993419.html

Miten ihmiset voi olla noin sairaita rahan perään, ihan käsittämätöntä typeryyttä. ei,  idiotismia, sulaa narsistista hulluutta vailla mitään lieventäviä asianhaaroja..

Kyllä perkele on hienoa tämä riistokapitalismi ja pörssikeinottelu. Hävetkää saatana.

Minun mielestä noin.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat