Seuraa 
Viestejä2644

Henkiseen umpikujaan ei liene mitään selvää metodia, siitä eroon pääsemiseksi.

Olen tavallaan unessa silloinkin kun oikeasti olen hereillä. Ja tuntuu kun aivoissa tarvitsisi tapahtua jotain, jotta tulisi se fiilis, mikä saa minut innostumaan elämästä (ja varsinkin musiikin tekemisestä). Horrosmainen fiilis ei kyllä ole innovatiivista. Ihan niinkuin osa aivoista ei ole yhteistyön haluisia. Ohhohh!

Teen tästä samalla jatkumoketjun, jotta tämä olisi ainoa ketju jossa vuodatan asioitani.

Halki, poikki, pinoon - pois mielestä.

Kommentit (5)

Paul M
Seuraa 
Viestejä8643

Oletko pitänyt hyvää huolta aivoistasi?

Hiirimeluexpertti. Majoneesitehtailija. Luonnontieteet: Maailman suurin uskonto. Avatar on halkaistu tykin kuula

deepndark
Seuraa 
Viestejä2644
Paul M

Oletko pitänyt hyvää huolta aivoistasi?

No joo, muuten kyllä, paitsi että tupakoin. Muista että olen skitsofreenikko joten aivoni on kovan rasituksen alaisia jo sairauden takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Sinun täytyy innostua jostakin. Innostuksen kohteen täytyy olla ajatuksia herättävä. Innostus pitää sinut kiinni asiassa ja ajatukset tuovat töitä mielellesi. Jos hyvin käy, riittää se nostamaan sinut suosta.

Itselläni oli vähän samankaltainen tilanne alkuvuodesta. Pää oli tyhjä kaikesta. Elämä tuntui muuttuneen pelkäksi suorittamiseksi. Mitään miettimistä ei ollut, kaikki kävi kuin ennenkin. Se ei ollut mukavaa, pohdiskeleva luonne kun olen. No, jostain kumman syystä innostuin Muumeista.

Ja sehän toimi. Muumianimaatioista saa näin kaksikymppisenäkin yllättävän paljon irti. Ne herättävät paljon ajatuksia, niistä löytää paljon eri tasoja ja pilailua milloin minkäkin kustannuksella. Lisäksi ne tarjoavat usein hyvät naurut.

Sarjan katsominen on nyt puolivälissä ja sen jälkeen aion siirtyä kirjoihin. Parasta kuitenkin on, että Muumit ovat todella antaneet minulle jotain, tai ainakin herättäneet jotain minussa. Mieli ei ole enää tyhjä ja monet asiat näyttäytyvät ihan eri valossa nykyään. Tämä on uutta minulle, sillä olen suhtautunut moniin asioihin kylmän analyyttisesti. Tunteisiin vetoava puoli ei ole ollut minun juttuni.

Tämä oli vain esimerkki siitä, kuinka helposti ja yllättäen saa sisältöä elämäänsä. Lisäksi tässä todella oppii jotain. En nyt tarkoita, että sinunkin täytyy aloittaa Muumien katsominen, mutta kyllä jokin auttaa lopulta. Voi olla, että apu löytyy sieltä, mistä vähiten odottaisi. Tärkeintä on kuitenkin innostuminen. Kun tarpeeksi innostuu jostakin, niin mieli ei ole tyhjä.

Erakko
Seuraa 
Viestejä1860

Perusperiaate on, että pitäisi saada huomio pois itsestä. Tietysti se on hankalaa, kun kyseinen henkilö on aina niin peevelin lähellä, eikä itseään voi kokonaan unohtaa.

Jokaisella on kärpäsensä. Oma itse on huono kärpänen, vikoja löytyy. Tuo muumiharrastus on hyvä, siinä on sisältöä

Hyvä elämä on rakettitiedettä.

deepndark
Seuraa 
Viestejä2644
Erakko

Perusperiaate on, että pitäisi saada huomio pois itsestä. Tietysti se on hankalaa, kun kyseinen henkilö on aina niin peevelin lähellä, eikä itseään voi kokonaan unohtaa.

Jokaisella on kärpäsensä. Oma itse on huono kärpänen, vikoja löytyy. Tuo muumiharrastus on hyvä, siinä on sisältöä

Oivalsin just eilen jotain samankaltaista, eli just sen että saa huomion pois itsestään.

Sanoin itselleni "en ole kukaan" <-- tossa siis tarkoitus on oivaltaa että en ole tunteitteni ja hamotukseni luoma henkilö.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat