Onkos täällä ihmisillä elämänohjeita, joita noudattavat tai yrittävät noudattaa?

Itselläni on enemmänkin kokoelma ohjeita, kuin yhtenäinen ohje. Olen sitä aina tarpeen mukaan laajentanut.

1. Pidä aina matkassa sopiva lapsenmielisyys äläkä unohda, millainen olit lapsena.

2. Epäile ja kyseenalaista, äläkä aina tottele. Älä pelkää pitää kiinni näkemyksestäsi.

3. Älä aina tee tai sano niin kuin ajattelet toisten haluavan. Tee tai sano niin kuin itse ajattelet olevan hyvä. Älä pelkää sanoa, mitä ajattelet.

4. Pidä matkassa hyvä tilannetaju.

Kommentit (8)

Minijehova
Seuraa 
Viestejä7916

- älä stressaa

- älä ota koskaan vastuuta mistään

- älä valehtele ikinä!

- luota kaikkiin ja pety usein

- pidä aina mukana kirja ja 2 askia tupakkaa jos joutuu putkaan

Jepajee analysoi: "Minijehovan tapauksessa menetät kaiken. Sen takia hän etsii ihmisiä joilla ei ole mitään menetettävää. Normiguruilua. Gurut ovatkin kaikki psykopaatteja.

Pitää alistua parin vuoden intensiiviaivopesuun jotta kykenee edes etäisesti ymmärtämään hänen ylivertaisuuttaan. Hän ei anna mitään. Hän listaa tarpeesi."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
asdf
Seuraa 
Viestejä11899

"When you want something in life, you just gotta reach out and grab it."

Noin väitetysti sanoi Christopher McCandless, erilainen nuori, josta Jon Krakauer kirjoitti kirjan ja Sean Penn ohjasi elokuvan. Itse en ole tosiaankaan elänyt tuon mukaan, mutta olen viime vuosina tajunnut, että tuo on ihan mahdolllista.

Se, millä kriteereillä on hyvä valita, mitä elämässä ja elämältä haluaa, onkin oma keskustelunsa.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432

Emt onko nämä elämänohjeita, mutta huomaan palaavani näihin ajatuksiin aina uudelleen ja uudelleen:

1. Häntä pystyyn, olet selvinnyt pahemmastakin, mikään ei kestä ikuisesti

2. Kärsi, kärsi, kirkkaamman kruunun saat

3. Nauti tästä NYT täysillä, koska mikään ei kestä ikuisesti

Hämmentää.

Vierailija

Kerran yks naispuolinen ystävätär sano että "pillua pitää antaa kotona että miehellä ei tule tarvetta vieraisiin". Oli mielestäni varsin tarpellinen ja hyvä elämänohje. Pariskunta oli ollu 15 vuotiaasta lähtien kimpassa ja nyt puhuttiin yli viiskymppisistä.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat