Seuraa 
Viestejä31

Kas niin. Viimeinkin on tähän asiaan saatu selvyys ja ketju aiheesta siis avattakoon.

Tänä vuonna on raati valinnut tiukan, mutta verisen kamppailun päätteeksi kohteeksemme Ahvenanmaan ja tarkemmin ottaen Maarianhaminan. Ajankohta on 10.-12.07.2015

Alustavasti olemme varailleet majoitusta Gröna Uddens Campingin leirintäalueelta. Nyt varattuihin mökkeihin mahtuu 16 ensimmäistä(kaksi isoa ja yksi pieni mökki), mutta jos näyttää siltä, että tulijoita on enemmän, voidaan varata lisämökkejä (pikkumökit ovat 3-4 hengen mökkejä). 

Ensimmäiset 16 sitovaa ilmoittautumista pääsevät nyt varrattuihin mökkeihin halutessaan 55€ per naamari (kaksi yötä), mutta kukin voi majoittautua missä parhaalta tuntuu.

Ilmoittautumiset tähän ketjuun ja lisäkysymyksiä voi nakella tänne ja halutessaan myös osoitteeseen miitti2015(ät)gmail.com

Jokainen valitkoon tulotapansa itse, mutta varmasti laivarantaan on kimppakyytejä järjestettävissä.

Ilmoittautuneet:

Sivut

Kommentit (209)

John Carter
Seuraa 
Viestejä10166

Mukavaahan sinne miittiin olisi taas osallistua viime kesäisen Kuopion miitin kokemusten perusteella. Minulle sattuu juuri kesälomakin tuohon ajankohtaan, mutta vielä en uskalla varmaksi osallistumistani luvata, ennen kuin olen neuvotellut asiasta paremman puoliskoni kanssa. Todennäköisyys miittiin osallistumiseni kannalta on tällä hetkellä fifty-sixty, suurta suomalaista ajattelijaa lainaten.

" Käsittämätöntä luonnossa on sen käsitettävyys. " Albert Einstein

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432

Mulla jäänee tänä vuonna väliin jos ei ihan ihmeitä tapahdu. Sain nimittäin kesätöitä Rovaniemeltä ja sieltä siirtyminen perjantaina klo 16 jälkeen Maarianhaminaan ja maanantaiaamuksi takaisin vaatisi pienen omaisuuden lisäksi logistisen ihmeen.

Harmi. Olen aina halunnut käydä Ahvenanmaalla. 

Mutta voishan tässä jotain varjomiittiä pusata vaikka elokuun jälkimmäiselle puoliskolle jos innokkaita osallistujia piisaa. Hyvä paikka olisi Seinäjoki, johon pääsee kohtuullisella junaistumisella joka puolelta Suomea. 

Mutta toivottavasti Maarianhaminan miitti kerää paljon ja runsaasti osallistujia! Ja nimen omaan niitä ensikertalaisia!!! Menkää kaikki sinne 

Hämmentää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
---
Seuraa 
Viestejä3539

Sä voitat vatkuli lotossa ja pörräät helistimellä sinne samaan aikaan kun köyhä kansa kihnuttaa porauslautoilla. Mä olen ihan stiletti et siinä käy jotensakin silleen. Ala lotota!

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Jäärä

Sä voitat vatkuli lotossa ja pörräät helistimellä sinne samaan aikaan kun köyhä kansa kihnuttaa porauslautoilla. Mä olen ihan stiletti et siinä käy jotensakin silleen. Ala lotota!

Olispa kyllä makia! Pitää panna anomus, siellähän olis 13 miljoonaa tänä lauantaina. Vois lennättää hattunsa toisella kopterilla.

Hämmentää.

el6
Seuraa 
Viestejä1457

Voi Vattu, olis ollut kyllä kiva lähtee affenanmaalle. Ei pysty. Tollanen rymyreissu vaatii viikon toipumisajan wanahalta äijältä enkä saa lomaa heinäkuussa. Kaikki mulqut duunissa oli jo varannu heinäkuun joten työnsankaria tarvitaan täällä. TTU.

Taytyy ny kuiteskin yrittää vielä, eli en lupaa vielä varmaksi tulijaksi.

Hyvää miittiä kaikille!

.

asdf
Seuraa 
Viestejä11906

Näyttääpäs ketjun alku surkealta.

Vatkain, onko mitään mahkuja kinuta se perjantai vapaaksi? Niin ite aion tehdä, koska mulla mitään kesälomaa ole.

Ilmottautumisen tässä vaiheessa on siis ehdoton ehkä, todennäköisesti kyllä.

ToriPas
Seuraa 
Viestejä67

Saakos näihin miitteihin osallistua newbietkin, vai pitääkö olla tuhannen viestin historia?

Olisi kerrankin johonkin tapahtumaan lyhyt matka, kun asun täällä Korppoon saaristossa. Galtbystä nelisen tuntia Långnäsiin ja siitä puolisen tuntia bussilla Maarianhaminaan.

T: ToriPas

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
ToriPas

Saakos näihin miitteihin osallistua newbietkin, vai pitääkö olla tuhannen viestin historia?

Olisi kerrankin johonkin tapahtumaan lyhyt matka, kun asun täällä Korppoon saaristossa. Galtbystä nelisen tuntia Långnäsiin ja siitä puolisen tuntia bussilla Maarianhaminaan.

Saa ja pitää! Jonkun kerran ollut miitissä "pelkkiä" lukijoitakin. Hekin on tervetulleita. Ihan kaikki on tervetulleita.

asdf

Näyttääpäs ketjun alku surkealta.

Vatkain, onko mitään mahkuja kinuta se perjantai vapaaksi? Niin ite aion tehdä, koska mulla mitään kesälomaa ole.

Ilmottautumisen tässä vaiheessa on siis ehdoton ehkä, todennäköisesti kyllä.

Ainahan sitä mahkuja on. En vaan osaa sanoa, että kuinka realistisia. Mutta taitaa perjantainkin kanssa tulla liian kiire reissu. Ehkä. Pitää tässä nyt suunnoitella vielä, mutta erittäin suuri todennäköisyys on, että tänä vuonna en ole tulossa. Mutta pitää niitä varjogeimejä asetella loppukesälle, jos niikseen tulee 

Mutta onneksi aika monella on heinäkuussa lomat ja moni varmaan haluaa käydä Ahvenanmaalla ja nyt kun siihen on hyvä syy, niin varppina tulee paljo lössiä miittiin.

Hämmentää.

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006

Mulla on luultavasti samankaltaisia ongelmia tulemisen kanssa kuin Vatkaimella ja el6:lla. Ensinnäkin mun olisi opiskeluiden kannalta hyvinkin tärkeetä hoidella alan "työ"hajoitteluita kesällä. Tarkoittaa siis että lomaa ei ole. Oikeastaan tarkoitus ja toive on että ei olisi. Toisaalta täältä Maarianhaminassa käyminen on sen verran rankka reissu että en tiedä selviäisinkö yleensäkään hengissä. Yhden viikonlopun aikana asian suorittaminen vaatisi selvinpäinoloa ja se taas olisi hyvin masentavaa. Siis se matkustaminen lähinnä...

ToriPas
Seuraa 
Viestejä67

No jos kerran saa tulla niin voisin näin alustavasti varata yhden herrapetipaikan kahdeksi yöksi. Jos joku on mahdollisesti tulossa Korppoon Galtbyn kautta, niin täältä löytyy matkaseuraa ja yöpaikka jos tulee jo torstaina. Yhteysalus (ilmainen jalan kulkeville) lähtee Perjantai aamulla klo 09.30. http://www.alandstrafiken.ax/sites/www.alandstrafiken.ax/files/sodra_linjen_1.pdf

Miittineuvosto
Seuraa 
Viestejä31

Olisi tietenkin ollut liikaa vaadittu, että tuo aloitusviesti olisi ollut muokattavissa osallistujien lisäämiseksi, mutta kun ei, niin tehdään sitten listaa pitkin matkaa. Tällä hetkellä ilmoittautuneita ovat:

-:)lauri

Neutroni

ToriPas

Vierailija

Meikäläisenkin kannalta huono ajankohta. Vaikka kesästä tulee näillä näkymin aika lupsakka ja kiireetön, niin kuopuksen synttärit osuu juuri tuonne 12.päivälle.

Tosin, en mä välttämättä olis uskaltanut teitä tavatakaan. Vaikuttaa siltä, että täällä on yksi jos toinenkin heebo joka ei purematta niele.

---
Seuraa 
Viestejä3539
Hoi

Meikäläisenkin kannalta huono ajankohta. Vaikka kesästä tulee näillä näkymin aika lupsakka ja kiireetön, niin kuopuksen synttärit osuu juuri tuonne 12.päivälle.

Tosin, en mä välttämättä olis uskaltanut teitä tavatakaan. Vaikuttaa siltä, että täällä on yksi jos toinenkin heebo joka ei purematta niele.

Heh, ei kai sentäs. Palstameininki nyt on aika erilaista kuin mitä miiteissä on ollut. Siellä on lupsakkaa ja mukavaa.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat