Sivut

Kommentit (24)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
salai
Seuraa 
Viestejä7650

Onnittelut.

Voisiko Skepsis ensi vuonna antaa tälle nykyiselle foorumisoftalle jonkunlaisen tiedekeskustelun haittaamismitalin? On täysin perseestä, että mikään haku ei viittaa oikeaan keskusteluun, vaan johonkin keskustelijaan. Esim. äskeinen hakuni "Martin Gardner" antoi älyttömiä linkkejä kirjoittajien profiileihin, jotka ehkä olivat joskus kommentoineet huuhaa-HSTa:n Urantia-väitteitä.

Kun teillä on varaa maksaa Googlelle noista typeristä puolen sivun  mainoksista (joita tyrkytetään jokaiselle adblockia tuntemattomalle), voisitte vaatia sen domain-kohtaiselta haultakin jotain laatua.

Mitä tahansa edellä esitetyistä väitteistä saa epäillä ja ne voidaan muuttaa toisiksi ilman erillistä ilmoitusta. Kirjoittaja pyrkii kuitenkin toimimaan rehellisesti ja noudattamaan voimassa olevia lakeja.

lokki
Seuraa 
Viestejä5011

Palkinto tuli varmaan erinomaisesti menneestä foorumiuudistuksesta. Enää ei keskustella avoimesti, joten siitä palkinto. Joku tästäkin kai hyötyy. Onnea myös Skepsikselle huuhaapalkinnon moraalisesta voitosta sikainfluenssarokotusdebatin täydellisellä mokaamisella. http://www.skepsis.fi/lehti/2010/2010-4-laine.html

Semmoista koheltamista. Minua kyllä hävettäisi, Skepsistä ja Tiedelehteä ei ilmeisesti vieläkään.

asdf
Seuraa 
Viestejä11899
lokki

Palkinto tuli varmaan erinomaisesti menneestä foorumiuudistuksesta. Enää ei keskustella avoimesti, joten siitä palkinto.

Lienee turhaa odottaa jotain perusteita väitteellesi, jonka mukaan enää ei keskustella avoimesti?

Foorumiuudistus laski selkeästi foorumin käytettävyyttä, mutta miten ihmeessä se on muka vaikuttanut keskustelun avoimuuteen? Minun mielestäni avoimuus ei ole vähentynyt ja vaikka olisi, en mitenkään keksi sellaista tapahtumakulkua, jonka mukaan se johtuisi uudistuksesta, joten voitko hieman valaista järjenjuoksuasi?

lokki
Seuraa 
Viestejä5011
asdf
lokki

Palkinto tuli varmaan erinomaisesti menneestä foorumiuudistuksesta. Enää ei keskustella avoimesti, joten siitä palkinto.

Lienee turhaa odottaa jotain perusteita väitteellesi, jonka mukaan enää ei keskustella avoimesti?

Foorumiuudistus laski selkeästi foorumin käytettävyyttä, mutta miten ihmeessä se on muka vaikuttanut keskustelun avoimuuteen? Minun mielestäni avoimuus ei ole vähentynyt ja vaikka olisi, en mitenkään keksi sellaista tapahtumakulkua, jonka mukaan se johtuisi uudistuksesta, joten voitko hieman valaista järjenjuoksuasi?

Joojoomiehet eivät huomaakaan mitään. Huono muistikin auttaa asiaa, kun ei muista miten oli ennen. Kaikki eivät ole heitä. Oletko miettinyt, missä keskustelijat ovat ja miksi keskustelu on nyt täysin idioottimaisen moderoinnin alaista. Kuka on tyytyväinen foorumiin?

asdf
Seuraa 
Viestejä11899
lokki

Joojoomiehet eivät huomaakaan mitään. Huono muistikin auttaa asiaa, kun ei muista miten oli ennen. Kaikki eivät ole heitä. Oletko miettinyt, missä keskustelijat ovat ja miksi keskustelu on nyt täysin idioottimaisen moderoinnin alaista. Kuka on tyytyväinen foorumiin?

Vastaisitko ihan itse? Ajatuksemme kulkevat niin eri rataa, etten viitsi arvailla, mitä haet kysymyksilläsi.

lokki
Seuraa 
Viestejä5011
asdf
lokki

Vastaisitko ihan itse? Ajatuksemme kulkevat niin eri rataa, etten viitsi arvailla, mitä haet kysymyksilläsi.

Siinä oli kaksi kysymystä. Toinen alkoi:"Oletko miettinyt..." Onko tosiaan vaikea vastata tuohon. Toinen:" Kuka on tyytyväinen foorumiin?" Pitäisikö minun tosiaan auttaa sinua näihin vastaamisessa?

asdf
Seuraa 
Viestejä11899

^Mitä tekemistä sillä, olenko minä miettinyt jotain tai sillä, kuka on tyytyväinen foorumiin on sen kanssa, miten mielestäsi foorumiuudistuksen myötä enää ei keskustella avoimesti? Ajatuksemme kulkevat niin eri ratoja, etten lähde arvailemaan, mitä haet kysymyksilläsi. Jos nyt vaan kertoisit, miten foorumiuudistus on aiheuttanut sen, ettei enää keskustella avoimesti?

lokki
Seuraa 
Viestejä5011
asdf
lokki

asdf

^Mitä tekemistä sillä, olenko minä miettinyt jotain tai sillä, kuka on tyytyväinen foorumiin on sen kanssa, miten mielestäsi foorumiuudistuksen myötä enää ei keskustella avoimesti? Ajatuksemme kulkevat niin eri ratoja, etten lähde arvailemaan, mitä haet kysymyksilläsi. Jos nyt vaan kertoisit, miten foorumiuudistus on aiheuttanut sen, ettei enää keskustella avoimesti?

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat