Seuraa 
Viestejä2644

Olen liian systemaattinen - tarvitsisin kastematoja multaani, tekemään kuohkeampaa maaperää.

Se on näin että joko olet systemaattinen ja pidät asiat aina kondiksessa tai sitten pitäisi vaihtaa se systemaattisuus joustomaisemmaksi. Systemaattisuudessa on vaara että iskee burn out tai masennus. Eli kyseessä on tietoisuuden ja käytännön "asenne" jolla pitää "linnaa pystyssä".

Systemaattisuus saattaa poikia teknisiä ideoita, mutta muuten en oikein tiedä, että onko se sen arvoista olla semmoinen. Koska Tiede foorumilla ollaan, niin en ihan varppi ole ainoa laatuaan eli ylisystemaattinen. En tavallaan haluaisi olla Veltto Virtanenkaan vaan jotain niitten väliltä.

Halki, poikki, pinoon - pois mielestä.

Kommentit (3)

Paul M
Seuraa 
Viestejä8643

En päässyt aivan sisälle symboliikkaasi aloituksessa.

Systemaattisuus ei poi'i ideoita. Päinvastoin. Ideat kumpuavat aatosten vapaan vaeltelun aikana. Systemaattisuus toimii kahlitsijana toisin sanoen.

No jos tarkoitit mullalla aatosten peltoa niin lierot ovat siellä niitä aatoksia. Puuttuu siis isompia aatoksia? Lukeminen on yksi keino pyydystää isojakin lieroja. Tässä alla on australialainen liero. Silläkin pääsee alkuun.

Hiirimeluexpertti. Majoneesitehtailija. Luonnontieteet: Maailman suurin uskonto. Avatar on halkaistu tykin kuula

deepndark
Seuraa 
Viestejä2644

Paul M - olet kyllä väärässä. Olen keksinyt monta juttua Ruotsalaiseen musiikinteko-ohjelmaan, joka on ollut systemaattisen ajattelun tulosta. Ihmeellistä kun aina joku luulee tietävän susta paremmin vaikka ei tiedäkään.

Halki, poikki, pinoon - pois mielestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Paul M
Seuraa 
Viestejä8643

No minulla irtoaa parhaiten kun en yritä yhtään mitään. Heittäydyn vaan. Tosi tekemisen aikana on tietenkin toimittava systemaattisesti, mutta pulmakohdassa taas antaa liihotella. Tai lieron mutustaa mutaa vapaasti.

Hiirimeluexpertti. Majoneesitehtailija. Luonnontieteet: Maailman suurin uskonto. Avatar on halkaistu tykin kuula

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat