Seuraa 
Viestejä13770

Ketju Onko Venäjä...osa2 suljettiin. Onko moderaattori lukenut kaiken aikaa nämä täysin asiattomat herjat, joita palstalla on näkynyt ja todella hyväksynyt ne???

Sivut

Kommentit (81)

jussipussi
Seuraa 
Viestejä44823
wisti

Ketju Onko Venäjä...osa2 suljettiin. Onko moderaattori lukenut kaiken aikaa nämä täysin asiattomat herjat, joita palstalla on näkynyt ja todella hyväksynyt ne???

Et uskonut että moderaattoreita on. Nyt tiedät, ei tarvitse uskon varassa elää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
moderaattori_3

Eihän se lukossa ole.

Joo ei, mutta eikö se uusi linja pitänyt olla, että heti kun menee henkilöön niin varoitus? Ei oikein tunnu pitävän... 

Tai sitten ilmoitettuja asiattomuuksia ei kiinnosta lueskella.

Ite oon sitä mieltä, että ehkä ei kannattais huudella semmosia mitä ei aio pitää?

Hämmentää.

jussipussi
Seuraa 
Viestejä44823
moderaattori_3

Eihän se lukossa ole.

OK, oli kyllä joku hetki sitten teksti "ketju on lukittu" mutta silti pystyi muokkaamaan tekstiä. Joku hetkellinen tekninen häikkä? 

moderaattori_3
Seuraa 
Viestejä295
Vatkain

Joo ei, mutta eikö se uusi linja pitänyt olla, että heti kun menee henkilöön niin varoitus? Ei oikein tunnu pitävän...

Ite oon sitä mieltä, että ehkä ei kannattais huudella semmosia mitä ei aio pitää?

Kaikki aikanaan, dear Watson... Kaikki aikanaan.

http://www.tiede.fi/keskustelu/4003086/ketju/onko_venaja_todellinen_uhka_suomelle_osa2/viesti/798#798

m3

wisti
Seuraa 
Viestejä13770
moderaattori_3

Eihän se lukossa ole.

Oletko todellakin seurannut hyväksyen näitä o_Turusen täysin ala-arvoisia viestejä? Mikset poistanut pennin viestiä, joka kuului ytimekkäästi: Vedä käteen ryssän elukka?

Brainwashed
Seuraa 
Viestejä10763

Wisti, olet saanut varoituksen moderoinnilta - kuten myös Turunen, minä, ja muutama muukin.

moderaattori_3
Ja varoitukset menevät Pseudohipille, wistille, Offmindille, pinklin1:lle, Brainwashille, o_turuselle, Jussipussille  ja pennille.
Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
moderaattori_3
Vatkain

Kaikki aikanaan, dear Watson... Kaikki aikanaan.

http://www.tiede.fi/keskustelu/4003086/ketju/onko_venaja_todellinen_uhka_suomelle_osa2/viesti/798#798

Kaikki aikanaan on hyvä periaate siiloin kun jotain oikeasti tapahtuu aikanaan. Miten vaan tuntuu, että mitään ei tapahdu. Vaikka ilmoitetaan että "tämä on nyt moderoinnin linja".

Erittäin hyvä linja! Olen itse sillä kannalla vahvasti! Aikakin että tätä menoa vähän siistitään. Mutta pitäisikö siitä olla huutelematta jos asiat tapahtuu "aikanaan", silloin kun asiasta aloitetaan julkinen keskustelu tai silloin kun itseä nappaa?

Että jos moderointi ei noudata omia linjauksiaan niin luuleeko joku, että meitä muitakaan paljoa napostelee?

Phony takasin! 

Hämmentää.

Brainwashed
Seuraa 
Viestejä10763

Eilisen, moden tekemän Onko Venäjä uhka Suomelle? ketjun ns puhdistus  tempun jälkeen meni kyllä itseltäni luottamus tämän palstan moderoinnin osaamisen suhteen.

Tietyt kirjoittavat ansaitsivat varoituksensa, koska kirjoituksensa sisälsivät henkilöön meneviä ad hominem solvauksia, mutta Offmind ja minä emme sitä rangaistusta ansainneet, koska emme kirjoittaneet vastoin nettikirjoittelun sääntöjä missään vaiheessa.

Todistusaineisto on poistettu, eli käytännössä kaikki eilen siihen ketjuun kirjoitettu.

Ironista, mutta mieleeni tulee sellainen, että juuri Venäjällä voisi ajatella toimittavan kuten eilen toimittiin tuon tapauksen kanssa.

Lisäys: http://yle.fi/uutiset/tutkija_moderointi_on_vallankayttoa/7485914

taucalm
Seuraa 
Viestejä7047

Moderointi on alkanut toimimaan paremmin epäasiallisten kirjoittajien kohdalla, suuri kiitos siitä. Se yksikin kunnianloukkauksen tasoille asti itsensä löytänyt poistettiin kokonaan foorumilta.

"Everything is backwards; everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, universities destroy knowledge, governments destroy freedom, the major media destroy information and religions destroy spirituality."

wisti
Seuraa 
Viestejä13770
Brainwashed

Eilisen, moden tekemän Onko Venäjä uhka Suomelle? ketjun ns puhdistus  tempun jälkeen meni kyllä itseltäni luottamus tämän palstan moderoinnin osaamisen suhteen.

Tietyt kirjoittavat ansaitsivat varoituksensa, koska kirjoituksensa sisälsivät henkilöön meneviä ad hominem solvauksia, mutta Offmind ja minä emme sitä rangaistusta ansainneet, koska emme kirjoittaneet vastoin nettikirjoittelun sääntöjä missään vaiheessa.

Todistusaineisto on poistettu, eli käytännössä kaikki eilen siihen ketjuun kirjoitettu.

Ironista, mutta mieleeni tulee sellainen, että juuri Venäjällä voisi ajatella toimittavan kuten eilen toimittiin tuon tapauksen kanssa.

Olen samaa mieltä. Sinä sait varoituksen "tasapuolisuuden nimissä". Otit asioihin aika varovasti kantaa ja aina hrrrasmiesmäisesti. Tosin kirjoitit muutaman viestin niin vahvassa tuiskeessa, että niissä ei ollut järjen häivää, ei asiaa, ei loukkauksia. Itse olin toista maata. Kirjoitin piitkähköjä asiakirjoituksia. Pshippi oli lähes ainoa, joka käsitteli kutakuinkin sitä, mitä kirjoitin. Muut tyytyivät analysoimaan minua. Sitten minäkin analysoin, kun mitään viestiä ei poistettu pyynnöstä huolimatta. Olen siis kirjoittanut myös henkilöistä.

offmind
Seuraa 
Viestejä16781
Brainwashed

Itse en koe tilannetta epäreiluna vaan pikemminkin mielenkiintoisena sosiaalisena kokeena, koska lähtökohta on se, että nykyään tämä(kin) foorumi on todellakin kuin fasistinen diktatuuri pienoiskoossa. 

Varsinkin sen jälkeen kun julkisuusperiaate unohdettiin moderoinnista ja on aina vain vaikeampaa tietää missä kulkee hyväksyttyjen ja kiellettyjen mielipiteiden raja (ilmeisesti se ei enää ole perinteisen netiketin mukainen?)

Se on jo aika riesa että infrastruktuurit rappeutuvat eivätkä toimi asianmukaisesti (=foorumisofta) mutta valtakoneiston toimintakin on salaista ja mahdollisesti tunteisiin perustuvaa.

Siinä vaiheessa kun koko yhteiskunta toimii kuten nettifoorumit, niin olisihan se pirun ahdistavaa

“He was a dreamer, a thinker, a speculative philosopher...or, as his wife would have it, an idiot.” Douglas Adams

vihersuvakki
Seuraa 
Viestejä358

Tuli muuten mieleen, että rasismin kohdalla ei turhaan puhuta nimenomaan tuomitsemisesta kansanryhmän jonkun yhden nimittäjän kautta.

Nyt kaikki tarkkana. Kun teidän on epäoikeudenmukaisesti tuomittu täällä pelkästään foorumilla, niin miettikääpäs niitä ihmisiä, jotka joutuu toisen muslimin törttöilyistä tuomituksi vain, koska on muslimi.

Aivan niin, tuskin kykenette sitä edes kuvittelemaan, koska se on tuhat kertainen jos riittääkään, epäoikeudenmukaisuuden tunne. Ja ihmisethän EI jätä tuomitsematta, jos on tuomittavaa.

Olen feministi ja tuomitsen sekä radikaalifeministien vihateot ja feministeihin kohdistuvat vihateot. Onneksi kaikki feminismikritiikki ei ole vihaa eikä kaikki feministit vihaa, ääripäiden touhua.

Sivut

Thread has been locked.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat