Seuraa 
Viestejä443

"Neljäs rintama eli kuinka Pah(o)lainen kesytetään."

(Neljännellä rintamalla tarkoitan neljättä ulottuvuutta eli aikaa).

"Kaikki ymmärtänevät lauseen:

"Minä olen A ja O, alku ja loppu."

Kukaan ei voi kieltää, ettei 'joskus' olisi syyllistynyt pahuuteen? En minä ainakaan... Mieleeni muistuu paljon asioita menneisyydestä jolloin joko käyttäydyin väärin tai tein, varsinkin lapsena, pahaa. Siitä kuitenkin voi toipua kun iän mukana viisastuu ja oppii ymmärtämään elämää..

Olen analysoinut Pah(o)lainen seuraavasti:Ensin on PAH(A)LAINEN ja jos ei vanhetessaan viisastu ja ole oppinut elämään 'ihmisiksi', ajastaan hänestä tulee PAH(O)LAINEN, joskus myös PAHALOINEN, mitkä viimeiset vaihtoehdot eivät oikein ole mielekkäitäkään.

Keijo Kullervo

PS. Saatanaa ja Perkelettä en olisi valmis analysoimaan tai tekemään niistä synteesiä, mutta onhan niitä asiantuntijoita siihenkin, eikö totta?"

Elämä on ainaista opiskelua kehdosta kuolemaan - ehkä kuoleman jälkeenkin on opiskelua - kuka sen tietää?

Kommentit (1)

slam
Seuraa 
Viestejä2129

Mieleen juolahtaa, että on ulottuvuus olemassa niin sen voi sitten siinä yksilöllisydessään muokkailla eri muotoihin. Ne muokkaamiset voisi vastata sitä, että ei olisi olemassakaan mitään ulottuvuutta vaan mahdollisuus muokata. Yhden pisteen olettamus ja sitten pisteetön avointoiminta huolimatta siitä onko pistettä vai ei.

Arviointiprosessi voi synnyttää olettamuksia, mutta onhan se myös viite siitä, että pelkästään syntyy ihmisen olematta asiaan vaikuttava osatekijä. Ajallisen pysähtyneisyyden tai jatkumon takaa asiaa seuratessamme voimme lähinnä riidellä itse siitä asiasta, mikä haluaisimme kulloinkin olla. Näin siis onneksi kuitenkin jokaisessa tapauksessa näemme liikaa, mikä tekee meistä sidoksettomia, vaikka näin sidoksiin jatkuvasti törmäämme tai muutumme niiden kaltaisiksi.

Mitä enemmän pohtii sen sidoksellisempi sitä on siihen tilaan, vaikka jatkuvasti on sen 99% poissa tästä tilasta, koska se on vain pohdinnallinen ilmiö. Sopivassa määrin kaikesta on varmasti hyötyä, mutta ollessaan vapaa erittelykeskeisyydestä ei voi juurikaan väittää, että erittelykeskeisyydellä olisi sen syvällisempi merkitys aivotilansyntymisessä. Onhan kaikki osa sitä, mutta epälooginen pussi on kaikkein oleellisin muoto tässä tapauksessa, jos kuuppa ei ole toiminnan selkeydessä vahva tai ei koskaan juurikaan koe sellaista aivotilaa. 

Hyvin polkee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat