Seuraa 
Viestejä222

Muuttuu radikaalisti, eli pallosysteemistä siirrytään tietokone arvontaa, nyt loppu kenon veikkaaminen.

Jo tietoisuus siitä että tietokoneella voidaan arpoa rivi jolla vältetään surimpien voittojen mahdollisuus etoo.

Mekaaninen palloavonta ei mahdollista minkäänlaista vilppiä, koska valvojat on paikalla.

Päivä arvonta on jo tehty pitemmän aikaa tietokoneella nyt muuttuu ilta-arvontakin, ja minun veikkaaminen myös.

Boikoitoikaa tekin ja nostakaa kohu naamakirjassa, itse soitin jo veikkaukkeen, he olivat kuitenkin haluttomia säilyttämään palloarvonnan.

SDP on yhteiskunnan versio tietokoneviruksesta.

Kommentit (3)

James Randi
Seuraa 
Viestejä338
T Hanskanen

Muuttuu radikaalisti, eli pallosysteemistä siirrytään tietokone arvontaa, nyt loppu kenon veikkaaminen.

Jo tietoisuus siitä että tietokoneella voidaan arpoa rivi jolla vältetään surimpien voittojen mahdollisuus etoo.

Mekaaninen palloavonta ei mahdollista minkäänlaista vilppiä, koska valvojat on paikalla.

Päivä arvonta on jo tehty pitemmän aikaa tietokoneella nyt muuttuu ilta-arvontakin, ja minun veikkaaminen myös.

Boikoitoikaa tekin ja nostakaa kohu naamakirjassa, itse soitin jo veikkaukkeen, he olivat kuitenkin haluttomia säilyttämään palloarvonnan.

Näin on. Kääntäen tietokoneella voi suunnitella haravan, joka peittää mahdollisimman paljon kenorivejä. Toisinpäin tietokoneella voi arpoa rivin, jossa joka vaiheessa valitaan ("arvotaan") kehnoin numero, joka minimoi voitot. (Tai kaikkein huonoin rivi etsitään tietokoneella ennen varsinaista "virallista" kenoarvontaa.)

Nyt veikkaus saa itse päättää, jaetaanko päävoitto. Tämä fiilunki on jo toteutettu lotossa ja viging lotossa ja jackpotissa. Pallojen alkuasema korreloi arvotun rivin kanssa - ainakin jos tietokoneella tekee tarkan simulaation, kuten tein.

Vitun kusipäät. Paskiaiset. Kuinka paljolla "viralliset" valvojat voidellaan, että suostuvat katsomaan huijauksen läpi sormien.

---Mielestäni seksuaalisesta suuntautumisesta ei ole kysymys vaan Randin taustasta.Toisen maailmansodan aikana Randi tuli persraiskatuksi natsien toimesta jonka seurauksen Randi traumatisoitui ja lähti myöhemmin siitä selvittyään omalle "kostoretkelle" harjoittamalla samanlaista toimintaa alaisiinsa ja lähipiiriin. Randi miljoonan taalan "kostoretki"

---Paljastan matemaattiset valheesi!

Isäntämies
Seuraa 
Viestejä177

Onko pallojen alkujärjestyksellä tosiaan noin suuri merkitys, parempi tämä pallosysteemi kuitenkin on kuin suora tietokone arvonta?

Kukaan ei ole hyödytön:
Aina voi olla edes huonona esimerkkinä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Isäntämies
Seuraa 
Viestejä177

Jokeria en ole veikannut koskaan kun senkin tietokone hoitaa kokonaisuudessaan, urheiluveikkauskin on jo kärsinyt sopupelien vuoksi, KHL jääkiekko-ottelutkin on yhtä arvaamisa varman jonkin  asteista vilppiä, pitkäveto pettää aina jos niitä kohteita pelaa, ennakkoon täysin tumpelo joukkue voi tulosvedossakin saada hirmukertoimia ja kun ei ole sisäpiiritietoo jää nuolemaan näppejään.

Kukaan ei ole hyödytön:
Aina voi olla edes huonona esimerkkinä

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat