Seuraa 
Viestejä27432

Jota tämä kone mulle yrittää tyrkyttää.

Hämmentää.

Sivut

Kommentit (572)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Octopitos
Seuraa 
Viestejä637

Mullekkin tarjoo tuota, se on ennakko tilaus, se varataan, ja se päivittyy koneelle omia aikojaan täysversio siis ja ilmainen, ei mikään demo.

mietin pitäisikö varaus jättää.

Kun on korviaan myöten kusessa, on parempi pitää turpansa kiinnni.
o_turunen kirjoitti:
Vai olisiko tuo paksuusyksikkö.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432

Miksi ei kannata nytten? Onkohan tuossa joku koira haudattuna että siitä pitääkin myöhemmin maksaa? nEntä pyöriiköhän se mun Asus-läppärissä? Mistä niitä speksejä näkee? Voin tänne laittaa jos joku osaa sanoa että onko mun mylly ylipäätään riittävän tymäkkä tuolle.

Hämmentää.

Octopitos
Seuraa 
Viestejä637
Vatkain

Miksi ei kannata nytten? Onkohan tuossa joku koira haudattuna että siitä pitääkin myöhemmin maksaa? nEntä pyöriiköhän se mun Asus-läppärissä? Mistä niitä speksejä näkee? Voin tänne laittaa jos joku osaa sanoa että onko mun mylly ylipäätään riittävän tymäkkä tuolle.

Minä tein varauksen ett. sinä voi tuosta linkistä sitä ladata, ne lähettää sun sähköpostiin sitten tiedon kun voit ladata tuon version.

Pane varaus veetämään toimi ohjeiden mukaan.

o_turunen kirjoitti:

Octopitos
Seuraa 
Viestejä637

Sitä en tiedä mitä laitteistolta vaaditaan mutta 3 Gigan lataus melko suuri, tulenekko sellanen lasti että käy koneeseen kuin koneeseen, kai sieltä tulee sitten järjestelmävaatimuikset kunhan saat sähköpostia.

o_turunen kirjoitti:

Nobelaner
Seuraa 
Viestejä1772
Octopitos

Mullekkin tarjoo tuota, se on ennakko tilaus, se varataan, ja se päivittyy koneelle omia aikojaan täysversio siis ja ilmainen, ei mikään demo.

Öö, ei se kyllä omia aikojaan päivity. Siitä tulee siis kolmen gigan latauspaketti koneelle, ja saat sen ihan omin päin sitten asentaa jos siltä tuntuu.

Ja ihan muuten vain kommentoisin, että jossain kyllä mättää jos väittää kolmea gigaa isoksi paketiksi.

Octopitos
Seuraa 
Viestejä637
Vatkain

^Kerropa sitten kun saat säpoa että mikä juttu tämä oikein on.

Jos joku tietää niin jakaos infosi! 

Kerrotaampa hyvinkin, mullon Win 7 ja Win 8.1 kummankohan uhraisi ehdotapa sitä.

o_turunen kirjoitti:

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
tyy

Kyllä kannattaa päivittää. WIndows 7 tulee pian tiensä päähän ja susipaska 8.1 on korvattava jollain.

Windows 10 ennakkoversiota kokeilleena sanoisin, että kannattaa.

Kiitos vinkistä. Miten niin tulee tuo 7 tiensä päähän? Mulla on se nyt.

Lähinnä ihmetyttää tuo "tarjous" että noinkohan ilman eestä jakavat käyttöjärjestelmiä.

Hämmentää.

taucalm
Seuraa 
Viestejä7047

Jakavat ilmatteeksi, kun edellinen windows lävähti reisille ja ihmisten luottamus Micro$oftia kohtaan siinä samalla.

Ja miten niin Windows7 tulee tiensä päähän? Niin kauan kuin kosketusnäytöllisiä vehkeitä on vaan tabletit ja puhelimet ei tuolle Windows10:n asennukselle ole mitään tarvetta varsinaisesti kenelläkään.

"Everything is backwards; everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, universities destroy knowledge, governments destroy freedom, the major media destroy information and religions destroy spirituality."

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat