Seuraa 
Viestejä1112

MIten moni on nähnyt enkelin? Tai kummituskin käy tietysti...

Itse olen nähnyt esimerkiksi kuolleen naapurini ja isoisäni. Jotkut enkeleistä seuraavat elämääni tälläkin hetkellä ja ovat huolissaan skitsofreniastani ja hankalasta tilanteestani. Tai oikeastaan enkeleitä on aika monta, tunnen heidät eleistään tai puhetavastaan.

Sivut

Kommentit (147)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ronron
Seuraa 
Viestejä9265

En.

Olen kyllä kuullut puolisoltani sellaista juttua etten yksinkertaisesti voi suhtautua asioihin ihan niin kapeakatseisesti kuin mihin olen tottunut. Se johtuu siitä, että luotan häneen, koska rakastan häntä, enkä voi ikinä ajatella, että hän valehtelisi minulle. Tämä on kuitenkin subjektiivista, enkä yritäkään enää tuputtaa näitä asioita yleiseen jakeluun, muuten kuin näin pintapuolisesti. 

くそっ!

karahka
Seuraa 
Viestejä1112

Surffaileekos tällä hetkellä tällä sivustolla enkeleistä yms. henkimaailman asioista kiinnostuneita ihmisiä? Olisi mielenkiintoista kuulla kokemuksianne...

Onko muuten nimimerkki tietää kirjoitellut pitkään aikaan foorumilla?

Paul M
Seuraa 
Viestejä8643

Näin noin 6-vuotiaana haamun. Lähes huoneen korkuisen tasaharmaan ihmishahmon muiden jo nukkuessa. Vetäydyin peiton alle suojaan. Mitään ei tapahtunut, mutta oli melkoinen kauhun aihe. Samaisessa talossa näin kissan menevän yöllä huoneen poikki. Meillä ei ollut kissaa.

Monella lienee noita. Mielikuvitus tuottaa varmasti lapsille kaikenlaisia todentuntuisia juttuja. Ja koska tuohon on valmius, niin varmasti sopiva liipaisu tuottaa trippejä joillekin vanhemmallakin iällä.

Hiirimeluexpertti. Majoneesitehtailija. Luonnontieteet: Maailman suurin uskonto. Avatar on halkaistu tykin kuula

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
karahka

Jodi-nimimerkillä se vielä joku aika sitten kirjoitteli. Kovasti tuntui tietävän monista asioista,

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Paul M

Näin noin 6-vuotiaana haamun. Lähes huoneen korkuisen tasaharmaan ihmishahmon muiden jo nukkuessa. Vetäydyin peiton alle suojaan. Mitään ei tapahtunut, mutta oli melkoinen kauhun aihe. Samaisessa talossa näin kissan menevän yöllä huoneen poikki. Meillä ei ollut kissaa.

Monella lienee noita. Mielikuvitus tuottaa varmasti lapsille kaikenlaisia todentuntuisia juttuja. Ja koska tuohon on valmius, niin varmasti sopiva liipaisu tuottaa trippejä joillekin vanhemmallakin iällä.

Ei kai tuommoisia lasketa.

Mun käsitykseni mukaan tässä ketjussa on kyse enkeleiden tai kummitustn näkemisestä.

Jos aletaan venyttämään rajaa milloin on kyse enkelin tai kummituksen näkemisestä, enkelin tai kummituksen näkeminen menettää merkityksensä.

karahka
Seuraa 
Viestejä1112
karahka

Surffaileekos tällä hetkellä tällä sivustolla enkeleistä yms. henkimaailman asioista kiinnostuneita ihmisiä? Olisi mielenkiintoista kuulla kokemuksianne...

Entäs nimimerkki "linkki", onko hän kirjoitellut enää tiede-foorumilla?

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
karahka
karahka

Entäs nimimerkki "linkki", onko hän kirjoitellut enää tiede-foorumilla?

Ei ole. Hänet on abduktoitu pois. On tälläkin hetke

llä niin kaukana että edes Dna ei pelitä.

Edit . Yritys saada viesti luettavaan muotoon...

Paul M
Seuraa 
Viestejä8643
ksuomala

Yhden Helvetin Enkelin bongasin Kampin kauppakeskuksesta joskus vuosia sitten. Joten niitä lienee olemassa.

Noilta voi aina kysyä, jotta mitäs motoristien pohjasakalle kuuluu. Saa katsella tähtiä.

Hiirimeluexpertti. Majoneesitehtailija. Luonnontieteet: Maailman suurin uskonto. Avatar on halkaistu tykin kuula

Paul M
Seuraa 
Viestejä8643
CE-hyväksytty
Paul M

Ei kai tuommoisia lasketa.

Mun käsitykseni mukaan tässä ketjussa on kyse enkeleiden tai kummitustn näkemisestä.

Jos aletaan venyttämään rajaa milloin on kyse enkelin tai kummituksen näkemisestä, enkelin tai kummituksen näkeminen menettää merkityksensä.

Miten niin ei lasketa? Kokemukset olivat järkyttävän todellisia. Ja kyseessä on vain esimerkki siitä, että jotain käsittämätöntä voi nähdä. Kuka näkee sitten mitäkin. Minulle ei ole epäselvää se etteikö mielikuvitus voi tuottaa mitä vain. Onneksi kokemukset jäivät tuonne 50 vuoden taakse.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat