Seuraa 
Viestejä53

Italialaiset pitäisi ***

Ei otsikointi aina mene putkeen - varsinkin jos on kesälomalla ja ryyppää.

Mutta ketju siis poistettiin, ja samaan syssyyn nimimerkki Läskiperseen kirjoitusoikeudet peruttiin.

Se kirjoituksen substanssi oli siinä, että nämä Italialaiset myyvät kiinalaisia kompressoreja ja porakoneita, joihin on kilvet muutettu. Ostajaehdokas valitaan parkkipaikalla tai melko usein rautakaupan parkkipaikalla.

Rekvisiittana näillä myyjillä on kartta, ja perustilanne kerrotaan: Hei, tulen sieltä ja sieltä konfrenssista, ja nyt minun pitäisi joutaa lentokentälle. Kartta kuuluu keskustelun avaukseen.

Jossain vaiheessa käy ilmi, että takakontissa on konfrensissa esiteltyjä laitteita. Jos asiakas on tilanteessa ensi kertaa, Italialaiset tekevät tarjouksen, jossa ostamalla esim. porakone 1400€, saa kompressorin kaupanpäälle.

Ensimmäisellä kerralla tulin höynäytetyksi, ja toisella kerralla olin mukamas oikein kiinnostunut. Tarjosin 50€ koko paketista, koska silloin ne olisi voinut myydä tori.fi:ssä. Samalla tein KRP:lle ilmoituksen moisesta kusetuksesta.

Nyt tuli sitten kolmas kerta, kun samalla juonella aloitettiin keskustelu parkkipaikalla. Haistatin veet aika nopeasti, ja tämä Italialainen ymmärsi, ettei kannata jatkaa.

Läskiperseen kirjoitusoikeuksien poisto ei ole ratkaisu tähän ongelmaan. Seuraavalla kerralla otan rekisterinumeron talteen, ja ilmoitan KRP:lle näistä huijareista.

Sivut

Kommentit (22)

Tuhmeliini
Seuraa 
Viestejä403

Mäkin ostin italiaanoilta saksalaisen työkalusalkun satasella olis muka 500 arvonen no saasiitä sen 200 hyvällä tuurilla mode bannaa kirjottajia huvikseen saa vissiin nautintoa siitä

Ronron
Seuraa 
Viestejä9265

Niin, mutta ei täällä avautuminen johda mihinkään positiiviseen. Kyllä sinä sen itsekin tiedät. Ilmoita vaan poliisille ja KRP:lle ja vaikka CIA:lle, se on ihan ok. 

くそっ!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ronron
Seuraa 
Viestejä9265
Tuhmeliini

Mäkin ostin italiaanoilta saksalaisen työkalusalkun satasella olis muka 500 arvonen no saasiitä sen 200 hyvällä tuurilla mode bannaa kirjottajia huvikseen saa vissiin nautintoa siitä

Ei ne huvikseen bannaile, trust me. 

くそっ!

Pseudohippi
Seuraa 
Viestejä14305
Fläskiperse

Italialaiset pitäisi ***

Ei otsikointi aina mene putkeen - varsinkin jos on kesälomalla ja ryyppää.

Mutta ketju siis poistettiin, ja samaan syssyyn nimimerkki Läskiperseen kirjoitusoikeudet peruttiin.

Se kirjoituksen substanssi oli siinä, että nämä Italialaiset myyvät kiinalaisia kompressoreja ja porakoneita, joihin on kilvet muutettu. Ostajaehdokas valitaan parkkipaikalla tai melko usein rautakaupan parkkipaikalla.

Rekvisiittana näillä myyjillä on kartta, ja perustilanne kerrotaan: Hei, tulen sieltä ja sieltä konfrenssista, ja nyt minun pitäisi joutaa lentokentälle. Kartta kuuluu keskustelun avaukseen.

Jossain vaiheessa käy ilmi, että takakontissa on konfrensissa esiteltyjä laitteita. Jos asiakas on tilanteessa ensi kertaa, Italialaiset tekevät tarjouksen, jossa ostamalla esim. porakone 1400€, saa kompressorin kaupanpäälle.

Ensimmäisellä kerralla tulin höynäytetyksi, ja toisella kerralla olin mukamas oikein kiinnostunut. Tarjosin 50€ koko paketista, koska silloin ne olisi voinut myydä tori.fi:ssä. Samalla tein KRP:lle ilmoituksen moisesta kusetuksesta.

Nyt tuli sitten kolmas kerta, kun samalla juonella aloitettiin keskustelu parkkipaikalla. Haistatin veet aika nopeasti, ja tämä Italialainen ymmärsi, ettei kannata jatkaa.

Läskiperseen kirjoitusoikeuksien poisto ei ole ratkaisu tähän ongelmaan. Seuraavalla kerralla otan rekisterinumeron talteen, ja ilmoitan KRP:lle näistä huijareista.

MIssäpäin Suomea näitä tapahtuu?

Itse joudui kerran vastaavanlaisen yrityksen kohteeksi Brysselissä, tosin silloin kaupattiin arvokasta kultakelloa, jota kuulemma ei saanut viedä Belgiasta Italiaan (  ) vaan se oli myytävä Belgiassa. Kello oli saatu "lahjaksi" myyjän Brysselissä naimisiin menneen sisaren sulhasen isältä tjsp.

Hintapyyntö taisi olla aluen perin jotain puolisentoista tuhatta. Sanoin kuitenkin ettei minulla ole kun kymppi rahaa (eikä tainnut käteistä sen enempää tosiaan ollakaan, luottokortti ei kavereille kelvannut). Lopulta oltiin jossain satasen kieppeillä kunnes tunnustin että kympikin menee lapseni ruokaan, kiitin tarjouksesta ja lähdin ruokakauppaan.

Sensuuri kärjistää yhteiskunnan polarisaatiota.

Häxpi
Seuraa 
Viestejä1334
Fläskiperse

Se kirjoituksen substanssi oli siinä, että nämä Italialaiset myyvät kiinalaisia kompressoreja ja porakoneita, joihin on kilvet muutettu.

Oletko ihan varma, että kysymys on nimeomaan italialaisista? Esim. arabit ja romanit esiintyvät monissakin tilanteissa italialaisina, vaikka osaavat italiaa vain muutaman sanan (ja nekin espanjaa).

Islamismi nojaa islamin arvovaltaisiin lähteisiin: Koraaniin, sunnaan, Muhammedin esimerkkiin ja sharia-lakiin. Islamismi on islamin hartainta harjoittamista.

Yoken Suru
Seuraa 
Viestejä426
Pseudohippi

Minulle kaupattiin Armanin tai jsp. pukuja jo parikymmentä vuotta sitten Tampereella samalla selityksellä.

Sukulaismies länsirannikolla oli viisi vuotta sitten työkalumarkkinoinnin kohteena, sama messuselitys.

Lienee ollut eräs tuottoisampia kertomuksia, kun vielä elää.

Fläskiperse
Seuraa 
Viestejä53
Yoken Suru
Pseudohippi

Minulle kaupattiin Armanin tai jsp. pukuja jo parikymmentä vuotta sitten Tampereella samalla selityksellä.

Sukulaismies länsirannikolla oli viisi vuotta sitten työkalumarkkinoinnin kohteena, sama messuselitys.

Minulle on sattunut Tampereen K-raudassa, Vantaan Portissa, ja Turun Nesteellä.

Puvut ovat ihan tavallisen merkkisiä, mutta ne väärennetään uusilla logoilla joksikin Armannin, Bossin, tms. puvuksi.

Ostamani porakoneen jäljitin kiinalaiseksi samoin kuin kompressorinkin. Porakoneen hinta oli 30€ ja kompressorin vähän kalliimpi. (Kompressori ei käy tasaisesti, vaan rutkuttaen.) Kompressorin virta ei riitä edes pienelle puikkohitsaus-inverterille, vaan räpsäyttää virrat pois. Kuten sanoin, kompressorin teho voisi riittää joulukynttilöille.

KRP:stä ei ole kuulunut mitään, mutta toisaalta sähköposti ja kännyn mumero ovat vaihtuneet.

asdf
Seuraa 
Viestejä11906
Fläskiperse

KRP:stä ei ole kuulunut mitään, mutta toisaalta sähköposti ja kännyn mumero ovat vaihtuneet.

Kannattaa varmaan koittaa seuraavaksi sitä Ronronin ehdottamaa CIA:ta. FBI on ennenkin antanut Suomeen virka-apua, sinne vaan meiliä ja myös Scotland Yard on syytä hälyttää.

installer
Seuraa 
Viestejä9908
Fläskiperse
Yoken Suru
Pseudohippi

Minulle on sattunut Tampereen K-raudassa, Vantaan Portissa, ja Turun Nesteellä.

Puvut ovat ihan tavallisen merkkisiä, mutta ne väärennetään uusilla logoilla joksikin Armannin, Bossin, tms. puvuksi.

Ostamani porakoneen jäljitin kiinalaiseksi samoin kuin kompressorinkin. Porakoneen hinta oli 30€ ja kompressorin vähän kalliimpi. (Kompressori ei käy tasaisesti, vaan rutkuttaen.) Kompressorin virta ei riitä edes pienelle puikkohitsaus-inverterille, vaan räpsäyttää virrat pois. Kuten sanoin, kompressorin teho voisi riittää joulukynttilöille.

Tarkoitat varmaankin aggregaattia (polttomoottorikäyttöistä generaattoria) eikä kompressoria?

Itse tapasin näitä kauppamiehiä ensimmäisen kerran Vantaan Ikean parkkipaikalla  suurinpiirtein 10 vuotta sitten , saivat silloin myytyä minulle "laadukkaita" nahkatakkeja.Oppirahat on nyt tältä osin siis maksettu ja olen osannut suhtautua näihin tyyppeihin asianmukaisella tavalla seuraavilla  kohtaamisilla.Soittoa poliisille vain ja kannattaa samalla kertoa että luulee nähneensä käsiaseen kauppamiehen autossa etupenkillä jolloin partion saa rivakammin paikalle.

"Kenet jumalat tahtovat tuhota, sen he lyövät ensiksi sokeudella. "

wisti
Seuraa 
Viestejä13774

Kadulla myytävä tavara on varastettua, jos myyjinä miehet. Jos tavara on kiistattomasti omaa, on sen ostaminen kielletty lailla erikseen. Lisäystä edelliseen. Myytävät tuotteet eivät välttämättä ole varastettuja. Ne voivat olla arvotavarana myytäviä väärennöksiä myös.

asdf
Seuraa 
Viestejä11906

Ihmetyttää, että joku palstalainen on oikeasti ostanut näiltä kaupustelijoilta jotain. Eiväthän he toisaalta tuota harrastaisi, jos ei joku ostaisi.

wisti
Seuraa 
Viestejä13774

Voi katuostos olla hyväkin. Narri ostaa "Rolexin" puoleen hintaan. Kukaan ei huomaa, ettei kello ole aito. Ajan se näyttää yhtä oikein, kuin muutkin kellot. Kun kello lakkaa käymästä, voi ajan katsoa kännykästä, mutta pitämällä "Rolexin" ranteessa säilyttää kaivatun arvostuksen edelleen.

o_turunen
Seuraa 
Viestejä14900
wisti

Kadulla myytävä tavara on varastettua, jos myyjinä miehet. Jos tavara on kiistattomasti omaa, on sen ostaminen kielletty lailla erikseen. Lisäystä edelliseen. Myytävät tuotteet eivät välttämättä ole varastettuja. Ne voivat olla arvotavarana myytäviä väärennöksiä myös.

Täsmälleen. Jos nainen myy auton makuuhuoneessaan, niin silloin voi turvallisin mielin ajaa seinän läpi kadulle.

Korant: Oikea fysiikka on oikeampaa kuin sinun klassinen mekaniikkasi. Jos olet eri mieltä kanssani olet ilman muuta väärässä.

wisti
Seuraa 
Viestejä13774
o_turunen
wisti

Täsmälleen. Jos nainen myy auton makuuhuoneessaan, niin silloin voi turvallisin mielin ajaa seinän läpi kadulle.

Olen pahoillani, että kirjoitin liian epäselvästi. Kun joku mies myy tavaraa kadulla, tavara ei ole hänen omansa, tai se on väärennetty. Kun nainen myy tavaraa, kyseessä on hänen oma väärentämätön pillunsa.
 Jos sinulla jäi vielä jotain epäselvää, vastaan mielelläni, tai voit kysyä "isoilta pojilta".

ing geolog
Seuraa 
Viestejä7007

Mulle kaupattiin lentokenttä kysymyksen jälkeen, italialaisia kenkiä, en tosin ollut kiinnostunut.

Tukholmassa oli ja voi olla vieläkin kauppa jossa myytiin jäännöseriä, italialaisista muotikengistä, juuri sellaisia minulle kaupattiin, tosin kiire lentokentälle-halvennuksella

JK. Tietysti hiveli itsetuntoa kun juuri minulle tultiin tarjoamaan muotikenkiä. heh

Mutta minäkin voin tehdä virheitä, kerran nuorena sytytin, Haaparannan kaupunginhotellissa, tupakin väärästä päästä.

Sivut

Thread has been locked.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat