Seuraa 
Viestejä655

Hommasin tälläsen.

Windows 8.1 64-bit

Intel Pentium CPU J2900 @2,41GHz, 8,0GB RAM, Intel HD Graphics.

Tekkeekö yhtään mittää.

-tuntoaisti on tärkein aistimme-

Kommentit (13)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tietämyskone
Seuraa 
Viestejä198
Maldorado

Hommasin tälläsen.

Windows 8.1 64-bit

Intel Pentium CPU J2900 @2,41GHz, 8,0GB RAM, Intel HD Graphics.

Tekkeekö yhtään mittää.

Surkea prossu. Se on se paikka mistä nykyään säästetään.

01000101 01001110 01001001 01000001 01000011

Avenger
Seuraa 
Viestejä655
PSYbuse

Eikös tuo kannattaisi selvittää ennen, kuin moisen hommaa? :D

Olen selvittänyt, mutta kysyimpähän mielipidettänne.

Vierailija

Myllyn Paras Oy

Myllyn Paras valmistaa, myy ja markkinoi jauhoja, hiutaleita, suurimoita ja pastaa sekä pakastetaikinoita ja leivonnaispakasteita. Yrityksen kaksi tehdasta sijaitsevat Hyvinkäällä. Myllyssä valmistetaan jauhot, hiutaleet, suurimot sekä pastat. Pakastetehdas on keskittynyt pakastetaikinoiden ja leivonnaispakasteiden valmistukseen. Yhteensä yhtiö työllistää yli sata henkilöä.

Mylly jalostaa vuosittain noin 75 000 tonnia viljaa. Myllyn Paras on markkinajohtaja pastatuotteissa noin 60 %:n markkinaosuudellaan sekä toiseksi suurin markkinoija jauhoissa ja hiutaleissa. Lisäksi yritys valmistaa myllytuotteitaan vientiin, pääasiassa Venäjälle ja Baltian maihin.

Myllyn Paras aloitti 1988 ensimmäisenä Suomessa laminoitujen pakastetaikinalevyjen valmistamisen. Yritys on ollut jo pitkään pakastetaikinoiden markkinajohtaja, nykyisin markkinaosuus on noin 70 %. Leivonnaispakasteet ovat olleet viime vuosina nopeimmin kasvavia tuoteryhmiä. Vuonna 2009 pakastetehdas ryhtyi valmistamaan kypsiä leivonnaispakasteita. Vuoden 2010 alusta yritys panosti entistä voimakkaammin myös HoReCa-sektorille ja toi markkinoille merkittävänä tuoteinnovaationa Lippa Sämpylät.

http://www.myllynparas.fi/suomi/yritysinfo/historia/

Paul M
Seuraa 
Viestejä8643

Riippuu. Minulla leipätyöhön riittää 2Gram. 3GHz prosessori Core 2 Duo E8400. Mitään pelejä ei tällä voisi pelata. Vääntö ei riitä ilmeisesti. Mutta oikeisiin töihin aivan sopiva. HP Compaq on merkki.

Kysehän on siitä, että laitteen pitää olla vakaa. Näillä HP Compaq-vehkeillä on aika hyvin voinut työstää tekstiä ja grafiikkaa.

Hiirimeluexpertti. Majoneesitehtailija. Luonnontieteet: Maailman suurin uskonto. Avatar on halkaistu tykin kuula

Minijehova
Seuraa 
Viestejä8158

Minä ostan itselleni synttärilahjaksi tämän: 

http://www.dell.com/us/p/alienware-area51-r2/pd?oc=dpcwc03p&model_id=alienware-area51-r2

Vaikka hinta on melko suolainen ja nykyisen päivitys vastaavaksi maksaa puolet tuosta, mutta minkäs sitä himoilleen mahtaa... Kaunis ja tehokas.

Jepajee analysoi: "Minijehovan tapauksessa menetät kaiken. Sen takia hän etsii ihmisiä joilla ei ole mitään menetettävää. Normiguruilua. Gurut ovatkin kaikki psykopaatteja.

Pitää alistua parin vuoden intensiiviaivopesuun jotta kykenee edes etäisesti ymmärtämään hänen ylivertaisuuttaan. Hän ei anna mitään. Hän listaa tarpeesi."

Avenger
Seuraa 
Viestejä655
Minijehova

http://www.dell.com/us/p/alienware-area51-r2/pd?oc=dpcwc03p&model_id=alienware-area51-r2

Vaikka hinta on melko suolainen ja nykyisen päivitys vastaavaksi maksaa puolet tuosta, mutta minkäs sitä himoilleen mahtaa... Kaunis ja tehokas.

Ett osta kuitenkaan, mulle ei kävisikään englantilainen käyttis, ei taivu Enganti niin hyvin että passais.

Tämmönen kannattaa kasata.

Prosessori: Intel Core i7-4790K 4,0GHz
Emolevy: ASUS Maximus VII Ranger
Muisti(t): Kingston HyperX Fury 16GB
Näytönohjain: ASUS GTX 980 4 Gb
Kiintolevy(t): SAMSUNG 850 Evo 500GB SSD
Optinen asema: ASUS DVD-RW
Virtalähde: Corsair RM 750w

---
Seuraa 
Viestejä3539
Maldorado
Minijehova

Ett osta kuitenkaan, mulle ei kävisikään englantilainen käyttis, ei taivu Enganti niin hyvin että passais.

Tämmönen kannattaa kasata.

Prosessori: Intel Core i7-4790K 4,0GHz
Emolevy: ASUS Maximus VII Ranger
Muisti(t): Kingston HyperX Fury 16GB
Näytönohjain: ASUS GTX 980 4 Gb
Kiintolevy(t): SAMSUNG 850 Evo 500GB SSD
Optinen asema: ASUS DVD-RW
Virtalähde: Corsair RM 750w

Harkitse nyt edes SSD -levyä käyttislevyksi. Jos tuossa emossa on M.2 liitäntä niin siihen saisi 256gb levyn alle 100€

---
Seuraa 
Viestejä3539

Kappas, kärsin näemmä lukihäiriöstä, tai luetun ymmärtämättömyydestä, tai molemmista. Siihenhän oli SSD jo laitettukin. Optinen asema rupeaa näinä päivinä hoitamaan "korppuaseman virkaa", eli suhteellisen tarpeeton, paitsi pakko olla kun on iso läjä levyjä nurkissa..

jussipussi
Seuraa 
Viestejä44854
Paul M

Riippuu. Minulla leipätyöhön riittää 2Gram. 3GHz prosessori Core 2 Duo E8400. Mitään pelejä ei tällä voisi pelata. Vääntö ei riitä ilmeisesti. Mutta oikeisiin töihin aivan sopiva. HP Compaq on merkki.

Kysehän on siitä, että laitteen pitää olla vakaa. Näillä HP Compaq-vehkeillä on aika hyvin voinut työstää tekstiä ja grafiikkaa.

Tuolta helppo vertailla surituskykyä.

https://www.cpubenchmark.net/

Jänkhä Joonas
Seuraa 
Viestejä16
jussipussi
Paul M

Tuolta helppo vertailla surituskykyä.

https://www.cpubenchmark.net/

Mullon tuommonen compaq, ei samoilla tehoilla mutta onneton rääpyskä kuitenkin on 4G Rammia, prossu ihan surkee, netti lehdet lukkee ja palsoille poostaa ei paljo muuta!

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat