Seuraa 
Viestejä1609

Oletko mensan jäsen? Pääsisitkö mensan jäseneksi, jos haluaisit? Ite pääsisin, ehkä rimaa hipoen, mutta ei kiinnosta. Jos kaikki lähtis sinne, pitäis nostaa rajaa suomessa. 

Narsistista touhua IMHO

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

Kommentit (9)

Rousseau
Seuraa 
Viestejä16844

90-luvun lopulla suorittamani Tieteen Kuvalehden älykkyystestin mukaan olisin juuri ja juuri saattanut päästäkin, mutta sen jälkeen aivoissani lienee tapahtunut ikäviä muutoksia joiden vuoksi tuskin kannattaa kuvitellakaan että pääsisi. Em. testissä oli muutama osio joissa piti muistaa pitkiä numerosarjoja etu- ja takaperin, enkä minä muista enää yhtään mitään mitenkään perin. Olisi liian masentavaa havaita miten monta (kymmentä?) pointsia oletettu älli on lässähtänyt, joten eipä oikein viitsi enää testejä tehdä.

Älyni ei myöskään riitä sen tajuamiseen millä tavalla jonkin numerosarjan muistaminen kertoo älykkyydestä. Sen ymmärrän että laskeminen edustaa matemaattista älykkyyttä, kuvioiden kieputtelu avaruudellista älykkyyttä, ja sanojen kanssa ährääminen verbaalista älykkyyttä (joka on minun paras puoleni). Mutta kun en siis tajua numeroiden muistamisen merkitystä, niin en tajua, olen siis vähä-älyinen.

Onhan se kiva että älykkäillä on joku paikka jossa saavat olla keskenään älykkäitä, eikä tule vähemmän älykkäät länkyttämään typeryyksiään.

Nyky-typeryydestäni kertoo myös se että joudun jatkuvasti korjailemaan kirjoitusvirheitäni...

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432

Kaikki Mensan jäseniksi itseään kuvittelevat tai havittelevat lienevät tarpeeksi älykkäitä googlatakseen esiin ne kymmenet ja taas kymmenet tästä aiheesta aiemmin käydyt keskustelut palstalla ja lukenevat sieltä itse kunkin vastauksen kysymykseen.

Hämmentää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Simplex
Seuraa 
Viestejä3033
Reiska

Mensa saattaapi antaa väärää kuvaa älykkyyden merkityksestä. Pelkällä älykkyydellä ei tee mitään.

Älytön kommentti. Ilman riittävää älykkyyttä ei pääse Mensan jäseneksi. Tietenkin, pitää ensin älytä mennä Mensan testeihin ja olla riittävän älykäs ylittääkseen vaadittavan pisterajan. Vasta sen jälkeen voi ripustaa Mensan todistuksen kehyksiin omalle seinälleen ja paistatella älyn sädekehä ympärillään. :)

Mutta joo, pelkällä älyllä ei tee mitään. Aivan sama kuin olisi maailman rikkain henkilö, mutta pitäisi rahansa visusti piilossa patjan alla. Onko silloin maailman rikkain vai ei. Joku filosofi osaa ehkä tähän vastata.

Tuhmeliini
Seuraa 
Viestejä403
Cryosat

Ensin mensa, sitten vapaamuurarit ja lopuksi bildenburg seura, taivas on auki :)

mensa on noista harmittomin ja johon helpoimmin pääsee jäseneksi vapaamuurariksi haluavan täytyy ujuttatua piirin sisään ja pilderbergin kokouksiin pääsee eri maitten finanssi ja poliittinen kerma jossa painopiste kuitenkin sillä finanssipuolella ja yllätys yllätys joista moni on vapaamuurareita. faija tais olla vapaamuurari mutta en ole siitä satavarma jotkut sen frendit oli ja on vieläkin elossa siis ja vm.

Rousseau
Seuraa 
Viestejä16844
Tuhmeliini

jotkut sen frendit oli ja on vieläkin elossa siis ja vm.

Eli vapaamuurarit elävät pirun pitkään. Lienevätkö zombeja vai vampyyreita.

Reifengas
Seuraa 
Viestejä3608

Pitäisikö vetää esiin natsikortti, kun älystä puhutaan?

Minulla ei riitä nerot Mensaan. (Huijasin testissä.)

Toisaalta sanovat, että pärjäisin hyvin sekä debiilien että nerojen kanssa.

Rinnan rikkahat ajavat,
käsityksin köyhät käyvät.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat