Seuraa 
Viestejä8643

Aamupäivällä keikautin ruohonleikkurin nurin ja aloin kaivamaan pinttynyttä tavaraa pois. Kävin käsiksi oksanpätkäänkin ja vedin jostain kolosta. Sattui olemaan pätkä tyrnipuskan oksasta. Ja eikun peukaloon reikä möhnäisellä piikillä. Puristelin isoja pisaroita verta kuvitelmana jonkinlainen puhdistatumisrituaali.

Jomotteli kaiken päivää. Jäykkäkouristus on vahvistettu pari vuotta sitten. Tunti sitten oli pakko kaivaa vammaa auki pikkuisilla saksilla jodin kanssa läträten, jotta paine purkautuu. Fucidinia reikään ja nyt vuotaa kirkasta nestettä.

Onko aamulla mikä? Pääsikö verenkiertoon tappajabasilli? Vieläkö tänne tulevaisuudessa kirjoitellaan levottomia?

Hiirimeluexpertti. Majoneesitehtailija. Luonnontieteet: Maailman suurin uskonto. Avatar on halkaistu tykin kuula

Kommentit (5)

ovolo
Seuraa 
Viestejä6399

Jos tikku on kokonaan ihon alla, niin itse olen kaivanut sen pois neulalla, jonka olen ensin desinfioinut kaasusytyttimen liekillä. Tämä ei tietysti poista sitä vaihtoehtoa, josko tikussa olis jotain jäykkäkouristusta tai muuta mukavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Paul M
Seuraa 
Viestejä8643

Ei se tikku katkennut. Tuli vain syvä reikä kivuliaaseen kudokseen asti. Luultavasti selvisin ilman isompia vaurioita ja basillitkin pysyivät kurissa.

Hiirimeluexpertti. Majoneesitehtailija. Luonnontieteet: Maailman suurin uskonto. Avatar on halkaistu tykin kuula

Vierailija

Paul M kirjoitti:

Vieläkö tänne tulevaisuudessa kirjoitellaan levottomia?

Jäykkää se on meno täälläkin. Koko palsta aivan kouristuksissa.

ovolo
Seuraa 
Viestejä6399

SamikoKu kirjoitti:

Paul M kirjoitti:

Vieläkö tänne tulevaisuudessa kirjoitellaan levottomia?

Jäykkää se on meno täälläkin. Koko palsta aivan kouristuksissa.

Olisko palvelunestohyökkäys menossa, kun sivut ei avaudu tai avautumista pitää odottaa todella pitkään.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat