Seuraa 
Viestejä9385

Halvatun huonosti kysytty.

Oletko kissa- vai koiraihminen tai et välitä kummistakaan.

Ilmoitan tykkääväni molemmista ja kummista en taida erityisemmin välittää, kun en edes muista kuka on kummini.

Sivut

Kommentit (27)

Neutroni
Seuraa 
Viestejä31260

Sanotaan niin, että inhoan kissoja paljon vähemmän. Ne ovat yleensä harmittomia, koska pelkäävät tai suhtautuvat ainakin epäluuloisesti kaikkeen uuteen (esim. minuun). Koirien ylenpalttinen uteliaisuus, huomionhaku ja ADHD-mainen koheltaminen on ärsyttävää.

JPI
Seuraa 
Viestejä26804
syytinki

Halvatun huonosti kysytty.

Juuri niin, joko/tai- kysymys tilanteessa, jossa vastaus hyvin luultavasti ei ole joko/tai-vastaus.

3³+4³+5³=6³

Sisältö jatkuu mainoksen alla
idiotus
Seuraa 
Viestejä1907
iMuke

Minä olen lehmäihmisiä. Pidän pihveistä hyvän punaviinin kanssa.

Olet näemmä myös rypäleihmisiä. Monipuolinen ihminen. Hmm... joku voisi tulkita tuon ylläolvan sekstistisesti, mutta aina vaan parempi.

Ja kysymykseen:

Riippuu kyseessä olevan eläimen persoonasta. Monesti koiraihminen.

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

In porto perse vitulus est.

Rousseau: "tämä keskustelufoorumi saattaa aiheuttaa itsetuhoisuutta, käytettävä vain hoitohenkilökunnan valvovan silmän alla ja/tai hyvin lääkittynä".

Varoitus! Saatan leikkiä välillä paholaisen asianajajaa jopa tiedostamatta sitä.

Vanha jäärä
Seuraa 
Viestejä1572
Neutroni

Sanotaan niin, että inhoan kissoja paljon vähemmän. Ne ovat yleensä harmittomia, koska pelkäävät tai suhtautuvat ainakin epäluuloisesti kaikkeen uuteen (esim. minuun). Koirien ylenpalttinen uteliaisuus, huomionhaku ja ADHD-mainen koheltaminen on ärsyttävää.

Jostakin syystä minuakin sieppaa koirien mielistely ja koheltaminen. Kissat ovat itsetietoisia oman tiensä kulkijoita, aivan kuten minä.

Vanha jäärä

Vanha jäärä
Seuraa 
Viestejä1572
iMuke

Tuosta tuli mieleen erään tutun kertoma juttu: Tuttuni oli ollut yhdessä seurueessa raviradalla. Tällöin eräs seurueen naisista oli kysäisssyt, pitääkö tuttuni hevosista. "Ovat hyviä etenkin kylmäsavustettuna."

Oli kuulemma siinä ja siinä, ettei tutulleni ollut tullut pataan.

Vanha jäärä

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Neutroni

Tarkennan tätä siten, että suurin osa kissoista on kyllä äärimmäisen uteliaita uusoien asioiden suhteen ylipäätään. Oli juttu mikä tahansa, niin maksimissaan 5 min ja kissa on sitä tutkimassa. Mutta se on totta, että vain pieni vähemmistö kissoista pakkaa uusien ihmisten välittömään läheisyyteen koheltamaan. 

Mutta joo, olen sekä koira- että kissaihminen. Aion hommata koiran eli rotikan jossain vaiheessa ja lapsuuden kodissa meillä on aina ollu koiria eli rotikoita. Nyt mulla on 2 kissaa. Niitäki varmaan tulen omistamaan koko tolkullisen loppuelämäni ajan, olkoon se pitkä ja onnellinen.

Hämmentää.

idiotus
Seuraa 
Viestejä1907
Vanha jäärä
iMuke

Tuosta tuli mieleen erään tutun kertoma juttu: Tuttuni oli ollut yhdessä seurueessa raviradalla. Tällöin eräs seurueen naisista oli kysäisssyt, pitääkö tuttuni hevosista. "Ovat hyviä etenkin kylmäsavustettuna."

Tuttu tunne. Harrastan samaa. Ihmisten mielen ja arvojen rajoja on hauska testailla. Tullee vielä kostautumaan. Trollius on kuitenkin yritys saada ihminen ajattelemaan kriittisesti, joten me oikeastaan pidämme yhteiskuntaa pystyssä.

Rousseau: "tämä keskustelufoorumi saattaa aiheuttaa itsetuhoisuutta, käytettävä vain hoitohenkilökunnan valvovan silmän alla ja/tai hyvin lääkittynä".

Varoitus! Saatan leikkiä välillä paholaisen asianajajaa jopa tiedostamatta sitä.

Vanha jäärä
Seuraa 
Viestejä1572
idiotus

Tuttu tunne. Harrastan samaa. Ihmisten mielen ja arvojen rajoja on hauska testailla. Tullee vielä kostautumaan. Trollius on kuitenkin yritys saada ihminen ajattelemaan kriittisesti, joten me oikeastaan pidämme yhteiskuntaa pystyssä.

Itse olen seurannut ihmisten ilmeiden muuttumista, kun on ollut puhe eläinten talviruokinnasta:

"Minäkin olen syöttänyt oravia, vieläpä melko monta korpeille ja variksille."

Ehkä turhan fingerporimaista hellämielisille.

Vanha jäärä

Pseudohippi
Seuraa 
Viestejä14304
Vanha jäärä
iMuke

No kaikkihan sen tietävät että hevonen on parhaimmillaan leivän päällä.

Tai no, aika hyvää on hevosenlihapihvikin.

Sensuuri kärjistää yhteiskunnan polarisaatiota.

Rousseau
Seuraa 
Viestejä16844

Kantsii kyllä ehkä keksiä jotain uusia klis... siis vitsejä. Kun 13 miestä tusinasta hekottelee eläinten syömisestä, niin ei se jaksa enää millään tavalla yllättää. Ja mitä kriittistäkään siinä muka on. Jotkut tykkää eläimistä kaverina ja jotkut ateriana. Jotkut jopa molempina. Mikäs tämä valtakunnan hevosmies olikaan, joku ruotsinkielinen nimi hänellä oli, joka ratsastaa ja kertoi jossain lehdessä myös syövänsä hevosta.

Itse en ehkä kissaa söisi (kuulema ällöttävän imelänmakuista lihaa - on siinä moni aikoinaan yllättynyt kun kissaeläintä ei tunnettu ja tiedetty eri lajiksi, ja sitä tapettiin ja syötiin jäniksenä). Mutta muiden eläinten kanssa pätee se että jos olen sen henk.koht. persoonallisuutena tuntenut, niin en syö, mutta ventovieras jonka olen nähnyt korkeintaan jo lahdattuna ruhona maittaa kyllä. Esmes juurikin tämä hevonen on maittavaa lihaa, toimii korvikkeena liian kalliille naudanlihalle.

Koirat tosiaan ärsyttävän päälletunkevia. En halua että naamani nuollaan tai kuono työnnetään haaroväliin. Jotkut tosin väittäneet että koiran saa koulutettua noista pois. No miksi sitten on niin välinpitämättömiä kouluttajia että eivät saa moista aikaiseksi? Aikoinaan olin melkein tutustua yhteen ihmiseen, mutta kun hän kertoi miten hänen koiransa riekkuu pitkin seiniä ja ei usko mitään, niin tutustumatta jäi.

Vanhat ja väsähtäneet koirat ovat kuin eri laji. Niiden kanssa pärjää.

Kissaihminen olen ollut lapsesta lähtien, mutta ei jokainen kissakaan automaattisesti ihqu ole. Ja jos kohtaan ventovieraita kissoja, en ryntää perään kimittäen ja kissittäen, vaan tarkkailen että haluaako kissa itse tulla tykö vai ei. Useimmiten eivät tule, kun niillä on tuolla ulkona kaikenlaisia projekteja.

idiotus
Seuraa 
Viestejä1907
Rousseau

Kantsii kyllä ehkä keksiä jotain uusia klis... siis vitsejä. Kun 13 miestä tusinasta hekottelee eläinten syömisestä, niin ei se jaksa enää millään tavalla yllättää. Ja mitä kriittistäkään siinä muka on. 

Ööh. Siirrytään esimerkiksi "eläin ja ruoka" -kontekstista pois. Pistetään joku paha, jolla koetellaan niitä rajoja kuvittelemalla esimerkiksi, millaisia arvoja edessä oleva henkilö kantaa. Yksinkertaista. Olen saanut muutaman ihmisen raivohalvauksen partaalle tempuillani ja alkanut vimman laannuttua kysellä, että miksi.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432

Joo ite kans mietin tuota, että eläimet ja syöminen, so last season.

Aika moni ratsastaja syö metukkaa, akvarioihminen kaloja ja kanin omistaja kania. Ei kai siinä mitään outoa ole, että joitain elukoita syöädään ja joitain ei.

Hämmentää.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Reifengas

Kissan voi pistää töihin valvomatta, ja se hoitaa hommansa. Koira ei itsenäiseen työskentelyyn kykene.

Mutta voiko kissan opettaa tekemään muuta "työtä" kuin mitä se luontonsa mukaan tekee? Eli metsästää hiiriä ja on silitettävänä. Minusta näyttää siltä, että kissa ei kykene mihinkään työhön, ainoastaan vaistojensa toteuttamiseen.

Hämmentää.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat