Seuraa 
Viestejä13176

Minun 98 mallinen Twingo rupee oleen tien päässä, jarrut jo jumissa joka toinen päivä, isäni koputteli vasaralla niitä auki, niin matka jatku. pääsi jarrut lämpenemään noin 150 asteiseksi. Paikallinen korjaaja teki itse osat ja maksoi vain 70 euroa niiden korjaus. nyt on niin paskaset jarrut että jumittaa edelleen, koputtelen vasaralla ja käyn vähän suditteleen ne hiljasella tiellä auki.

Jarrutin kerran lukkojarrutuksen, niin jarruista lensi joku tappi vanteen reikään ja ihme kolina kävi, niin pysähdyin. Sitten löin vaan kivellä sen osan sisälle päin ja jatkoin matkaa. Vanhempien pihassa kun laserlämpömittarilla mittasin oli vain noin 150 astetta lämmintä jarruissa. Ehjä jarru oli vain noin 30 astetta.

Kommentit (5)

Tuhmeliini
Seuraa 
Viestejä403

on se kumma jos jonkun auton kohtalo on jarrupalikoista kiinni. osta uudet osat äläkä anna  sepän tehdä mitään viritelmiä tulee halvemmaksi ostaa uudet osat ja asentaa itse. jarrusatulaliukutapit taitaa olla sököt osta uusi satula ja uudet etupalat niin matka jatkuu ilman kommervenkkejä.

syytinki
Seuraa 
Viestejä9390
Tuhmeliini

on se kumma jos jonkun auton kohtalo on jarrupalikoista kiinni. osta uudet osat äläkä anna  sepän tehdä mitään viritelmiä tulee halvemmaksi ostaa uudet osat ja asentaa itse. jarrusatulaliukutapit taitaa olla sököt osta uusi satula ja uudet etupalat niin matka jatkuu ilman kommervenkkejä.

Ovat ne tietysti hyvät ne ihan uudet, mutta voipi löytyä hyvät, halvat ja toimivat jostain hajottamostakin.

Tuo romutuspalkkiokin voi olla ihan hyvä, ja jos sen päälle panee uusien jarrujen hinnan, voi saada paremmin pysähtyvän rellun tai muun kansalais rolls roycen. Kuulostaa ihan siltä, että nykyisen vauhtihirmun katsastus onnistuu vain, jos kuuluu samaan vapaamuurariloosiin kuin katsastusinssi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tuhmeliini
Seuraa 
Viestejä403
syytinki

Ovat ne tietysti hyvät ne ihan uudet, mutta voipi löytyä hyvät, halvat ja toimivat jostain hajottamostakin.

Ei kannata ostaa käytettyjä jarruosia muuta kuin abs ohjausyksikkö paitsi jos sattuu niin hyvä mäihä että purkuautossa on uudenveroiset osat niin sitteen ok.. rummut levyt satulat ja palat/kengät on sen verran edulliset ettei kannata kikkailla vanhoilla paskoilla ihan jo turvallisuuden takia. 

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat