Seuraa 
Viestejä13176

Olen  törmännyt itsenäisiin naisiin mitkä ei miestä halua, nykyään ilmeisesti joku muotiilmiö.

muutenkin omituisia naisia vedän puoleen.

yksi nainen tämä, minun kaveri väitti että kourin sen takapuolta baarissa, vaikka en muista itse.  piti  raportoida sitten mitä tapahtui.  Enkä löytänyt toimia, mitkä olisiva viitanneet kyseiseen toimintaa.  

Tälläisiä syytöksiä voi tulla ihan hyviltä ystäviltä jos ne ovat naisia?

Sivut

Kommentit (18)

wisti
Seuraa 
Viestejä13763

Pane ilmoitus lehteen tai nettiin.
" Hei sinä huumorintajuinen vapaa nainen, jolle marjastaminen ja sienestäminen kuulaissa syysmetsissä on intohimo, mutta osaat myös rentoutua välillä ja saatat intoutua baareissa kourimaan miehiä myös "sieltä". Sinuun haluaa tutustua nimimerkki "syksyn onni suurin kourin"

wisti
Seuraa 
Viestejä13763
tiäremiäs

Olen  törmännyt itsenäisiin naisiin mitkä ei miestä halua, nykyään ilmeisesti joku muotiilmiö.

yksi nainen tämä, minun kaveri väitti että kourin sen takapuolta baarissa, vaikka en muista itse.  piti  raportoida sitten mitä tapahtui.  Enkä löytänyt toimia, mitkä olisiva viitanneet kyseiseen toimintaa.  

Jos et muista kourineesi, perse ei ollut "se oikea". Anteeksi, että olen tällainen romanttinen pikku hassuliini, mutta näin asia vain on!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
BCK
Seuraa 
Viestejä6960

Jos ihannenaisesi on epäitsenäinen nainen, joka antaa kännisten vieraiden (tai tuttujen) miesten kouria perseestä baarissa, ehkä nainen tyyliä "kapakkiruusa" tai "metsien marjaana" voisi olla valintasi? Semmoinen, jolla aivot ovat riittävästi marinoituneet vuosikymmenien harrastuksen myötä, niin että olemusta luonnehtii tietty avuttomuus ja rähjäisyys (ei osaa napittaa paitaa ei-juoponnappiin, ei pitää huolta hygieniastaan, henkilökohtaisesta koskemattomuudestaan, kodistaan tai raha-asioistaan). Sopiva bongauspaikka voisi olla vaikka lähin kodittomien yömaja tai lähiöräkälä.

Vierailija

Ylipainoset yksinhuoltajat on aika näkyvästi tyrkyllä ja valikoimaa on paljon. 
Siinä vaiheessa kun niihin elämän realismi iskee ja utopiat kaikkoaa niin niille kelpaa melkeen jannu kuin jannu.

En kyllä tiedä kannattaako semmosta ottaa, mutta 35 vuoden jälkeen nille löytyy kyllä markkinarakoa.

Jos taas haluaa naisen joka synnyttää sinulle omia lapsia niin homma vaikeutuu.

Neutroni
Seuraa 
Viestejä31260
tiäremiäs

Niitä ei kannata haluta.

Kuulostaa omituiselta. Ei minua ainakaan ole syytetty tuollaisesta. Ilmeisesti hengailen liian tavallisten naisten kanssa. Tai sitten pidän kourani kurissa kännissäkin.

wisti
Seuraa 
Viestejä13763
SamikoKu

Ylipainoset yksinhuoltajat on aika näkyvästi tyrkyllä ja valikoimaa on paljon. 
Siinä vaiheessa kun niihin elämän realismi iskee ja utopiat kaikkoaa niin niille kelpaa melkeen jannu kuin jannu.

En kyllä tiedä kannattaako semmosta ottaa, mutta 35 vuoden jälkeen nille löytyy kyllä markkinarakoa.

Jos taas haluaa naisen joka synnyttää sinulle omia lapsia niin homma vaikeutuu.

Lihoneet yksinhuoltajaäidit ovat entisiä tosikuumannäköisiä. Samoin on laita heitä arvioivien kaljamahaisten usein alkoholisoituneiden avioeromiesten.

BCK
Seuraa 
Viestejä6960
wisti

BCK, tieremies on tuhma. Hän vedätti sinua.

Huuga. Meinaakko, että hän sittenkin pitää enemmän itsenäisistä naisista, jotka eivät halua miehiä, ja jotka eivät hyväksy takapuolen kourimisia tuntemattomilta tai tutuilta?

wisti
Seuraa 
Viestejä13763
BCK
wisti

BCK, tieremies on tuhma. Hän vedätti sinua.

Huuga. Meinaakko, että hän sittenkin pitää enemmän itsenäisistä naisista, jotka eivät halua miehiä, ja jotka eivät hyväksy takapuolen kourimisia tuntemattomilta tai tutuilta?

Ei hän ole kiinnostunut naisista lainkaan. Hän kirjoittaa kieli poskessa tosikkomaisia juttuja ja nauraa partaansa totisille vastauksille. Varo ensi kerralla. Nyt on myöhäistä.

Paul M
Seuraa 
Viestejä8643

Aloittajan rennoista jutuista päätellen normaalilla naisella olisi kissanpäivät tiedossa. Hyvä olisi kuitenkin kun tähtäin olisi vakityöpaikka siihen oheen.

Hiirimeluexpertti. Majoneesitehtailija. Luonnontieteet: Maailman suurin uskonto. Avatar on halkaistu tykin kuula

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Paul M

Aloittajan rennoista jutuista päätellen normaalilla naisella olisi kissanpäivät tiedossa. Hyvä olisi kuitenkin kun tähtäin olisi vakityöpaikka siihen oheen.

minun etuni onkin se ett nämä muutama nainen mistä on kokemusta, ovat eteviä ja monesti jonkinlaisia yrittäjiä.  Yhdellä oli porojakin. Lähti sinne sitten takasin. Kun ei saanut opettajan töitä täältä. oli Äidinkielen opettaja. ikäeroa oli 7 vuotta. Nykyään olisi noin 40 vuotias.  

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat