Seuraa 
Viestejä27432

Pistin että on, vaikka tuo saa Amk-tutkintonsa vasta kohta ja minusta ehtii ennen sitä tulla maisteri. Mutta niputan maisterin ja amk-tutkinnon ja kandin kaikki samaan, eli kolmannen asteen tutkinnoiksi, joita ne on. Amk-tutkinto mulla on ollu jo 6 vuotta.

Hämmentää.

Kommentit (5)

MooM
Seuraa 
Viestejä7535

Oli silloin kun alettiin seurustelemaan ja maistereiksi valmistuttiin molemmat. Nyt ei enää ole, mutta oma lisäkoulutukseni on aika kapealta erikoisalalta, eli ei juurikaan vaikuta yleissivistykseen tms. Tulotasokin on suunnilleen sama.

Ei minua haittaisi pariutua duunaritaustaisen kanssa, jos ihminen muuten olisi henkisesti virkeä ja kiinnostunut siitä, miten maailma makaa. Statukseni hankin ihan muulla kuin puolison ammatilla tai koulutuksella.

"MooM": Luultavasti entinen "Mummo", vahvimpien arvelujen mukaan entinen päätoimittaja, jota kolleega hesarista kuvasi "Kovan luokan feministi ja käheä äänikin". https://www.tiede.fi/keskustelu/4000675/ketju/hyvastit_ja_arvioita_nimim...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Neutroni
Seuraa 
Viestejä31260

Suunnilleen joo, jos lasketaan opintopisteinä tai vuosina. Mutta jos lasketaan koulutuksen arvo työmarkkinoilla, vaimo on astronomisella kertoimella edellä. Hän saa tuon tuostakin työtarjouksia työnantajilta, minä saan lähetellä hakemuksia nettipiuhat punaisina.

T Hanskanen
Seuraa 
Viestejä222

Ei ole, on hyvä hommata itseään tyhmempi muija eipähän tule niin paljoa turhaa väittelyä, minä nääs tiedän kaiken tarpeellisen.

Päätän kaikesta suuremmista hankinnoista, ja toistaiseksi muija on tyytynyt siihen, jos se hamuaaa uutta pesukonetta kuten toissapäivänä, kattelin nettikauppoja ja tilasin sille mielestäni parhaan mahdollisen melko edullisesti, varmaan tällä viikolla saadaan, ei kukaan tarviis entistä pikku vikaa n. 20 vuotta vanha täytyy olla vahtaamassa kun lingotessa ei tahdo pysyä pystyssä, ja jos ovi jää auki ei pysy oikeessa huoneessakaan.

SDP on yhteiskunnan versio tietokoneviruksesta.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat