Seuraa 
Viestejä16844

Mihin tarvitsemme kaikkia näitä hölynpölykanavia joita viime vuosien varrella on televisioon kertynyt? Äkkiseltään ei tule kauheammin mitään ansiokasta matskua mieleen jota järjestysnumeron 6 - 16 välillä olevat (kaapeli)kanavat olisivat tarjonneet. Herolla on ollut jokunen hyvä sarja, ja joltain kanavalta tuli dokumentti megalodonista, mutta siinä ne sitten taisivat ollakin. Erityisesti naisille tarkoitetuilla kanavilla tulee pelkkää paskaa. Free on tässä erityisesti pannut parastaan. Tuntuu että kun sitä kanavaa vilkaisee, siellä on aina menossa joku amerikkalainen tarina missä alkuperäinen taviksille sattunut kumma juttu esitetään sijaisnäyttelijöiden voimin. Mitä ne sarjat nyt sitten ovatkaan. Jotain semmoista kuin "Synnytin pieraistessani - oho olinkin ollut raskaana!!!" Eiköhän ne kaikki keissit voisi latoa vaikka yhteen ainoaan ohjelmaan ja se siitä. Kokonainen sarja...?

"Miesten" kanavat ilmeisesti ovat väärällään salaliittoteorioita ja sen sellaista. Niidenkin kohdalla helposti tuntuu siltä että kun olet yhden pöö-ohjelman katsonut, olet katsonut ne kaikki.

Sivut

Kommentit (18)

Yoken Suru
Seuraa 
Viestejä426

Silloin kun oli vain kaksi TV-kanavaa, ja puoli yhdeksän uutiset pakkosyötettiin molemmilta samaan aikaan, oli yhtenäiskulttuurimme vahvimmillaan.

Indoktrinointi pelasi ja Kekkonen jyräsi.

Mitä enemmän kanavia sitä vaikeampaa on jotain tiettyä näkemystä ajaa oletusarvoksi kansan kalloihin.

Rousseau
Seuraa 
Viestejä16844

Määrä vain ei ole laadun tae. Jos meillä on ensin kaksi puukkoa jotka ovat tylsyneet, ja sitten saamme niiden ohelle 20 muoviveistä, niin eihän niillä yhdelläkään leikkaa yhtään sen paremmin kuin vanhoillakaan välineillä. 

Tarvittaisiin kanava joka oikeasti ja reippaasti kyseenalaistaa asioita, eikä vain tarjoa jotain huttua jolla on sama olematon arvo kuin kaikenlaisilla Kääk-kuvalehdillä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Yoken Suru
Seuraa 
Viestejä426
Rousseau

Määrä vain ei ole laadun tae. Jos meillä on ensin kaksi puukkoa jotka ovat tylsyneet, ja sitten saamme niiden ohelle 20 muoviveistä, niin eihän niillä yhdelläkään leikkaa yhtään sen paremmin kuin vanhoillakaan välineillä. 

Tarvittaisiin kanava joka oikeasti ja reippaasti kyseenalaistaa asioita, eikä vain tarjoa jotain huttua jolla on sama olematon arvo kuin kaikenlaisilla Kääk-kuvalehdillä. 

Olen ihan samaa mieltä.

Ehkä puhuin sinun ohitsesi ottaessani esiin tämän mielenohjailunäkökulman. Tarkoitukseni ei tietenkään ollut puolustaa huonoa sisältöä vaan korostaa vaihtoehtoisuuden merkitystä.

Anteeksi.

asdf
Seuraa 
Viestejä11906
Rousseau

Äkkiseltään ei tule kauheammin mitään ansiokasta matskua mieleen jota järjestysnumeron 6 - 16 välillä olevat (kaapeli)kanavat olisivat tarjonneet.

YleTeemalta (kanavapaikka 7) on tullut valtavia määriä mielenkiintoisia dokkareita ja hyviä elokuvia.

MooM
Seuraa 
Viestejä7547
Rousseau

Jollekin juuri nuo salaliittoteoriat ja muut pööt ovat kyseenalaistamista. Ilmeisesti aika monelle, koska ei kai niitä kukaan jaksa huumorimielellä kovin monta jaksoa katsoa? Jos katsojia ja sitä kautta mainostajia löytyy, kyllä kanava tekee ohjelmia vaikka mistä. (tosin ohjelmista päättävien käsityksen muuttaminen voi olla hidasta, jos pitää osoittaa, että muukin asiaohjelma kuin kevyt huttu myy)

Mutta joo, sama ilmiö näkyy mediassa muutenkin. Ja netissä. Tarjontaa on niin paljon, että jokainen voi rakentaa itse kuplansa ja pyöriä siellä.

"MooM": Luultavasti entinen "Mummo", vahvimpien arvelujen mukaan entinen päätoimittaja, jota kolleega hesarista kuvasi "Kovan luokan feministi ja käheä äänikin". https://www.tiede.fi/keskustelu/4000675/ketju/hyvastit_ja_arvioita_nimim...

Rousseau
Seuraa 
Viestejä16844
asdf
Rousseau

Äkkiseltään ei tule kauheammin mitään ansiokasta matskua mieleen jota järjestysnumeron 6 - 16 välillä olevat (kaapeli)kanavat olisivat tarjonneet.

YleTeemalta (kanavapaikka 7) on tullut valtavia määriä mielenkiintoisia dokkareita ja hyviä elokuvia.

Ai perhana, se olikin siellä seitsemäntenä. Teema siis tietenkin poislukien.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432

Joo vaikka en ite arvostakkaan juurikaan kanavia paikoilla 8 -> , niin minun puolestani olkoot niin kaua kuin ne kaupallisesti kannattavat. Surullistahan se on, että kanattavat, että ihmiset haluaa katsoa paskaa. Mutta toisaalta se ei ole minulta pois.

Ja mikä minä olen sanomaan kolmen lapsen kotiäidille, joka on päivän pyörittänyt hillitöntä rumbaa ja hoitanut kotia ja saa penikat lopulta enimmäkkseen sänkyyn ja joka kaatuu sohvalle tuijottamaan töllöä edes tunniksi yksin, että eläpä nyt kato niitä täydellisiä venäläisnaisia vaan kato teemalta Wienin filharmonikkojen konserttitaltiointi! 

Ei, kyllä jokainen saa katsoa mitä haluaa.

Ite katon eniten näistä höpökanavista Jimiä. Sieltä Australian MasterChefiä, Poliiseita ja Australian rajalla ja totta kai Panttilainaamoa. 

Hämmentää.

Ertsu
Seuraa 
Viestejä6917

Kummallista, että vaikka kanavia on jopa 16 kpl., niin kukaan ei ole lähtenyt kilpailemaan 3D lähetyksillä. Tekniikka on keksitty ja laitteita myytävänä, sen kun aloitatte.

Pseudohippi
Seuraa 
Viestejä14305

Roskakanavien tehtävänä on näyttää tarkoituksella niin huonoa ohjelmaa että ihmiset ohjautuvat maksutv:n pariin. Sama tehtövä on tietysti myös maikkarin ja nelosenkin pääkanavilla.

Sensuuri kärjistää yhteiskunnan polarisaatiota.

Rousseau
Seuraa 
Viestejä16844

Vuosia sitten tuli nähtyä se maksullisten kanavienkin auvo. Vaikutti vähän siltä että ko. kanavilla pyörivät kokoajan yhdet ja samat dokumentit. Mikä tietysti on kai tarkoituskin, että sieltä sitten saa jokainen valita mihin aikaan huvittaa katsoa se haluamansa doku.

Jaa, elokuvat unohtui vielä haukkumatta. Höpökanavilla vaikuttaa elokuvatkin olevan laaduttomimmillaan. Jotain nevö hööt oveja ja jos pari minsaa katsoo, tuntuu että heittää veivinsä pitkästymiseen.

Rousseau
Seuraa 
Viestejä16844
Vatkain

Ja mikä minä olen sanomaan kolmen lapsen kotiäidille, joka on päivän pyörittänyt hillitöntä rumbaa ja hoitanut kotia ja saa penikat lopulta enimmäkkseen sänkyyn ja joka kaatuu sohvalle tuijottamaan töllöä edes tunniksi yksin, että eläpä nyt kato niitä täydellisiä venäläisnaisia vaan kato teemalta Wienin filharmonikkojen konserttitaltiointi! 

Olen joskus kuullut äitien valittavan sitä että kaipaavat älyllistä ja aikuista seuraa telmittyään tuntikausia alakouluikäistensä kanssa. Eikö televisio siis voisi tarjota tuollaisia älyllisiä virikkeitä...? Toki monet dokumentitkin ovat nykyään varsin ahdistavia. Mitään luonto-ohjelmaa varsinkaan ei pysty katsomaan ilman että jossain vaiheessa muistutetaan että maailma hukkuu paskaan ja se on ihmisen syy. 

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Rousseau
Vatkain

Olen joskus kuullut äitien valittavan sitä että kaipaavat älyllistä ja aikuista seuraa telmittyään tuntikausia alakouluikäistensä kanssa. Eikö televisio siis voisi tarjota tuollaisia älyllisiä virikkeitä...? 

No ehkä sellaista kaipaavat äidit sitten katsovat sitä A-Studiota Yleltä. Tuskin kaikki nyt Väykkäreitä tuijottaa, mutta mikä minä olen sanomaan, ettei saisi sellaista katsoa. Laatuviihdettä tulee kuitenkin niiltä alkupään kanavilta ja jokaine voi toki halutessaan valita myös ne.

Hämmentää.

kasvisruoka
Seuraa 
Viestejä453

Tämän asian voisi jättää kaikkietietävän ja kaikkivoivan Jumalan haltuun eli markkinoiden ja markkintalouden haltuun.

Eli raha ja rahoitus ratkaisee ja jos tv:stä tuleekin muinaisia astronautteja, niin vastuu on katsojalla, minkä sille mitään mahtaa, kun vain toteuttaa asiakkaidensa toiveita.

Tiedätte kyllä kuka.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat