Seuraa 
Viestejä568

https://m.youtube.com/watch?v=kyb0OJVOx_4

Demonstroin tuossa videossa, kuinka veden virtaus voidaan kiihdyttää mielivaltaisen nopeaksi. Kun en allekirjoita valonnopeuden maksimaalisuutta lepo.assaa omaaville hiukkasille, niin siis myöspaljon paljon nopeammaksi kuin valo.

Bernard Shawn: ”Tiede on aina väärässä: se ei koskaan ratkaise ongelmaa luomatta kymmentä lisää.”

Kommentit (5)

Neutroni
Seuraa 
Viestejä31261
Minäitä
Demonstroin tuossa videossa, kuinka veden virtaus voidaan kiihdyttää mielivaltaisen nopeaksi.

Hienoa, mutta ole sitten varovainen niiden valoa nopeampien vesisuihkujen kanssa. Ne ovat arvatenkin hyvin vaarallisia, koska alle prosentilla siitä nopeudesta vesileikataan metalleja.

Kun en allekirjoita valonnopeuden maksimaalisuutta lepo.assaa omaaville hiukkasille, niin siis myöspaljon paljon nopeammaksi kuin valo.

Olen kateellinen vallastasi. Minä ajattelin kanssa joskus nuorena, että kun en ole koskaan allekirjoittanut todistajein läsnäollessa luonnon kanssa sopimusta gravitaatiovoiman vaikutuksista minuun, minun ei tarvitse moisesta välittää. Mutta katkaisin jalkani yrittäessäni lentää. Meinasivat laittaa vieläpä hullujenhuoneelle. Hittoon tuollainen öykkäröivä luonto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
optimistx
Seuraa 
Viestejä852
Neutroni

...

Minä ajattelin kanssa joskus nuorena, että kun en ole koskaan allekirjoittanut todistajein läsnäollessa luonnon kanssa sopimusta gravitaatiovoiman vaikutuksista minuun, minun ei tarvitse moisesta välittää. Mutta katkaisin jalkani yrittäessäni lentää. Meinasivat laittaa vieläpä hullujenhuoneelle. Hittoon tuollainen öykkäröivä luonto.

Hyvin sanottu, pitää oikein peukutuksen lisäksi täydentää.

Luonnontieteilijät ovat todella yksinkertaista sakkia. Tein joutessani äsken useita valonnopeuden ylityksiä, ihan vaan vasemmalla kädellä, toinen käsi selän takana siis.

Sytytinin kattolampun. Valorintaman raja  sen juuri törmättyä lattiaan liikkui aluksi taatusti ylivalonnopeudella lattialla. Mittailin valokennoilla sen nopeutta, mutta jatkan niitä ja tutkimuksen tulokset julkaisen myöhemmin kirjana, netissä, parin vuoden sisällä. Malttakaa hyvät ihmiset siihen saakka. Vilpittömästi kiinnostuneille voin antaa näistä mullistavista tutkimuksistani ennakkotietoja yksityisviesteillä samoinajatteliville, vilpittömässä mielessä oleville. Ei muille.

Sieluni liikkui myös moninkertaisella ylivalonopeudella, kun käskin sen kipaista muutamissa kaukaisimmistä kvasaareista, 13 miljardin valovuoden päässä. Muutamassa sekunnissa se kävi, ja HUOM. EDESTAKAISIN! Alustavan laskelman mukaan sen nopeus oli noin miljardi valovuotta sekunnissa. Tarkennan laskelmiani tehtyäni uusia tiukasti empiirisia kokeita ja tutkimuksia tästä asiasta.

Ei laitostutkijoista ole mihinkään, jonninjoutavaa sakkia. Näin luovasti minä päihitän ne milloin tahansa. En ole riippuvainen apurahoista.

Kirjani ennakkotilaajille voin pyydettäessä antaa tilinumeroni.

---

Sarkasmi on tunnetusti vaikea käsine. Sitä varten tarvitsee välikäden.

1. Päätä, mikä (tutkimus-)tulos TUNTUISI mukavalta
2. Etsi tulosta tukevia todisteita, hylkää kaikki muut todisteet
3. Pysy kannallasi lopun elämää ja toista sitä kaikille herkeämättä.
4. Valmis!

http://www.tiede.fi/keskustelu/66231/ei_yliopistollinen_tutkimus_taikako...

Goswell
Seuraa 
Viestejä12460
optimistx
Neutroni

...

Minä ajattelin kanssa joskus nuorena, että kun en ole koskaan allekirjoittanut todistajein läsnäollessa luonnon kanssa sopimusta gravitaatiovoiman vaikutuksista minuun, minun ei tarvitse moisesta välittää. Mutta katkaisin jalkani yrittäessäni lentää. Meinasivat laittaa vieläpä hullujenhuoneelle. Hittoon tuollainen öykkäröivä luonto.

Hyvin sanottu, pitää oikein peukutuksen lisäksi täydentää.

Luonnontieteilijät ovat todella yksinkertaista sakkia. Tein joutessani äsken useita valonnopeuden ylityksiä, ihan vaan vasemmalla kädellä, toinen käsi selän takana siis.

Sytytinin kattolampun. Valorintaman raja  sen juuri törmättyä lattiaan liikkui aluksi taatusti ylivalonnopeudella lattialla. Mittailin valokennoilla sen nopeutta, mutta jatkan niitä ja tutkimuksen tulokset julkaisen myöhemmin kirjana, netissä, parin vuoden sisällä. Malttakaa hyvät ihmiset siihen saakka. Vilpittömästi kiinnostuneille voin antaa näistä mullistavista tutkimuksistani ennakkotietoja yksityisviesteillä samoinajatteliville, vilpittömässä mielessä oleville. Ei muille.

Sieluni liikkui myös moninkertaisella ylivalonopeudella, kun käskin sen kipaista muutamissa kaukaisimmistä kvasaareista, 13 miljardin valovuoden päässä. Muutamassa sekunnissa se kävi, ja HUOM. EDESTAKAISIN! Alustavan laskelman mukaan sen nopeus oli noin miljardi valovuotta sekunnissa. Tarkennan laskelmiani tehtyäni uusia tiukasti empiirisia kokeita ja tutkimuksia tästä asiasta.

Ei laitostutkijoista ole mihinkään, jonninjoutavaa sakkia. Näin luovasti minä päihitän ne milloin tahansa. En ole riippuvainen apurahoista.

Kirjani ennakkotilaajille voin pyydettäessä antaa tilinumeroni.

---

Sarkasmi on tunnetusti vaikea käsine. Sitä varten tarvitsee välikäden.

Hah, minä liikun ylivalonnopeudella tällä hetkellä ja syön purkaa samalla kun teille kirjoittelen.

Minun mielestä noin.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat