Kirkon logo

Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005

Oulun seurakuntien uusi logo on minusta aika hieno:

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotim ... id=1708661

Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"

Sivut

Kommentit (31)

Heksu
Seuraa 
Viestejä5463
Liittynyt16.3.2005

Kovin on venheen airot sikin sokin, näinköhän edes soutavat kaikki tahdissa saatikka samaan suuntaan?

Aikamoinen pohjanoteeraus, väistämättä tulee mieleen että lieköhän kyseessä jonkunlainen vedätys. Mahtoi olla mainostoimistossa hauskaa...

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005

Hämähäkki väärinpäin on minun mielestäni kyllä aika loistava ja räväkkä ajatus kirkon logoksi. Lisääntykää ja täyttäkää maa.

Mutta tuo toteutus.

Miksi hitossa tuollainen kymmenessä sekuntissa pyyhkäisty vektorigrafiikka ja tuollaiset värit? Ei hitto. Lapset on piirtäneet tuon logon vuosikymmenten ajan niin älyttömän paljon hienommin aina kun siihen on tullut tarve.

Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"

Remonttimies
Seuraa 
Viestejä477
Liittynyt9.7.2008

Kirkonmiehet sanoivat, että logossa näkee mitä haluaa nähdä.... Ei jiisus! Meikäläisen tiet ei ainakaan näytä kohtaavan kirkon kanssa sitten pätkääkään. Meinasin tässä luetella mitä muita logoja voisivat ottaa käyttöön, mutta kolme ensimmäistä olivat niin _ala-arvoisia_ etten kehdannut niitä tänne laittaa. Surullisinta on kuitenkin se, että tuo kirkkovene eli pi**u menee niistäkin ohi.

Vierailija
Barbaari
Aweb
Oulun seurakuntien uusi logo on minusta aika hieno:

On se hienompi kuin risti. Vois kuitenkin olla hieman yksityiskohtaisempi.

Valokuva vastaavasta.

Vierailija

Ei kun vaan pillun kuvia kaivertamaan kirkon penkkiin.
Jeesus pelastaa.
Aika epäonnistunut pr-tempaus. Saa varmasti huomiota, mutta ei hyvää sellaista.

Vierailija

Lennokkaalle idealla täytyy olla dynaaminen logo.

Marian pilluko siinä olis pitäny olla näytillä? Ei vissiin olis sopinu rekisteröitäväksi merkiksi.

Oon töhertäny kirkkoveneen kirkon penkkiin... oli tilaisuus.

Vierailija
Olli V
Lennokkaalle idealla täytyy olla dynaaminen logo.

Marian pilluko siinä olis pitäny olla näytillä? Ei vissiin olis sopinu rekisteröitäväksi merkiksi.

Nythän sen töhertäminen ei ole enää syntiä.

Vierailija
kabus
Nythän sen töhertäminen ei ole enää syntiä.
Enpä ole varma. On syntiä tavoitella jumalan asemaa ja realistisen kuvan piirto olisi sitä.

Vierailija
Olli V

Ota siittä rahat pois kun menivät sun logon omiin.

Vierailija

Tuo logohan on selvästi naisten vastaisku sitä vanhaa teesiä kohtaan, että "nainen vaietkoon seurakunnassa".

Naiset haluavat näin näyttää, että millä sitä organisaatiota todellisuudessa vedätetään!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat