Mitä luet paskalla?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Mulla on pino vanhoja MikroBittejä huusissa. Just sopivaa luettavaa tilanteeseen.

Suosittua lukemista on myös Aku Ankka... mutta heitä en käsitä jotka ottavat mukaansa päivän sanomalehden. Tuoreen painomusteen ja paskan haju yhdessä on hirvee! Pitää olla hyvä tuuletus.

Onko jollain jo tietsikka vessassa? Ite oon aatellu jotain kosteuden kestävää mallia sinne.

Sivut

Kommentit (73)

R4D4
Seuraa 
Viestejä1566
Liittynyt25.3.2009

Itse pidän kartoista. Ovat oivaa luettavaa. Siinä istuessaan voi samalla käydä mielikuvitusretkellä merellä tahi vaikka tuntureilla.

idiotus
Seuraa 
Viestejä1907
Liittynyt8.12.2007

Mää ajattelin alkaa lukemaan vessassa ns.pyhiä kirjoja, varsinkin niitä, joissa se kielletään.

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

In porto perse vitulus est.

Rousseau: "tämä keskustelufoorumi saattaa aiheuttaa itsetuhoisuutta, käytettävä vain hoitohenkilökunnan valvovan silmän alla ja/tai hyvin lääkittynä".

Varoitus! Saatan leikkiä välillä paholaisen asianajajaa jopa tiedostamatta sitä.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Mikrobittiä tai sitten luen jotakin kirjaa minkä oon hakenu lainastosta. Nykyään tosin en oikein jaksa lukeakkaan kuin silloin tällöin wc:ssä, kun ei ole oikein mitää luettavaa enää.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Vierailija

Mä oon miettiny, miks vuodesta toiseen pitää lukea lehtiä, jossa ylikellotetaan Celeron 300:sta... tai on purkkien mainoksia...

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008

Jos siellä kerkeää jotain lukemaan niin sitten näitä ilmaisjakelulehtiä yleensä. Jos on hyvä kirja kesken, niin en minä sitä lukematta jätä vain siksi että pitää istua huussissa.

Hämmentää.

Vierailija

Tiede-lehteä sekä yliopistojen hakuoppaita tulee luettua, kuten paikoitellen myös vanhoja Pelit-lehtiä. Surffailen toisinaan myös netissä N95-kännykälläni istuntoni aikana.

Vierailija

Itse ajattelen ehkä enemmän kuin luen, mutta luen akkareita, tiede-lehtiä, mikrobittejä ja Pelit-lehtiä. Muuta siellä en oikeastaan lue.

Toope
Seuraa 
Viestejä23176
Liittynyt23.7.2006

Omaa sarjakuvakokoelmaa, Lucky Lukea, Asterixia, Akua, Älliä & Tälliä, Tinttiä ja tietty Pahkista.

"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

Peili olisi se keksintö, jota arabialainen ja islamilainen maailma tarvitsisi. He voisivat sen kautta nähdä syyllisen siihen, miksi omat yhteiskunnat eivät toimi.

http://tinyurl.com/jbs6kqp

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18367
Liittynyt16.3.2005
Toope
Omaa sarjakuvakokoelmaa, Lucky Lukea, Asterixia, Akua, Älliä & Tälliä, Tinttiä ja tietty Pahkista.

Mä luen noita kun vasta saattelen sitä pyttytavaraa matkaan

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

JuurikinNiin
Seuraa 
Viestejä1887
Liittynyt4.3.2007
Olli V
Piättekste ne lehdet huusissa vai otatteko mukaan mitä matkalla käteen tarttuu?

Tottakai lehdet on huussissa!

Vanhoja 8-90-lukulaisia TM:iä luen aika usein.

Suomen uusriistokapitalismin pääjehu on Sauli Niinistö. -Pirta-

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat