Puhelimista

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

eli minkä merkkisen ja mallisen puhelimen omistatte? Myös jonkinnäköinen kommentti on suotavaa.

Itse hommasin perjantaina Nokian N97:n. Näin kahden päivän kokemuksella tykkään eikä ole, niin huono kuin netistä saa lukea.
+kosketusnäyttö on yllättävän hyvä ja mielestäni resistiivisyys on jopa etu jossain tilanteissa. Vähän yllätyin kuinka herkkä tä:ä on
+OVI-palvelu, joskin ohjelma tarjonta on vähäistä viellä, päivityksen jälkeen toimi moitteitta
+kartta-palvelu josta voi etsiä käytännössä mitä vain ja suunnistaa johonkin osoitteeseen
+Nokian selain, joka on optimoitu suhteellisen hyvin kosketuskäyttöön
+fm-lähetin
+kattava ominaisuus lista

-ohjelmisto täytyy päivittää jo paketista ottaessa
-ääkkösten puuttuminen näppäimistöltä
-kaksi kertaa joutunut boottaamaan koko kännykän

Tämänkin jutun kirjoitan wlanin yli n97:lla. En ymmärrä miksi kaikki haukkuvat S60:n käyttöliittymää joka on tässä tapauksessa toteutettu ihan mallikkaasti mielestäni

Sivut

Kommentit (30)

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008

Mä haluaisin tuon N97:n mutta ei mun kannata ostaa sitä, koska en osaa hyödyntää sen kaikkia ominaisuuksia ja rahat menisi sitten vain hukkaan.

Mulla on Nokian 5200. Siinä on muistikortti! Ostin sen Stockalta. En vaan oikeen osaa panna siihen biisejä. Nyt se on täynnä Bucketheadia. Ja on siinä Kornin uus levykin, joka on aika paska...

Hämmentää.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Nokia tottakai mulla on. En muista sarjanumeroa, mutta joku paska tää kuitenki o. O tässä sentäs mikki ja kamera. Muistia ei voi hankkia lisää. Taustakuvana on nalle puhista ottama valokuva.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Vierailija

Nokian 6220, siinä on musiikin kuuntelun ja kuvaamisen mahdollistavien vipstaakien lisäksi GPS ja kartat, jos sattuisi eksymään. Harmi vaan kun en osaa eksyä, mutta jos eksyisin niin löytäisin pois. Paitsi jos akku loppuu.

Vierailija

Mullakin on joku nokian halppis puhelin, makso 67 euroo uutena ollu mulla 4 vuotta, ja varmaan kestää toisetkin kun niin kivikautinen se on. Ennen sitä mulla oli N-Gage, joka oli mun mielestä ihan hyvä myös.

Vierailija

Nokia 1100. Tekstaus, puhelut, laskin ja herätyskello ja toimii kuin junan vessa. Tämä on jo toinen 1100, ensimmäinen ei kestänyt tetsaamista Rovalla

R4D4
Seuraa 
Viestejä1566
Liittynyt25.3.2009

Joskus kolmisen vuotta sitten ostin halvimman mahdollisen mallin, sellaisen, jolla voi tekstailla ja puhua. En tiedä mallin numeroa. Ärähdin kaupassa myyjälle, kun selvisi, että myyvät uuden kännykän halvemmalla kuin uuden akun.

Aina pitäisi olla tarjolla sellainen malli, joka olisi tehty mahdollisimman halvaksi, ilman mitään lisäroinaa. Ei nimittäin voisi vähempää kiinnostaa puhelimen ominaisuudet ja tiedän, että kaltaisiani on paljon.

sinnipirtti
Seuraa 
Viestejä5161
Liittynyt1.7.2007

mulla on n73. parin gigan muistikortilla on muistaakseni nyt 15. tuotantokausi simpsoneita. tässä odottelen että saisi tuon 3. tuotantokauden housen jostain ja sen voisi seuraavaksi sitten ladata puhelimeen.

toisen polven pilkkuvirhe

Vierailija
JaakkoFagerlund
Nokia 1100. Tekstaus, puhelut, laskin ja herätyskello ja toimii kuin junan vessa. Tämä on jo toinen 1100, ensimmäinen ei kestänyt tetsaamista Rovalla

Minulla paloi yksi 1100. Ei akusta vaan piirilevyltä.

Ostin toisen tilalle. Harmittaa ettei näitä enää myydä, vaan seuraavaksi puhelimeksi on pakko ostaa joku multimedia kammotus.

Vierailija

Nokialainen tietysti, 6350 tai joku, mutta haluaisin iPhonen tai vastaavan mutta olen niin nakkisormi että känny olisi varmaan koko ajan sikalliissa nettiyhteydessä. Se kun niin "helppoa". Joten ei minulle, kiitos. Kamerakänny olis kyllä kiva.

Vierailija

Nokia 3510. Viidettä vuotta jo käytössä, pitäisi vaan alkuperäiset siniset kuoret vaihtaa ennen kuin niitä täytyy teippailla.

Kyllä kamerakännykkä olisi kiva, mutta miksi toimivaa menisi vaihtamaan.

sinnipirtti
Seuraa 
Viestejä5161
Liittynyt1.7.2007

molen pettynyt vaikkei sinänsä kylläkään aiheeseen niinkään liity. nokian huolto on persuuksista. yleensä ensimmäinen softa puhelimessa on ollut erinomaisesti tai edes hyvin toimivia. kun puhelinta pitää käyttää huollossa jonkun pikkuisen mekaanisen vian vuoksi tungetaan sissä "parempi" softa joka on bugia täynnä että joutuu uutta puhelinta alkaa miettimään.

näin taitaa käydä myös tuon n73 kohdalla sillä olivat perkeleet menneet päivittämään softat vaikka olin pyytänyt ettei päivitystä tehtäisi. huollosta tullessa ei enää verkon manuaalinen valinta toiminut, puhelin ei hälyttänyt enää jokaisesta puhelusta, puhelin tilttaili sekä asenteli muistikortilta käynnistyksen yhteydessä aina jotain vaikkei muistikortti ollut edes paikalla. kaikki vain joustikin rikkoutumisen vuoksi. ei varmasti jää viimeiseksi tällaiseksi tapaukseksi.

toisen polven pilkkuvirhe

Vierailija

Itellä ei ole viellä onneksi ollut mitään ongelmia Nokialaisten kanssa joskin täytyy sanoa että tämä on vasta minun kolmas kännykkä ylipäätäänsä ja samalla eka S60 alustalla oleva. eka 5310 kestikin julkaisusta eli jostain 2003-vuodesta 2008:n asti, kun sen akku alkoi olla sen verta huono ettei sitä enään vihtinyt käyttää. Sitten hommasin viime vuoden alussa 6300:n joka toimi moitteitta, mutta kyllästyin siihen ja hommasin nykyisen N97:n

Toki työkännykkänä ollut 6000-sarjalaista ja jotain E-sarjan yrityskännyköitä. kyllä kyselystä huomaa että mitä puhelimia suomalainen on suosinut.

Ainiin yksi mainitsemisen arvoinen asia tässä N97:ssa on Made in Finland joka lukee tuolla akun alla.

Vierailija
Veikko
JaakkoFagerlund

Minulla paloi yksi 1100. Ei akusta vaan piirilevyltä.

Ostin toisen tilalle. Harmittaa ettei näitä enää myydä, vaan seuraavaksi puhelimeksi on pakko ostaa joku multimedia kammotus.

Itse ostin tmänä viimeisimmän Huuto.netistä, noin 20 euroa postikuluineen. Tuli vieläpä akku täyteen ladattuna, joten ei voi kuin kehua Itseäkin harmittaa tuo, ettei niitä enää uutena myydä, mutta käytettyjä löytyy enemmän kuin Ladoja Venäjältä

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat