Parrakkaat lapset?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Kehittyykö jotkut hitaammin ja jokkut nopeemmin?
Minkä ikäinen on lapsi jos ei alle 18v.?

Parrakkaat lapsipakolaiset, parta kasvaa lapsella. Ei ihme että epäilyt herää paljonko on oikeasti ikää?

Monilla tytöillä alkaa kuukautiset 12-13v. Pojat usein kehittyy hiukan hitaammin mutta ei ole tavatonta että 14v. poikasella on untuvainen neneänalus ja 18v:ksi on ehtinyt parta kasvaa jo pehkoksi. Mulla olis täällä valokuva yhden serkkupojan parrasta hänen ylioppilasjuhlissaan joskus kauan sitten. Harmi vaan kun ei ilkee panna näytille kysymättä kuulematta. Meillä on aika karvainen ja testosteroninen tuon puolen sukuhaara. Miehet kajuuntuvaa sorttia mutta kova parrankasvu. Jotain "Gruusialaista" vaikutinta lienee. Supisuomalaisen sukuhaaran puolella ei kasva parrat eikä turpajouhet erityisen vinhasti.

Kova kohu on täällä ollut kun on juoruiltu näistä partahoimmista ja lapsuuksista. Selvitetääs ny tääkin pois päiväjärjestyksestä ettei tarvii maailmantappiin samoja jankutuksia kunnella.

Kommentit (12)

Vierailija

Helpoiten se varmaan menisi, jos olisi jokin suhteellisen luotettava ikätesti, joka voitaisiin tehdä kaikille tulijoille. Sitten ei tarvitsisi epäillä omistaako henkilö partahöylän.

Vierailija
JW
Helpoiten se varmaan menisi, jos olisi jokin suhteellisen luotettava ikätesti, joka voitaisiin tehdä kaikille tulijoille. Sitten ei tarvitsisi epäillä omistaako henkilö partahöylän.

Mutta kun se parta voi kasvaa jo vaikka 14v. Vai kiistätkö? Eikö 14v. ole yhä lapsi?

Vierailija

Itellä ainaki rupes viikset ja parta kasvamaan 14v sitte joskus melkeen 16 vuotiaana sitä sai leikata noin kerran viikossa

kairamo
Seuraa 
Viestejä1517
Liittynyt13.12.2006
Pönni
Meillä on aika karvainen ja testosteroninen tuon puolen sukuhaara.

Jokisen sukua?

An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur.
(Axel Oxenstierna)

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008

Mun kaverilla alko haituvia puskea viidennellä, seiskalla ei enää tiennyt että vastaako puhelimeen se vai isänsä ja ennen kuin yläaste loppui niin kaljuuntuminen oli jo hyvässä vauhdissa. On nykyään apinasta seuraava, ns. puuttuva lenkki. Ainoa missä ei ole karvoja on päälaki

Ja velipojalle ei kasva juuri lainkaan. Sillä on viiksinä viivakoodi. Mä aina kiusaan että elä mee maitokauppaan kun kaupantäti piipauttaa viivakoodinlukijalla

Jännää tuo karvottuminen... Miehillä.

Hämmentää.

Vierailija
kairamo
Pönni
Meillä on aika karvainen ja testosteroninen tuon puolen sukuhaara.

Jokisen sukua?

Sulla kun on aikaa tonkia mun henkilöllisyyttä niin selvitäpäs toinenkin sukuhaara ja tutki olisko ennemminkin se?!
Varo kuitenkin, siellä on muutettu sukunimee entiseks joissain kohdin..
(Uittu mikä pelle oot.. )
Edustat just niitä "tiede"-ihmisiä, joilla ei ole argumentteja muuhun kuin levittää pilakuvia, rienata, yllyttää rikollisuuteen ja pääsääntöisesti rikot nettikettiä kun siihen vaan suotuu tilaisuus.

Tässä meillä on Kairamo, jolle toivottavasti en o mitään sukua.

Vierailija
Vatkain
Mun kaverilla alko haituvia puskea viidennellä, seiskalla ei enää tiennyt että vastaako puhelimeen se vai isänsä ja ennen kuin yläaste loppui niin kaljuuntuminen oli jo hyvässä vauhdissa. On nykyään apinasta seuraava, ns. puuttuva lenkki. Ainoa missä ei ole karvoja on päälaki

Eihän apinat ole kaljuja?
Lienee erityisesti inhimillistä. Luomakunnan kruunu.. hm.. ehkä just siks tarttee vatipäähänsä kruunuvadin kun ei o karvoja.. Jotkut sanoo ettei tyhjä lato kattoo kaipaa.. *ups*.. sallittakoon pikku tuhma huumori kun mä oon as-oireinen ja mulla on äärimmäiset miesaivot..

Meidänkin suvussa on .. siis siinä joka hillittömästi kiinnostaa Kairamoa, siellä on kans jo ihan nuorena kaljuuntuneita ja bassot löytyy kuin altotkin. Ei taida olla sillä puolella yhtään sopraanoo eikä tenoria, toisin kuin toisella puolella.
Minäkin kun kerran alta kolmekymppisenä, olin 26-27v. vastasin yhden tutun luona pyynnöstään puhelimeen, kaverinsa oli kysynyt että mikäs mies sulla siellä on kylässä kerro heti. Siinä sitten yritti selittää että naapurin nainenhan täällä..

Ja velipojalle ei kasva juuri lainkaan. Sillä on viiksinä viivakoodi. Mä aina kiusaan että elä mee maitokauppaan kun kaupantäti piipauttaa viivakoodinlukijalla

Naisiltahan on totuttukin saamaan älykkäämpää arvostusta ja asennetta. Miehet kyllä vinoilee ihan mistä vaan. Ne hallitsee väkivallan molemmat lajit suvereenisti kun niikseen on. Jokkut. Onhan niissäkin vähän fiksumpiakin sitten.. ööööö

Jännää tuo karvottuminen... Miehillä.

Omat karvoitukset on minusta jänniä kuin jälkeläisenkin ja sen *piip* suvun naisten. Muistan kaikki sen toisen vaarin sikot, niillä kasvoi viikset.. *hih* ja niin moni mies on jäänyt toiseks .. Että sellaisia amatsooneja meillä! Yks täti oli valtavan kokoinenkin. Sitä pelkäs koko kylä. *Huh*

Viinankylväjä
Seuraa 
Viestejä476
Liittynyt15.1.2009

Voi pyhä jumala, että osaat olla naiivi. Et ole tainnut paljon uutisia seurailla? Poliisit epäilivät, että moni valehtelee ikänsä. Taisi olla jopa kolmannes, joka kuulustelujen lomassa tunnusti/paljastui aikuiseksi. Miksi luulet, että tänne tulee lapsia yksinään? Minäpä kerron: muu perhe tulee perästä.

Tulee mieleen broidin juoni, kun tarvittiin kyytiä nuorempana. Mä(silloin 8 v) menisin yksin tien viereen peukku pystyssä, ja kun auto pysähtyy, tulisi aikuinen veljeni pusikosta "kuselta".

Sekä parta että rintakarvoitus kehittyvät keskimäärin 18.-25. vuoden iässä.

http://www.nettineuvo.fi/index.asp?language=1

Vierailija
Leuka
Pönni puhuu lapsista, vaikka tarkoittamansa "lapset" ovat aikuisiksi kehittymässä olevia murrosikäisiä

Puhun niistä lapsista joista puhuu ne toiset, jotka ei osaa puhua murrosikäisistä..
Aikuiseksi mainitaan kuitenkin vain ja ainoastaan 18v. täyttänyt. Ei ole tapana sanoa 17v. mies tai nainen.

Mutta ihan ok. jos sulle on siitä jotakin hyötyä että sait puuttua siihen miten Minä sanon vaikka muutkin sanoo. Laitahan yt se estonappula päälle ettei o pakko lukea mun pitkiä ja huonoja juttuja .. hm.. eikä etenkään niitä jotka olen itse aloittanut.

Karkea jako on lapset ja aikuiset.
Toki tiedämme että maitopartainen nuorukainen tai neitokainen on lain edessä tekemisistään vastuussa vaikka ei ihan yhtä vakavasti kuin 18v. täyttänyt.

Uusimmat

Suosituimmat