Miehet ja raskaus

Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008

Niin mitä miehet ajattelevat raskaudesta tai raskaana olevista naisista? Onko teillä omakohtaisia kokemuksia? Millaisia? Millaisia mielikuvia teillä on raskaudesta ja raskaana olevista naisista? Katsotteko raskaana olevaa naista jotenkin erilailla kuin muita naisia? Miten? Mitä asioita haluaisitte tietää raskaudesta tai jopa itse kokea? Miten ajattelette ihmisestä, joka kasvaa naisen sisällä? Kuinka koette raskaana olevan naisen, naisen kehon ja muutokset siinä? Millaisia tietoja ja "tietoja" teillä on raskaudesta? Haluatteko joskus isiksi? Miltä teistä tuntuisi jos kumppaninne (kuvitteellinenkin käy) tulisi raskaaksi? Tuntuuko ällöttävältä vai kiinnostavalta mennä seuraamaan synnytystä? Voisitteko koskea napanuoraan käsin, jopa leikata sen? Onko raskaus tai raskaanaolossa teidän mielestänne jotain salaperäistä tai mystistä vai onko se vain luonnollista, joka ei sen kummempia tunteita aiheuta? Haluaisitteko hiplata raskaana olevan mahaa? Miksi? Voiko raskaana oleva nainen olla seksikäs? Voiko raskaus itsessään olla seksikästä? Miksi?

Joo eli siis kertokaa kaikkia asioita ja juttuja asiaan liittyen. Miesnäkökulmaa! Tämän tarkoituksena ei sitten ole osoitella sormella että "tollo, sovinisti ja tunteeton kusipää!!!" (naiset, muistakaa!) vaan haluan oikeasti kuulla kokemuksianne ja tarinoitanne, tunojanne ja mietteitä raskauteen ja raskaana oleviin naisiin liittyen. Naisetkin voivat kertoa tuntemiensa miesten raskauskokemuksista ja mietteistä.

Hämmentää.

Sivut

Kommentit (158)

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Et voinu sitten yhtään enempää laittaa kysymyksiä yhteen pötköön.

Jotkut raskaana olevat naiset kävelee, kuin niillä olis paskat housussa. Ehkä niillä onkin?

Raskaana olevat naiset taitaa olla hieman kiukkuisempiakin. Kaippa se tietty on ymmärrettävää kun raskaus aiheuttaa tai voi aiheuttaa kaikenmoista mömmöä, kuten oksentelua ja ynnä muuta kauheeta.
Voi raskaana oleva nainen olla seksikäskin. Enpä taida haluta isiksi koska olen tämmönen hörhö. En tuu tienaamaan niin paljoo rahaakaa että voisin elättää naisen ja sen pennun. Käyttää ennemmin ne säästetyt rahat sitten vaikkapa moottoroituun kevyt lennokkiin. Enemmän iloa siitä o ja tulee pitkässä juoksussa halvemmaksi.

En pidä vauvoista, ne on liian heikkoja ja avuttomia. Erityisesti ihan pienenä. Pelottaa että ne hajoaa käsiin ku niitä pitelee. Sitten se rääkyminenkin on aika rasittavaa.

Tungetaanko muuten gynegologilla kaikkien naisten perseeseen sormea?

Ja äklöttäs ajatus joutua seuraamaan synnytystä.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Barbaari
Seuraa 
Viestejä13621
Liittynyt4.10.2007
Vatkain
Niin mitä miehet ajattelevat raskaudesta tai raskaana olevista naisista? Onko teillä omakohtaisia kokemuksia? Millaisia?

Ei oo kokemusta jos ei pikkuveljeäni lasketa.

Millaisia mielikuvia teillä on raskaudesta ja raskaana olevista naisista?

Raskaana olevat naiset ovat yleensä kauniita.

Katsotteko raskaana olevaa naista jotenkin erilailla kuin muita naisia? Miten?

Sillain että pääseekö portaita ylös tai tarviiko apua tai jotain.

Mitä asioita haluaisitte tietää raskaudesta tai jopa itse kokea? Miten ajattelette ihmisestä, joka kasvaa naisen sisällä?

Ihme.

Kuinka koette raskaana olevan naisen, naisen kehon ja muutokset siinä? Millaisia tietoja ja "tietoja" teillä on raskaudesta?

Varovainen, suojelevainen ja palvelevainen pitää olla.

Haluatteko joskus isiksi?

Tohon en osaa vastata kun nykyään olen niin synkkämielinen.

Joskus kyllä oli yksi kymmenestä tavoitteesta mitä yritän elämäni aikana oli kokea kaikki mitä inhimilliseen ihmiselämään kuuluu. Isyys, vaimo, perhe ja lapset ovat luonnollisesti on kantavista teemoista tämän sortin ajatuksessa.

Miltä teistä tuntuisi jos kumppaninne (kuvitteellinenkin käy) tulisi raskaaksi?

Riippuu kumppanista. Tai no joo, en mene sänkypuuhiin sellaisten naisten kanssa jotka eivät voisi olla niitä oikeita. Kyllä se varmaan aika montaa keskustelua ja kuuntelemista vaatisi. Asiaa näin ei ole helppo kuvitella kun on niin monta kuvitteellista osapuolta.

Lasten syntymisen jälkeen parisuhde muuttuu erilaiseksi ja naisessa täytyy olla sitä jotain jos meinaa onnellisena yhdessä pysyä. Jos nainen eroaa kovin siitä sydänystävästä niin painajainen. Lapsia ei missään nimessä tulisi hankkia jos ei ole vakiintuneessa parisuhteessa sen oikean kanssa. Tämän takia myös mies ei saisi jättää naista lasten jälkeen jos tahtoo naiselle parasta.

Tuntuuko ällöttävältä vai kiinnostavalta mennä seuraamaan synnytystä?

Kauhea ajatus.

Voisitteko koskea napanuoraan käsin, jopa leikata sen?

En.

Onko raskaus tai raskaanaolossa teidän mielestänne jotain salaperäistä tai mystistä vai onko se vain luonnollista, joka ei sen kummempia tunteita aiheuta?

On se varmaan aika mystistä varsinkin jos omalle kohdalle sattuu.

Haluaisitteko hiplata raskaana olevan mahaa? Miksi?

Ei ole erityisemmin tullut kyllä mieleeni.

Voiko raskaana oleva nainen olla seksikäs? Voiko raskaus itsessään olla seksikästä? Miksi?

Ei ole seksikästä eikä sen tarvikkaan olla. Raskaana olevat naiset ovat tosin kauniita varsinkin jos saa aikaan "hehkumista".

Vierailija

Puh! Muistaakseni luit kirjastossa opusta tuosta kuvailemastasi aiheesta.

Raskaana olo voi olla hämmentävää. Mitäs sieltä putkahtaa?
Jaahas, jaahas. Teräs Puh käynyt Vatkaimella kylässä.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008

Sori noita kysymyksiä on tuossa siksi niin paljon, että ne auttaisivat lähestymään aihetta. Ei niihin ole pakko vastata jokaiseen. Jos yksikin kysymys herättää ajatuksia ja kirvoittaa vastauksen niin hyvä. Itseä auttaa monesti tuhat kysymystä puntaroimaan asiaa sellaiseltakin kantilta, mitä itse ei välttis ole tullut edes ajatelleeksi.

Hämmentää.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008
Barbaari
Vatkain
Tuntuuko ällöttävältä vai kiinnostavalta mennä seuraamaan synnytystä?

Kauhea ajatus.

Miksi? Pyörtysitkö, tai siis oletko sen sortin ihmistyyppiä, että sairaalat ja operaatiot vistottaa muutenkin? Vai liittyykö tämä vain raskauteen? Olisi kiva, jos kertoisit lisää.

Barbaari
Vatkain
Voisitteko koskea napanuoraan käsin, jopa leikata sen?

En.

Ai onkse susta ällö?

Hämmentää.

Vierailija

Raskaus on kaunista. Nainen ikään kuin puhkeaa kukkaan. Oma raskaana oleva naisystävä on myös seksikäs.

Ei voi sanoin kuvailla tunnetta...

Sattuu olemaan juuri ajankohtainen aihe omalla kohdalla. Pistää ajattelemaan kaiken uudestaan. Kai se on niin, että vastuu kasvattaa.

Ennen sitä saattoi paahtaa tukka putkella ympäri maailman, mutta nytten sitä ajattelee, että elämä on saanut uuden merkityksen. On jotain minkä takia taistella ja on ryhdistäydyttävä.

T: Tuleva isä

Saw
Seuraa 
Viestejä6251
Liittynyt20.6.2009

Nisäkkäiden lisääntyminen on kamalan sottaista.

Young man, there's a place you can go.
I said, young man, when you're short on your dough.
You can stay there, and I'm sure you will find
Many ways to have a good time.

It's fun to stay at the Y.M.C.A.

Pikku Gen
Seuraa 
Viestejä3210
Liittynyt2.6.2005
Saw

Miten pitäisi? Kutea lätäkköön? Munia? /utelias

"Ubi est actio hic?" Missä täällä on säpinää?

Saw
Seuraa 
Viestejä6251
Liittynyt20.6.2009
Pikku Gen
Saw

Miten pitäisi? Kutea lätäkköön? Munia? /utelias
Siihen nähden että sukukypsältä urosihmiseltä voidaan lypsää siemennestettä päivittäin, on pöyristyttävää millainen kohtalo on kantavalla naaraalla.

Ymmärrän nykytilanteeseen päätymisen evoluution kannalta, mutta tuntuisi siltä, että kehitys on vielä kesken. Ymmärtääkseni kengurun kaltaisilla eläimillä synnytys on siistimpi, kun poikanen siirtyy jo pikkuruisena emon pussiin. En tosin osaa arvioida olisiko tällainen muoto muuten kuin estetiikan kannalta "parempi".

Young man, there's a place you can go.
I said, young man, when you're short on your dough.
You can stay there, and I'm sure you will find
Many ways to have a good time.

Viinankylväjä
Seuraa 
Viestejä476
Liittynyt15.1.2009

Paljon kysymyksiä, vähän vastauksia. Itselle ei kovin ajankohtainen asia, kun oon nuori opiskelija. Raskaana olevat naiset eivät herätä mulle minkäänlaisia tuntemuksia suuntaan tai toiseen. Raskaana oleminen on kai niin normaalia ja luonnollista, ettei siihen kiinnitä erikseen huomiota.

Uskoisin kyllä, että jokaisen miehen vaistoissa on naisten suojeluvietti. Raskaana oleminen vain korostaa sitä.

En kyllä muista, että olisin koskaan katsonut seksuaalisessa mielessä naista, josta näkee selkeästi raskauden. Jopa normaalisti täysin rationaalisen ajattelun(miksi Jumala loi muuten miehelle peniksen ja aivot, muttei tarpeeksi verta käyttää molempia yhtä aikaa?) ulkopuolella oleva penikseni on aivan hiljaa. Sekin tullee jostain vaistoista, nainen on poissa vaihtoehdoista jatkaa omaa perimäänsä.

Ainakaan tätä mahaa en silittelisi

Vierailija
TERÄS NALLEPUH
Tungetaanko muuten gynegologilla kaikkien naisten perseeseen sormea?

Taitaa esmes naispuoliset vastaanottovirkailijatkin säästyä moiselta..

Toki anaalin kautta voidaan tunnustella kohtua ja hygieenistäkin se on kun ei viedä vaginaan turhanpäiten yhtään mitään jos ei ole pakko. Kumihanskathan suojaa tutkijaa.

Ne miehet btw. jotka on olleet mukana synnytyksessä, ovat kokemukseni mukaan parempia isinä kuin ne jotka ei siihen kykene.
Oman lapseni raskausaikana jo oli mahdollista ottaa isä mukaan ja sain houkuteltua pariin äitiys/isyysvalmennukseen mutta pojalta loppui kantti.
Oli kait niin ylisuojeltu kasvatukseltaan ja yliherkkä ja minä sanoinkin sitten siellä sairaalassa kun kaakersin supistusten kiihtyessä kohti synnäriä että menes nyt kotio siitä kun tyypillä oli tippa silmässä, nenänpää valkoisena ja paniikkia pukkas.. Pyörtynyt olis kuitenkin ja mulla oli ittellä ihan täys työ saada ipana ehjänä maailmaan.

Tuo että tajuaa oman rajallisuutensa olla vanhempi, se on upeeta!
Ei o mitään järkeä lähteä pykäämään penskoja jos ei o 100 varma että ensinnäkin haluu lapsen ja sitten ne muut jutut. Toimeentulosta ei kukaan tiedä ja yhteiskunta ei ihan heti muutu niin julmaksi että jättäis lapsiperheet oman onnensa nojaan.

Lapset myös motivoi kun ne on haluttuja.
Minulle äidiksi tulo oli täydellinen muodonmuutos.
Kiukutteleva kuopus, rissaava teinipissis, lellipentu, se olin ennekuin sain lapsen ja kun se suloinen ipana oli käsivarsilla ja hamusi nisää.. se oli niin valtava kokemus, siihen loppui mun lapsuus 20v. kuin seinään.
Töitäkin painoin kuin sokee orja että riiviöllä olis ollut kaikkee mitä muillakin.

Kannatti vähä sotata..

Btw..
Tällä saitilla taitaa valtaosa uroksista vastailla jotain evvk, tai mä oon niin nuori ettei sytytä, jne.
Ei taida montaakaan isämiestä ehtiä kirjoitella täällä aktiivisti?
Enkä ehtis minkään jos oisin mummu.

Vierailija
Vatkain
Niin mitä miehet ajattelevat raskaudesta tai raskaana olevista naisista? Onko teillä omakohtaisia kokemuksia? Millaisia? Millaisia mielikuvia teillä on raskaudesta ja raskaana olevista naisista? Katsotteko raskaana olevaa naista jotenkin erilailla kuin muita naisia? Miten? Mitä asioita haluaisitte tietää raskaudesta tai jopa itse kokea? Miten ajattelette ihmisestä, joka kasvaa naisen sisällä? Kuinka koette raskaana olevan naisen, naisen kehon ja muutokset siinä? Millaisia tietoja ja "tietoja" teillä on raskaudesta? Haluatteko joskus isiksi? Miltä teistä tuntuisi jos kumppaninne (kuvitteellinenkin käy) tulisi raskaaksi? Tuntuuko ällöttävältä vai kiinnostavalta mennä seuraamaan synnytystä? Voisitteko koskea napanuoraan käsin, jopa leikata sen? Onko raskaus tai raskaanaolossa teidän mielestänne jotain salaperäistä tai mystistä vai onko se vain luonnollista, joka ei sen kummempia tunteita aiheuta? Haluaisitteko hiplata raskaana olevan mahaa? Miksi? Voiko raskaana oleva nainen olla seksikäs? Voiko raskaus itsessään olla seksikästä? Miksi?

Joo eli siis kertokaa kaikkia asioita ja juttuja asiaan liittyen. Miesnäkökulmaa! Tämän tarkoituksena ei sitten ole osoitella sormella että "tollo, sovinisti ja tunteeton kusipää!!!" (naiset, muistakaa!) vaan haluan oikeasti kuulla kokemuksianne ja tarinoitanne, tunojanne ja mietteitä raskauteen ja raskaana oleviin naisiin liittyen. Naisetkin voivat kertoa tuntemiensa miesten raskauskokemuksista ja mietteistä.

Raskaita valintoja.

Vierailija
Vatkain
Sori noita kysymyksiä on tuossa siksi niin paljon, että ne auttaisivat lähestymään aihetta. Ei niihin ole pakko vastata jokaiseen. Jos yksikin kysymys herättää ajatuksia ja kirvoittaa vastauksen niin hyvä. Itseä auttaa monesti tuhat kysymystä puntaroimaan asiaa sellaiseltakin kantilta, mitä itse ei välttis ole tullut edes ajatelleeksi.

Hyvä testata sopivuuttaan isäksi.
Jos tuo kysymysmäärä näännyttää niin miten selviytyä n. 5v:n ipanan loputtomasta kysymystulvasta?
Viedä laps äitille tai mummolaan..

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat