Yhteenveto tutkimuksista ufot, scifi-teknologiat jne.

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Viime viikot on mennyt paljolti sisäisen dialogin merkeissä ja korkeimman minän (higher self) tutkiskelemisessa sekä meditoimisessa. Paljon olen etsinyt tietoa sellaisiin asiohin, jotka menevät monelta normi tavan tallaajalta ohi heti alkuunsa. Eläminen Indigo-aikuisena ei todellakaan ole helppoa. Elä ja ole nyt sitten yhteiskunnassa ja maailmassa, jossa omat ajatukset ei kohtaa 98% väestöstä. Meitä heränneitä tarvitaan enemmän tähän maailmaan. Kymmenien ellei satojen tuntien luentomateriaalin läpikahluu/kuuntelu/katsomisurakan jälkeen on aika tehdä pieni inventaario siitä mitä jäi käteen ennenkuin jatkan seuraavalle tasolle pelissä nimeltä elämä maapallolla

Hitsi kun tuli iso kasa mahtavaa tietoa joka solmii monta aukkoa umpeen omassa päässäni. Uutta tietoa tuntuu tulevan ovista ja ikkunoista. Voisiko todeta että tuo Law of Attraction todellakin toimii. Juuri kun viime viikolla löysin tietoa Sfinksistä ja tulevasta Hall of Recordsin aukeamisesta, niin monttu oli ammollaan auki. Paljon jäi kysymyksiä ilmaan ja nyt niihin löytyi vastauksia. Sanouduin irti lopputuloksesta ns. outcome ja jätin sen universumin hoidettavaksi ja tänään löysin Georgen materiaalin joka selitti paljon. http://www.youtube.com/watch?v=gaG8Gnijvhg

"...The Sphinx was built in 22,819 BCE and is the key that governs the grids(planetary energy grid). It is a monument that represents the Lion King, the king of the beast meaning all life of the lower universes. The lion King is the Sun and has come to this world by manifesting a body or incarnating as one of the people on many occasions. The Sphinx also is positioned at the centre of the land mass of the planet. You know him as the Christ." http://www.georgekavassilas.org/theharm ... ension.pdf

1.) Löysin Alex Collierin joka kertoi jo vuonna 1994 tehdyssä haastattelussa paljon sellaisia asioita jotka sittemmin tapahtuivat mm. 9/11, USA:n armeijan tähtiporttikokeilut, aikamatkailukokeilut, Montauk Project, HAARP, Project Looking glass (Minority report -niminen leffa kertoo juurikin tästä teknologiasta), Blue Beam Project, Yellow Book, Timetravel to 2749 (Montauk Project & Philadelphia Experiment), Zero-Point energialla toimivat pahansuopaisten zeta reticuli greyn aluksista reverse engineeratut ihmisen tekemät ufot, NWO jne. Suosittelen katsomaan tämän pätkän Alex Collier 1994 Private Interview IMPORTANT ja jos on edes hieman perillä nykymaailman menosta, niin olen saletti että monttu valahtaa lattiaan asti, niin minulle ainakin kävi Näistä löytyy paljon mielenkiintoista lisätietoa Project Camelotin sivuilta. Myöskin David Wilcock on tutkinut yllä mainitsemiani ja on kirjoittanut paljon aiheista. Äärimmäisen tarkkaa tietoa aiheista saa henkilöltä nimeltä Dan Burisch, joka oli itse mukana näissä projekteissa tiedemiehenä ja on nyt tullut julkisuuteen näiden tulenarkojen aiheiden kanssa. Montauk Projektista on kirjoitettu myös kirja vuonna 1992 ja tämä paljastaa todella paljon asioita. Projektissa käytettyyn teknologiaan löytyi tiedot vuonna 1946 ja osa projektissa käytetystä teknologiasta oli kotoisin Orion -tähdistöstä. Huolestuttavaa tässä koko hommassa on se että jenkkiarmeija aiheutti todella suuria ongelmia aika-avaruusjatkumossa. Lopputuloksena esim. kaksi aikajanaa ja paljon maailmantapahtumia, jotka olivat katastrofaalisia. Sekaantuminen ja yhteistyö Zeta-Reticuli Grey-spedejen kanssa aiheuttivat vielä enemmän ongelmia.

Huomionarvoista on että näistä löytyy myös suomeksi tietoa tuolta project camelotin sivuilta. Siitä ei ole tietoa kuka tuon on suomentanut, mutta tässäpä suomeksi the big picture: http://www.projectcamelot.org/big_picture_finnish.html

2.) Löysin Nicola Teslan jo kauan aikaa sitten kehittämän nollapiste-energian (Zero-point energy) ja nykyisiä todella kovaa vauhtia etenevät tutkimukset aiheesta. Tulemme saamaan ilmaista energiaa lähivuosina. Emme tule enää maksamaan mistään. Asunnot, autot, kulkuvälineet, ruoka.. you name it tulee olemaan ilmaista kaikille tasavertaisesti. Globaali kapitalismi tulee romahtamaan ja painumaan unholaan. A New Physics Kept Secret from the World, Antigravity and Advanced Tesla Science Vortex Energy

3.) Löysin Ramthan, joka opetti minulle että minä olen jumala ja meistä jokainen on jumalan kaltainen entiteetti. Olemme unohtaneet tämän kaiken vuosituhansien aikana seuranneen manipuloinnin ja itsestämme erkaantumisen vuoksi ns. polarity/distortion. Ramthalla on paljon kauniita opetuksia ja viisauksia. Ramtha on n. 35,000 vuotta vanha Lemurialainen soturi jota kanavoi J.Z Knight. Ramtha opetti minulle että ajatuksemme vaikuttavat maailmaan ja todellisuuteen. Positiiviset ajatukset ovat satoja kertoja voimakkaampia kuin negatiiviset. Kun lähetän rakkautta ja positiivisuutta ympäröivään maailmaani, saan takaisin positiivisuutta ja rakkautta. Luon itse oman todellisuuteni, koska olen Jumala, osa jumalaa kaiken luojaa (prime source of creation). Jokaisen kannattaakin ladata netistä leffa joka kantaa nimeä "What the bleep do we know?"

4.) Löysin David Wilcockin ja hän opetti minulle paljon hengellisyydestä, kolmannesta silmästä (käpyrauhanen), tieteistä ja teknologiasta. Hänen kauttaa löysin RA -materiaalin ja universaalin totuuden "The Law of One" http://www.lawofone.info Entiteetti RA jota kanavoitiin 1981 http://en.wikipedia.org/wiki/Ra_%28channeled_entity%29

5.) Löysin Ashayana Deanen, joka opetti minulle totuuden ET:stä (Extra Terrestrial Beings), universumeista, rinnakkaisista todellisuuksista ja todellisen maapallon ja universumimme historian. Lisäksi paljon opetuksia sisäisestä kristuksesta/jumalasta (inner christ) "teach of the Inner Christos, or living God-spirit alive within all things, including the natural environment. "Inner Christos" philosophies are built upon understanding of what is referred to as the "Law of One".

Kirjat Voyagers I, The Sleeping Abductees, Voyagers II: Secrets of Amenti ja Angelic Realities kertovat näistä paljon. Kirjoissa on mm. englanniksi käännettyä tekstiä 246,000 vuoden takaa. Näitä tekstejä kutsutaan Maharata kirjoituksiksi ja ne sisältävät jopa 500,000 sivua tekstiä. "Maharata Texts is also called the ancient Sacred Text translation of the Founders Race CDT-Plates from 246,000 BC, which originally contained 590 volumes, and over 500,000 pages, of non-dogmatic, egalitarian, Sacred Spiritual Science Teachings covering every aspect of mastering personal and cosmic reality." Lisäksi JJ Hurtak:n kirjoittamassa kirjassa "The Keys of Enoch" on paljon tietoa jumala-universumeista ja ylösnousemukseen liittyvistä asioista.

6.) Löysin Drunvalo Melchizedekin ja hän opetti minulle pyhän geometrian/sacred geometry/platonic solids/flower of life sekä Mer-Ka-Ba light bodyn (energiavorteksi ts. sielun kulkuväline) Drunvalolla ja Ashayana Deanella on samoja opetuksia, mutta hieman eri perspektiiveistä. Molemmat ovat ns. suojelusenkeli -perimää (Guardian Kristos race).

7.) Löysin Gregg Bradenin, joka on tutkinut vuosia hengellisyyttä ja ajatusten vaikutusta DNA:han jne. Yksi mielenkiintoinen fakta on että rauhattomalle/sota-alueelle tms tarvitaan äärimmäisen vähän ihmisiä meditoimaan tai rukoilemaan, jotta negatiivisuus kääntyy positiivisuudeksi. Kaava on √1% väestöstä Lukemisen arvoinen kirja: Divine Matrix. Lisäksi tuubista löytyy paljon hyviä luentoja ja haastatteluita esim. http://www.youtube.com/watch?v=AjM9JhzlXR0

8.) Löysin kaltaisiani Indigo-aikuisia tuubista. Esim. Kelly Jones Australiasta on hämmästyttävä persoona, jolla on paljon sanottavaa. Suurin osa omasta ajatusmaailmastani ja tutkimuksistani äärimmäisen kovan heräämisen aikaansaannoksena viimeisen 9 kk aikana osuu hänen ajatusmaailmansa kanssa yksiin.

9.) Löysin myös Abrahamin, joka on kollektiivinen tietoisuus ulottuvuuksista. Heitä kanavoi Esther Hicks Abraham opettaa manifestoimisen ja vetovoiman (law of attraction) jaloa taitoa kts. http://www.abraham-hicks.com/lawofattra ... /index.php

Moni kyselee jatkuvasti miksi olemme täällä ja mikä on elämän tarkoitus. Tässä se on tiivistetysti: The Basis of Your Life is Freedom; the Purpose of Your Life is Joy Tarkemmin Abrahamin mukaan listattuna:

1. You Are a Physical Extension of That Which is Non-physical.
2. You Are Here in This Body Because You Chose to Be Here.
3. The Basis of Your Life is Freedom; the Purpose of Your Life is Joy.
4. You Are a Creator; You Create With Your Every Thought.
5. Anything That You Can Imagine is Yours to Be or Do or Have.
6. As You Are Choosing Your Thoughts, Your Emotions Are Guiding You.
7. The Universe Adores You for it Knows Your Broadest Intentions.
8. Relax into Your Natural Well-Being. All is Well. (Really It Is!)
9. You Are a Creator of Thoughtways on Your Unique Path of Joy.
10. Actions to Be Taken and Possessions to Be Exchanged Are
11. You May Appropriately Depart Your Body Without Illness or Pain.
12. You Can Not Die; You Are Everlasting Life.

... paljon olisi kirjoitettavaa, mutta ehkäpä tämä riittää tällä erää xD

Sivut

Kommentit (35)

Vierailija

Kuulostaa satanistiselta hippiaatteelta, jolle ystävälle avatarissanikin saattaisi olla tukalaa ottaa kantaa; mutta eipä tuollaiselle oikein ole pohjaa tässä hetkessä, toki on ihan kiva että ,muutama yksilö saa itseleen positiivisen asenteen.

Vierailija
zale81
Viime viikot on mennyt paljolti sisäisen dialogin merkeissä ja korkeimman minän (higher self) tutkiskelemisessa sekä meditoimisessa.... menevät monelta normi tavan tallaajalta ohi heti alkuunsa... Eläminen Indigo-aikuisena ei todellakaan ole helppoa. ...omat ajatukset ei kohtaa 98% väestöstä. Meitä heränneitä tarvitaan enemmän... seuraavalle tasolle pelissä nimeltä elämä maapallolla

hmm. en nyt ihan tarkkaan tiiä mikä sun motivaatio tän topikin tekemiseen oli, mutta kuvittelisin että saavuttaisit yleisösi hieman vähemmällä itsekorostuksella varmaan tehokkaammin.

riippumatta siitä monennellekko tasolle olet valaistumisessasi noussut, monia(allekirjoittanutta nyt ainaki) tavan tallaajia vähän risoo se, että nostat itsesi ingido-aikuisen jakkaralle ja sieltä käsin olet nyt sitten jakamassa tätä suurta valaistumistasi meille jästeille.

en myöskään ymmärrä miten pystyt käymään sisäistä dialogia JA meditoimaan. oon ymmärtänyt että nuo ovat jossain määrin toisensa poissulkevia juttuja. olen myös kuullut opetettavan, että juuri tuon sisäisen dialogin hiljentäminen on meditoinnin tarkoitus. mene ja tiedä.

huomauttaisin myös, että on tyyppejä, jotka ovat olleet valaistumisen polulla vuosikausia, monet jopa vuosikymmeniä. enkä usko että yhdellekkään tuolla tiellä edenneelle tulis mielenkään kutsua itseään indigo-aikuiseks, puhumattakaan siitä että käyttäis termejä kuten tavan tallaaja jne jne.

zale81
Moni kyselee jatkuvasti miksi olemme täällä ja mikä on elämän tarkoitus. Tässä se on tiivistetysti: The Basis of Your Life is Freedom; the Purpose of Your Life is Joy Tarkemmin Abrahamin mukaan listattuna

vähättelemättä lainkaan tätä löytöäsi, myös jotkut muut ovat tätä aihepiiriä sivunneet, joihinkin tutkielmiin itsekin tutustuneena olen sitä mieltä ettei konsesusta tämän aiheen tiimoilta ole saavutettu.

haluaisin tähän palautteen loppuun liittää lainauksen myöskin aika viisaalta entiteetiltä nimeltä Robert Anton Wilson, joka kiteyttää ajatukseni aika pitkälti: If you THINK YOU KNOW what the hell is going on, you're probably full of shit.

en kuitenkaan missään nimessä halua lannistaa sua totuuden etsimisessä, sitä tarvitaan aina. musta tuntuu vaan ettei kantsis ihan kauheesti ladata odotuksia sen löytymiselle. tosin jotkut on myös ihan perustellusti väittäneet, ettei se oo ollenkaan oleellista.

j

Neutroni
Seuraa 
Viestejä26906
Liittynyt16.3.2005
zale81
...jälkeen on aika tehdä pieni inventaario siitä mitä jäi käteen ennenkuin jatkan seuraavalle tasolle pelissä nimeltä elämä maapallolla

1.) Löysin Alex Collierin
2.) Löysin Nicola Teslan
3.) Löysin Ramthan
4.) Löysin David Wilcockin
5.) Löysin Ashayana Deanen,
6.) Löysin Drunvalo Melchizedekin
7.) Löysin Gregg Bradenin
8.) Löysin kaltaisiani Indigo-aikuisia tuubista. Esim. Kelly Jones
9.) Löysin myös Abrahamin,

Onneksi olkoon. En tiedä montako kenttää tuossa pelissä on, enkä haluakaan tietää, mutta viimeinen löytö lienee tämä.

Vierailija

Pari seikkaa;

Neutronilta yllättävän tyly kommentti. En yhdy avaajan näkemyksiin, mutta itse en myöskään suosi täydellistä laitostiedeorjuutta, jonka sinä omaat. Se on kovin katolilaista. Ihmeet ovat aina vain oivalluksen päässä meistä.

Avaajalle, että mielummin itse etsit ja löydät kuin vetäydyt toisen vietäväksi. Eiköhän se oma ajattelu, joka sopii muodostaa tutkimuksen, kokemuksen ja havaintojen kautta, anna eväät eheän maailmankuvan luomiseen. Korostan sanaa kokemus. Havainnot ovat toki yhtä tärkeitä, mutta ajatellen, että ihminen näkee valostakin vain kapean kaistaleen, koen havainnon merkityksen lähinnä suuntaavana enkä suinkaan totena. Koneet auttavat tässä, mutta inhimillinen tulkinta on täysin eri asia kuin data.

Vierailija
Dark Shade
Onko aloittaja täysissä järjissään?

heh. joo, mä ehkä otin vähän turhan vakavasti tossa edellisessä viestissä.

mä luulen et täs on kyseessä ns. hurahtaminen. kaveri on käyttäny "viime viikot" korkeamman itsensä tutkiskelussa ja on nyt löytäny mielestään vastauksen elämään, maailmankaikkeuteen ja kaikkeen([size=85:2icftptx]vaikka me jotka tiedetää tiedetää että sen selvittämiseen menee 7 miljoonaa vuotta[/size:2icftptx]). mä oon käyny muutamia samantyyppisiä keskusteluja joidenkin näihin perinteisiin uskontoihin hurahtaneiden tyyppien kans ja täs on ihan samoja piirteitä. kuten just toi "mä tiedän jotain mitä te ette tiedä" -asenne.

mä oon vähän heikoilla dumata noita itse linkkejä ja ajatuksia, koska en noistakaan pysty olee ihan täysin eri mieltä ku pahimpien kans. ja noissa on paljon muaki kiinnostavia juttuja. mut en mä ihan heti oo valmis hyppää kvanttimekaniikan ihmeellisyyksistä ja värähtelytaajuuksista liskoagendaan icken tyyliin(musta oliki vähä ihmeellistä ettei sitä ollu tos listassa...) tai 35K vuotta vanhan entiteetin kanavointiin. ei mulla oo paukkuja todistaa toisinkaan, mut mä en ainakaa kuulu siihen kahteen prossaan ihmisistä jotka nää asiat "tajuu". vaikka kovasti kiinnostaaki.

siinä vaiheessa ku nää hörhöt pyytää 300 taalaa jostain powerpointsulkeisista niin pitäs jo hälytyskellojen alkaa soimaan.. mä esimerkiks waretin jonkun noita david wilcockin pätkiä, jonka alussa tää kaveri käytti ekan vartin todistaakseen että se on jonku tyypin reinkarnaatio. ai miten? no niillä on samannäkösiä sukulaisia ja frendejä. justiisa. tuolla saitillaki on linkki siihen, mut lukeakseen sen tarttee ilmeisesti ostaa joku jäsenyys. juu ei kiitti.

ylipäätään mua vituttaa näissä new age -jutuissa se, että niis kuitenki on monesti pohjalla jotain tieteeseen etäisesti viittaavaa. niinku esim toi whatthebleeppi. niistä leikkaamattomista haastatteluista saa ihan toisenlaisen kuvan koko hommasta ku mitä ne on leikannu tohon leffaversioon. ilmeisesti monet leffassa esiintyvätki on vetäny herneen neppariin siitä. että jos aihepiiri yhtää kiinnostaa ni siinä rabbit hole-versiossa on joitain musta ainaki ihan hyviäki juttuja. tosin the secretin, jota varmaan alkuperänen postaajaki on luupannu kerran jos toisenkin, pseudotiede ei oo kovinkaa vakuuttavaa, ja keikahtaa pelottavasti uskonnon puolelle. mielenkiinnolla odotan kakkososaa, beyond the the secret. miten tosta voi vielä mennä yli?

mut joo, en tiiä onks näistä new age - pseudotiede -akselin jutuista ollu puhetta täällä yleisemminki mut ainaki mua aihe kiinnostaa. siis niinku esim se miten nää kvanttimekaniikan erikoisuudet, niitä yhtään väheksymättä, saadaan käännettyä vaik sillee että saat sata tonnia ihan ittestään jos oikee kovasti toivot. noista jää loppupeleis saletisti paskaa käteen ihan samalla lailla ku muistaki uskonnoista.

j

Vierailija

Minäkin olen seonnut!!!! Älkää tuomitko omasta mielestä järkeviä ajatuksiani. Viestin avaajalle sen verran että tuosta kaikesta on olemassa dokkarisarja nimeltä tähtiportti ja stargate atlantis sitä vain tutkimaan.

Neutroni
Seuraa 
Viestejä26906
Liittynyt16.3.2005
otus77
Viestin avaajalle sen verran että tuosta kaikesta on olemassa dokkarisarja nimeltä tähtiportti ja stargate atlantis sitä vain tutkimaan.

Eikö tuo nyt ole sama kuin määräisi pirtua lääkkeeksi juopoille vieroitushoidossa. Parempi olisi unohtaa tuollainen hömppä hetkeksi, ja keskittyä vaikka oikeisiin oppikirjoihin.

Vierailija

Aloitusviestin kirjoittajalle sanoisin että kannattaa laittaa vähän jäitä hattuun ja hidastaa tätä tiedon omaksumista, mitä se sitten onkaan. Kannattaa myös rajoittaa tiedon hankkimista (joka näyttäisi olevan äärimmäisen tunnepitoisia) jollakin säännöllä, kuten esim. luet yhdestä lähteestä 10 sivua viikon-kahden viikon välein. Mopot lähtevät monilta ihmisiltä käsistä, ennenkuin edes tajuavat itse että mopo lähti ajelemaan mihin sattuu monta viikkoa sitten.
Tämä on myös oiva testi, pystytkö olemaan aiheesta erossa, vai onko aihe syrjäyttänyt jo arjen.

Mikä tahansa asia, mistä saa helvetinmoiset kiksit -kannattaa pitää aisoissa. Maltti on valttia, katsos.

Vierailija
Neutroni
zale81
...jälkeen on aika tehdä pieni inventaario siitä mitä jäi käteen ennenkuin jatkan seuraavalle tasolle pelissä nimeltä elämä maapallolla

1.) Löysin Alex Collierin
2.) Löysin Nicola Teslan
3.) Löysin Ramthan
4.) Löysin David Wilcockin
5.) Löysin Ashayana Deanen,
6.) Löysin Drunvalo Melchizedekin
7.) Löysin Gregg Bradenin
8.) Löysin kaltaisiani Indigo-aikuisia tuubista. Esim. Kelly Jones
9.) Löysin myös Abrahamin,

Onneksi olkoon. En tiedä montako kenttää tuossa pelissä on, enkä haluakaan tietää, mutta viimeinen löytö lienee tämä.

Aahh niin ihanaa ahdasmielisyyttä havaittavissa. Oletko ottanut lääkkeesi? Etkö mennyt takaisin suljetulle? Give me a break will You?! Kasva hieman lisää... On jopa äärimmäisen hämmästyttävää lukea tämän kaltaisia viestejä tiedelehden keskustelualueelta, jossa henkilö pelkää tietämätöntä ja tuomitsee sen perusteella mitä ei tiedä tai edes halua tietää. Olet itse selkeästi aivan väärällä foorumilla ja jos edes hieman työskentelet tiedettä viittaavalla alalla, niin sanoisin että olet heikoilla hangilla.

Robert Anton Wilson oli henkilö, joka ei omannut riittävän laajaa näkökulmaa asioihin. Suurin ongelma nykyisessä maailmassa on tieteen ja hengellisyyden erottaminen toisistaan erillisiksi. Moni nimenomaan new age juttuja tutkiva yrittää yhdistää näitä käsityksiä toisiinsa, eikä se ole kovinkaan kaukaa haettua. Itse en edusta New Age ajatusta lainkaan, en myöskään tue mitään tiettyä uskontokuntaa. Olen löytänyt vastauksen sisältäni ns. Inner Christ sisäinen jumala joka meissä jokaisessa asuu sisällä. Me olemme kaikki ns. kanssaluojia ja voimme tehdä sekä saada aikaan paljon sellaisia asioita joita nykyinen tiukkapipoinen ja rautakanki perseessä tiedeyhteisö ei kertakaikkiaan vaan pysty todistamaan. Tutkikaa vaikkapa Nassim Haramein ja muiden hänen laduillaan hiihtävien tiedemiesten materiaalia. Gregg Braden kertoon teille kaiken tarvittavan ihan ilmaiseksikin vaikkapa youtubin kautta ajatusten vaikutuksesta todellisuuteen ja se on juurikin sitä kvanttimekaniikkaa/fysiikkaa.

Suurin ongelma näiden saamieni vastausten perusteella on edelleenkin kapeakatseisuus. Astukaa ulos laatikostanne ja harrastakaa ajatusleikkiä. Mitään ei pidä eikä tarvitse uskoa, kokekaa ja tiedostakaa se itse. Matrix -leffan sanoin "you have to see it for your self"

Vierailija
otus77
Minäkin olen seonnut!!!! Älkää tuomitko omasta mielestä järkeviä ajatuksiani. Viestin avaajalle sen verran että tuosta kaikesta on olemassa dokkarisarja nimeltä tähtiportti ja stargate atlantis sitä vain tutkimaan.

Itse asiassa olen nämä sarjat katsonut alusta loppuun ja pidän niitä perin mielenkiintoisia sci-fi sarjojen fanina. Vuoden-parin jälkeen sarjojen tekemisen jälkeen katsoin nämä uudestaan ja havaintoni oli, että sinne oli piilotettu todella paljon juurikin noiden avauksessani mainitsemien lähteiden mainitsemaa juttua. Käsikirjoittajat ovat todellakin tehneet taustatyönsä hyvin ja antaneet oman panoksensa totuuden ja fiktion sekoittamiseen. Otus77 -tsekkaapa nämä ja vertaa stargate-brändiin: http://www.projectcamelot.org/dan_burisch.html

Vierailija
5to1
Dark Shade
Onko aloittaja täysissä järjissään?

heh. joo, mä ehkä otin vähän turhan vakavasti tossa edellisessä viestissä.

mä luulen et täs on kyseessä ns. hurahtaminen. kaveri on käyttäny "viime viikot" korkeamman itsensä tutkiskelussa ja on nyt löytäny mielestään vastauksen elämään, maailmankaikkeuteen ja kaikkeen([size=85:18mco6ef]vaikka me jotka tiedetää tiedetää että sen selvittämiseen menee 7 miljoonaa vuotta[/size:18mco6ef]). mä oon käyny muutamia samantyyppisiä keskusteluja joidenkin näihin perinteisiin uskontoihin hurahtaneiden tyyppien kans ja täs on ihan samoja piirteitä. kuten just toi "mä tiedän jotain mitä te ette tiedä" -asenne.

mä oon vähän heikoilla dumata noita itse linkkejä ja ajatuksia, koska en noistakaan pysty olee ihan täysin eri mieltä ku pahimpien kans. ja noissa on paljon muaki kiinnostavia juttuja. mut en mä ihan heti oo valmis hyppää kvanttimekaniikan ihmeellisyyksistä ja värähtelytaajuuksista liskoagendaan icken tyyliin(musta oliki vähä ihmeellistä ettei sitä ollu tos listassa...) tai 35K vuotta vanhan entiteetin kanavointiin. ei mulla oo paukkuja todistaa toisinkaan, mut mä en ainakaa kuulu siihen kahteen prossaan ihmisistä jotka nää asiat "tajuu". vaikka kovasti kiinnostaaki.

siinä vaiheessa ku nää hörhöt pyytää 300 taalaa jostain powerpointsulkeisista niin pitäs jo hälytyskellojen alkaa soimaan.. mä esimerkiks waretin jonkun noita david wilcockin pätkiä, jonka alussa tää kaveri käytti ekan vartin todistaakseen että se on jonku tyypin reinkarnaatio. ai miten? no niillä on samannäkösiä sukulaisia ja frendejä. justiisa. tuolla saitillaki on linkki siihen, mut lukeakseen sen tarttee ilmeisesti ostaa joku jäsenyys. juu ei kiitti.

ylipäätään mua vituttaa näissä new age -jutuissa se, että niis kuitenki on monesti pohjalla jotain tieteeseen etäisesti viittaavaa. niinku esim toi whatthebleeppi. niistä leikkaamattomista haastatteluista saa ihan toisenlaisen kuvan koko hommasta ku mitä ne on leikannu tohon leffaversioon. ilmeisesti monet leffassa esiintyvätki on vetäny herneen neppariin siitä. että jos aihepiiri yhtää kiinnostaa ni siinä rabbit hole-versiossa on joitain musta ainaki ihan hyviäki juttuja. tosin the secretin, jota varmaan alkuperänen postaajaki on luupannu kerran jos toisenkin, pseudotiede ei oo kovinkaa vakuuttavaa, ja keikahtaa pelottavasti uskonnon puolelle. mielenkiinnolla odotan kakkososaa, beyond the the secret. miten tosta voi vielä mennä yli?

mut joo, en tiiä onks näistä new age - pseudotiede -akselin jutuista ollu puhetta täällä yleisemminki mut ainaki mua aihe kiinnostaa. siis niinku esim se miten nää kvanttimekaniikan erikoisuudet, niitä yhtään väheksymättä, saadaan käännettyä vaik sillee että saat sata tonnia ihan ittestään jos oikee kovasti toivot. noista jää loppupeleis saletisti paskaa käteen ihan samalla lailla ku muistaki uskonnoista.

j

Uskonnothan on muutenkin täysin perseestä, joten siinä olet oikeassa. Uskonnot on tehty muiden ulottuvuuksien elämän energian saalistamiseksi (life-force kundalini harvesting) eikä liity millään laillla todelliseen jumalaan. Jumala on ollut aina olemassa, muttei missään fyysiessä muodossa. LOVE = Living One Vibrational Energy on todellista. Jumala jonka me länsimaisessa kristinuskossa tunnemme on täyttä potaskaa. Todellinen Jumala on energiaa ns. source ja me olemme se Jumala! Piste!

Secret -leffa ei ollut aivan täyttä potaskaa, sillä se kertoo suurelle massalle suunnattuna sisältönä helppotajuisesti sen mitä tämä Law of Attraction oikeasti on. Kynnys täytynee olla pieni, jotta se menee tiukkapipoisten propagandaa elinikänsä syöneiden ihmisten tajuntaan. Todellisuudessa tuo Law of Attraction ei ole noin yksinkertainen, sillä jos sä olet ihan vitun paska ihminen ja et ole värähtelyltäsi linjassa haluamasi kanssa, niin sitä et koskaan tule saamaan, niinkauan kuin muutat linjaasi. Jos ajattelet että haluan 100.000 euroa massia, jotta voin kusta sen vaikka mihinkä paskaan ts. huorissa juoksemiseen, ryyppäämiseen, rellestämiseen ja ylipäätään negatiivisen värähtelyn omaaviin asioihin, niin tuskin koskaan sitä tulet saavuttamaan.

Mikäli suuntaat ajatusmaailmasi positiivisesti omaan elämääsi vaikuttaviin asioihin, vaikkapa unelmalomamatkaan vaimon/naisystävän kanssa joka sisältää tunteellisesti positiivisen odotusarvon, niin silloin mielikuvaharjoittelu ja muu tähän liittyvä auttaa lopulta sinua saavuttamaan haluamasi.

Kiteytettynä: negatiiviset ajatukset saatika tarkoitusperät omaa itseään, muita tai universumia kohtaan vetävät puoleesi lisää negatiivisuutta ja paskoja asioita.

Pyyteetön rakkaus, toisista välittäminen, positiivisuus tuo sinulle lisää positiivisuutta. Siitä tuossa on kyse! Yksinkertaista

Vierailija
5to1
zale81
Viime viikot on mennyt paljolti sisäisen dialogin merkeissä ja korkeimman minän (higher self) tutkiskelemisessa sekä meditoimisessa.... menevät monelta normi tavan tallaajalta ohi heti alkuunsa... Eläminen Indigo-aikuisena ei todellakaan ole helppoa. ...omat ajatukset ei kohtaa 98% väestöstä. Meitä heränneitä tarvitaan enemmän... seuraavalle tasolle pelissä nimeltä elämä maapallolla

hmm. en nyt ihan tarkkaan tiiä mikä sun motivaatio tän topikin tekemiseen oli, mutta kuvittelisin että saavuttaisit yleisösi hieman vähemmällä itsekorostuksella varmaan tehokkaammin.

riippumatta siitä monennellekko tasolle olet valaistumisessasi noussut, monia(allekirjoittanutta nyt ainaki) tavan tallaajia vähän risoo se, että nostat itsesi ingido-aikuisen jakkaralle ja sieltä käsin olet nyt sitten jakamassa tätä suurta valaistumistasi meille jästeille.

en myöskään ymmärrä miten pystyt käymään sisäistä dialogia JA meditoimaan. oon ymmärtänyt että nuo ovat jossain määrin toisensa poissulkevia juttuja. olen myös kuullut opetettavan, että juuri tuon sisäisen dialogin hiljentäminen on meditoinnin tarkoitus. mene ja tiedä.

huomauttaisin myös, että on tyyppejä, jotka ovat olleet valaistumisen polulla vuosikausia, monet jopa vuosikymmeniä. enkä usko että yhdellekkään tuolla tiellä edenneelle tulis mielenkään kutsua itseään indigo-aikuiseks, puhumattakaan siitä että käyttäis termejä kuten tavan tallaaja jne jne.

zale81
Moni kyselee jatkuvasti miksi olemme täällä ja mikä on elämän tarkoitus. Tässä se on tiivistetysti: The Basis of Your Life is Freedom; the Purpose of Your Life is Joy Tarkemmin Abrahamin mukaan listattuna

vähättelemättä lainkaan tätä löytöäsi, myös jotkut muut ovat tätä aihepiiriä sivunneet, joihinkin tutkielmiin itsekin tutustuneena olen sitä mieltä ettei konsesusta tämän aiheen tiimoilta ole saavutettu.

haluaisin tähän palautteen loppuun liittää lainauksen myöskin aika viisaalta entiteetiltä nimeltä Robert Anton Wilson, joka kiteyttää ajatukseni aika pitkälti: If you THINK YOU KNOW what the hell is going on, you're probably full of shit.

en kuitenkaan missään nimessä halua lannistaa sua totuuden etsimisessä, sitä tarvitaan aina. musta tuntuu vaan ettei kantsis ihan kauheesti ladata odotuksia sen löytymiselle. tosin jotkut on myös ihan perustellusti väittäneet, ettei se oo ollenkaan oleellista.

j

Sinusta nostan itseni Indigo-aikuisen jakkaralle, tuo kuulostaa minusta kateellisen panettelulta ja tietämättömyydeltä. Mikäli olet edes hieman perillä siitä mitä näppäimistösi kautta suollat, niin suosittelen tutustumaan sivustoon ja etenkin tuohon Indigo testiin, jossa voi ihan itse todeta oletko täysin fuck up vai NO... http://www.indigointentions.com/indigo.htm

Totuuden etsimistä kaivataan aina, mutta eri asia tuntuu olevan se haluaako etsijä todeta ja hyväksyä löytämänsä asiat vaiko ei. Sananlaskukin jo sanoo "etsivä löytää" ja tuo tuntunee toimivan ihan jo yleisesti ottaen kaikessa ihan perus elämässäkin.

Tavantallaajalla tarkoitin juurikin sinun ja muiden tähän ketjuun vastanneiden kaltaisia perusihmisiä, joille nämä uudet tieteen ja hengellisyyden väliset asiat ovat toisistaan erotettuja kokonaisuuksia erinäisine olettamuksineen ja ennakkoluuloineen. Tavantallaaja pelkää tietämätöntä ja tuomitsee oman käsitysmaailmansa mukaan asioita niin kauan kuin saavuttaa tietotasossaan väittämän esittäneen henkilön/kohteen tason tai värähtelyn (tässä puhutaan maallikkokielellä "samalla aaltopituudella" olevaa)

Skeptisyys ja pessimismi ovat este nähdä aidan toiselle puolelle, missä voi jopa olla paljon vehreämpää kuin katselijan puolella...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat