Uskontotietoa niille joita se kiinnostaa

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Mitä nuori tuntematon atlantalaistyttö tekee vapaa-aikanaan ?
Hyvää jälkeä.

Youtubessa

Kannatan ehdottomasti eroakirkosta -ideologiaa, jos kirkko ei ole semmoinen, joka

- kannustaa, rohkaisee
- inspiroi
- vetää vastaavia neitejä puoleensa
- luo katu-uskottavuutta tekemällä katutyötä
- näyttää suuntaa muutaman vuoden valtavirtakulttuurin edellä

PS kappaleen teki tuo tyttö itse

Kommentit (6)

Vierailija

Esim. Kirkkoherra Jouni Lehikoinen tekee erittäin paljon nk. kentätyötä. Tämä tapahtuu Turun alueella. Sinulla on minusta 2 vaihtoehtoa: Olet Agnostikko tai jonkinkinlainen uskovainen. Neuvo: Älä valitse ateismia elämän perustaksi, koska silloin joudut todistamaan jumaluuden olemassa olon. Aika hankalaa ainakin luonnontieteellijälle.

JuurikinNiin
Seuraa 
Viestejä1887
Liittynyt4.3.2007
Rubeus
Esim. Kirkkoherra Jouni Lehikoinen tekee erittäin paljon nk. kentätyötä. Tämä tapahtuu Turun alueella. Sinulla on minusta 2 vaihtoehtoa: Olet Agnostikko tai jonkinkinlainen uskovainen. Neuvo: Älä valitse ateismia elämän perustaksi, koska silloin joudut todistamaan jumaluuden olemassa olon. Aika hankalaa ainakin luonnontieteellijälle.

Outo kommenti.

Kretiinivaara!

Suomen uusriistokapitalismin pääjehu on Sauli Niinistö. -Pirta-

Vierailija

Jep niin olikin. Kreationismi on asia erikseen ja siihen sokeasti luottava joutuu ristiriitaan todellisuuden kanssa. Ateismi on myös "uskonto", jossa ei voida tieteellisesti perustella aatettaan.

Seppo_Pietikainen
Seuraa 
Viestejä7615
Liittynyt18.10.2007
Rubeus
Jep niin olikin. Kreationismi on asia erikseen ja siihen sokeasti luottava joutuu ristiriitaan todellisuuden kanssa. Ateismi on myös "uskonto", jossa ei voida tieteellisesti perustella aatettaan.

Joko taas, mistä näitä hörhöjä oikein siunaantuu...

Itsekin olet ateisti tuhansien kuviteltujen jumalien suhteen. Ateistin ei edes tarvitse "tieteellisesti" perustella uskomattomuuttaan, toisin kuin te hihhulit, jotka olette täydellisen kykenemättömiä puolustamaan tieteellisesti oman taivaallisen taikajiminne olemassaoloa.

--
Seppo P.
Kreationismi perustuu tietämättömyyteen, se sikiää tietämättömyydestä ja siitä sikiää tietämättömyyttä. Tietämättömyyden levittäminen on kreationismin elinehto ja tietämättömyydessä rypeminen on kreationistin luonnollinen elämisenmuoto

Vierailija

Ei uskontoa sun jumalia tarvitse todistella tieteellisesti kun eihän se ole edes tiedettä eikä verrattavissa tieteeseen, tietenki on kretsujen porukka mut ne voi jättää omaan arvoonsa.

Yks juttu mikä tieteellisesti kuitenkin kiinnostaa uskonnossa on että miksi ihmiset uskovat jos (ateistien mukaan) ilmankin pärjää?
Vai uskooko aina ihminen mutta ateismi on joku välivaihde kunnes taas tulee johonki uskoon, en tarkoita uskolla uskontoa mutta mitätahansa, vaikka viinan voimaan.

Tai sit ateismikin on jossainmielessä usko, uskoo ettei ole jumalia.
Uskosta ihminen ei koskaan pääse irti, kohteita voi aina muuttaa.

Vierailija

Kyllähän meitä liikkuu. Kyse on sanasta usko! Minä uskon jumaluuksiin. Minä en usko jumaluuksiin.

Jos sinä Seppo todistaisit jumaluuksien olemassa olemattomuuden, suosittelisin sinulle Nobelia. En vaan halua ehdottomuutta asiaan, jota ei voida todistaa. ps. Olen ehkä agnostikko-ateisti vakaumukseltani, enkä tosiaankaan usko, että vain meillä länsimaisilla ihmisillä olisi oikea jumala. Vastaus alkuperäiseen viestiin johtuu, Hamilon kirjoituksesta: "Jumalaa ei ole olemassa". Olen tottunut työssäni pilkuntarkkaan todistamiseen tai vaikenemiseen.

Yt. Rubeus

Uusimmat

Suosituimmat