Suvaitsevaiset ovat yhteiskunnalle vaaraksi

Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Tuli mieleen että ehkä sellaiset suvaitsevaiset ihmiset ovat pahimpia yhteiskunnalle, jos siitä on tullut niin sanottu "uskonto". Suvaitaan kaikenlaisia merirosvoja, ryösteleviä kerjäläisiä. Ja annetaan näille siihen oikeus koska pitää köyhien ryöstellä, kuin muuten ei saa leipää.

Esim. Vasemistoliitto ja sen nuoriso-osasto on hyvä esimerkki.

On muitakin. Itsekin olen suvaitsevainen ja ymmärtäväinen. Mutta käytän aivoja ja järkeä. Ei kaikki suvaitsevaisuus ole hyvästä, koska se kerää ongelmia. Esim. Nämä keräjäläiset.

Ei pidä kaikenlaisia ihmisiä tänne ottaa. Hyvä esim. Parrakkaat lapsipakolaiset, mitkä ei todellisuudessa ole edes lapsia enään.

Esim. tosin kaikenlaiset isovanhemmat pitäisi tulla perheen mukana suomeen jos isovanhemmet kuuluu perheeseen.

Eniten supersuvaitsevaisia on kaikenlaiset tädit. Lähinä noin 30-40 vuotiaas vanhatpiiat mitkä kuvittelee, kuin eivät ole miestä löytäneet niin että voisi jokun Afrikkalaisetn neekerin ottaa. Kuin niitä on eka lastattu laivalla suomen maahan tuhansia. Hakekoon Afrikasta itse äijän ja kouluttaisivat sen tavoille suomeen.

Kommentit (3)

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Tuli mieleen että ehkä sellaiset suvaitsevaiset ihmiset ovat pahimpia yhteiskunnalle, jos siitä on tullut niin sanottu "uskonto". Suvaitaan kaikenlaisia merirosvoja, ryösteleviä kerjäläisiä. Ja annetaan näille siihen oikeus koska pitää köyhien ryöstellä, kuin muuten ei saa leipää.

Esim. Vasemistoliitto ja sen nuoriso-osasto on hyvä esimerkki.

On muitakin. Itsekin olen suvaitsevainen ja ymmärtäväinen. Mutta käytän aivoja ja järkeä. Ei kaikki suvaitsevaisuus ole hyvästä, koska se kerää ongelmia. Esim. Nämä keräjäläiset.

Ei pidä kaikenlaisia ihmisiä tänne ottaa. Hyvä esim. Parrakkaat lapsipakolaiset, mitkä ei todellisuudessa ole edes lapsia enään.

Esim. tosin kaikenlaiset isovanhemmat pitäisi tulla perheen mukana suomeen jos isovanhemmet kuuluu perheeseen.

Eniten supersuvaitsevaisia on kaikenlaiset tädit. Lähinä noin 30-40 vuotiaas vanhatpiiat mitkä kuvittelee, kuin eivät ole miestä löytäneet niin että voisi jokun Afrikkalaisetn neekerin ottaa. Kuin niitä on eka lastattu laivalla suomen maahan tuhansia. Hakekoon Afrikasta itse äijän ja kouluttaisivat sen tavoille suomeen.

Vierailija

Jos ajattelee yksioikoisesti, niin näinkin voi olla.

Mutta suvaitsevaisuuteen, kuten koko demokratiaan, kuuluu olennaisena osana kaikkien osapuolten vastuu asioista. Jos se vastuu unohdetaan niin seurauksena on juuri tuollainen vasurikaaos, anarkia.

Paljon mainostettu amerikkalainen mallikaan ei ole toimiva, siinähän vain poimitaan rusinat pullasta ("on oikeus/vapaus tehdä mitä vaan mutta ei vastuuta mistään"). Puhumattakaan "idän" malleista - on vastuu kaikesta, mutta oikeuksia ei mitään. Se on se kapea keskitie joka toimii.

Cargo
Seuraa 
Viestejä979
Liittynyt27.8.2007

Tuskin koskaan olen Tiäremiähen kanssa samaa mieltä, mutta tällä kertaa olen samoilla linjoilla!

" sähkö (se sähkö, jota tuotetaan mm. voimalaitoksissa) ei ole energiaa "
- Vastaaja_s24fi

“Jos et ole kaksikymppisenä vihreä, sinulla ei ole sydäntä. Mutta jos et ole nelikymppisenä perussuomalainen, sinulla ei ole aivoja.”
- Cargo

Uusimmat

Suosituimmat