Aviomiespalvelu (aviovaimopalvelu)

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Aiheesta koittanut aloittaa Harmiton jo 2005 otsikolla Hyvä yritys
mutta ei o kiinnostanut. Jokohan kiinnostais?

[size=150:2na5ki2j]Aviomiespalvelu[/size:2na5ki2j]

Jotain olin itsekin tuosta kuullut mutta autuaasti olin unohtanut kunnes junioriosastolaiset alkoi puhua että liity siihen jos et muuta työtä saa.. hm.. Onhan siellä aviovaimopalveluitakin..
Noista saa kuulemma asiakas kotitalousvähennyksen!
"Anna itsellesi aikaa – anna vuokramiesten ja -vaimojen tehdä työsi!
Muista hyödyntää kotitalousvähennys 60% sillä kaikki yrittäjämme kuuluvat ennakkoperintärekisteriin."

Mä osaan tehdä pikku remontteja, pintakäsittelyä, korjata vaatteet, yms. huusholleerata.. Auotoo ei ole eikä tule ja koirahuusholliin en me enkä kiipee korkeelle mutta muuten olis ihan ok. hommaa sit kun ois kyllin terve.
Yksityisyrittäjyyden riesat tuossa on mutta verkosto on valmiina. Ei tarvii kuin mainostaa itteensä hiukan ja loppujenlopuksi vois aika nopsaan tulla vakiasiakkaat?
Työttömyysturva yrittäjänä taas mietityttää..

Eikun googlettamaan: http://www.tyj.fi/default.asp?id=230
"Päivärahan saamisen ehtona on yrityksen todisteellinen lopettaminen tai keskeytettäessä neljän kuukauden yhdenjaksoinen odotusaika.

Yritystoiminnan on ennen lopettamista tai keskeyttämistä pitänyt kestää vähintään kaksi vuotta työttömyyttä edeltävien neljän vuoden aikana (työssäoloehto). Yritystoiminnan on myös pitänyt olla laajuudeltaan olennaista eli YEL- tai TyEL-vakuutuksen perusteena olevan tulon on pitänyt olla vähintään 8520 € vuodessa."

Ei ole näämmä mihinkään muuttunut.

Ootteko kukaan käyttäneet palveluita tai myyneet omianne tuon kautta?

Sivut

Kommentit (44)

Vierailija
Arkkis
Termi "aviomies/vaimopalvelu" tarkoittaa kielellisesti seksipalvelua.

Tuo nimi on raskaasti harhaanjohtava.

Vain sellaisen päässä assosioituu seksiin joka mieltää kumppanin pelkäksi seksiobjektiksi.

Vierailija

Perkele...vai ei kuulu...

Kädettömät on asia erikseen mutta kyllä kaikki hommat pitää osata tehdä itsekin.

Naksuttaja
Seuraa 
Viestejä1324
Liittynyt1.11.2008
KBolt

Kädettömät on asia erikseen mutta kyllä kaikki hommat pitää osata tehdä itsekin.

Näin on: Vasara! Ja nauloja koko rahalla!

"Hetkinen, voinko kirjoittaa tuon muistiin?" Arthur kysyi innoissaan ja etsi kynää taskustaan.
"Se on saatavilla lentoasemalla", vanhus sanoi. "Tätä on siellä telinekaupalla."
(Adams: Enimmäkseen harmiton)

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18367
Liittynyt16.3.2005
sigfrid
Harva aviomies osaa tai haluaa enää nykypäivinä tehdä remonttia, joten nimitys on kaikin osin harhaanjohtava. Remonttihommat eivät kuulu enää aviomiehen toimenkuvaan.

Näin on! Ne kuuluu kaikki nykyisin vaimolle. Kaikki.

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18367
Liittynyt16.3.2005
Naksuttaja
KBolt

Näin on: Vasara! Ja nauloja koko rahalla!

On teillä avattaret, ihan ku isä ja poika

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

sigfrid
Seuraa 
Viestejä8692
Liittynyt20.7.2007
DedMoroz
sigfrid
Harva aviomies osaa tai haluaa enää nykypäivinä tehdä remonttia, joten nimitys on kaikin osin harhaanjohtava. Remonttihommat eivät kuulu enää aviomiehen toimenkuvaan.

Näin on! Ne kuuluu kaikki nykyisin vaimolle. Kaikki.

Toki arvostan osaavaa vaimoa

Takuutestattu suomalainen. Aboriginaali Finlandian asukas.

Blogi: http://terheninenmaa.blogspot.fi

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18367
Liittynyt16.3.2005
sigfrid

Niin minäkin. Ja kun oon kyllästyny ukkoihin, niin aattelin sellaisen hommata. Kun tulis töistä kotiin, niin kämppä olis putsis kliin, pyykit pestynä ja ruoka valmiina. Tollasen vois vaikka elättääkin.

Kaikkea jaksa, viitti tai huvita yksin tehdä

Vierailija

On kyllä hyvä että naiset ovat niin seksuaalisesti aktiivisia. Ei tarvi miehen vängätä, kuten kuulee vanhojen partojen tarinoista. Nykyään akka hoitaa nekin hommat.

Paul M
Seuraa 
Viestejä8560
Liittynyt16.3.2005
DedMoroz
sigfrid

Niin minäkin. Ja kun oon kyllästyny ukkoihin, niin aattelin sellaisen hommata. Kun tulis töistä kotiin, niin kämppä olis putsis kliin, pyykit pestynä ja ruoka valmiina. Tollasen vois vaikka elättääkin.

Kaikkea jaksa, viitti tai huvita yksin tehdä

Et kai...

Hiirimeluexpertti. Majoneesitehtailija. Luonnontieteet: Maailman suurin uskonto. Avatar on halkaistu tykin kuula

Vierailija

Rooliajattelu syö osaamista.

Kaksikätisten maailmassa isä voi olla perheen kokki ja äiti timpuri. Fyysinen korvautuu koneilla eikä timpurin hommat eroa älyllisesti mitenkään ompelijan työstä. Otetaan mittoja ja tehdään sopiva. Korjataan huonoksi mennyt paremmalla, mitataan ja leikataan ja pannaan kiinni.

Hyvä ja huono esimerkki syödystä rooliajattelusta on kokkismi. Huippukokeiksi mainostetut ovat järjestään miehiä. Palsta- ja TV-tilaa löytyy. En ymmärrä miksi, kun kuitenkin "meidän äiti tekee teidän äidin ruoat", kuten mainos kertoo.

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18367
Liittynyt16.3.2005
Paul M
Et kai...

Joo, ajattelin ryhtyä ukoksi, kun ei noista sluibailijoista siihen oo. Ite saa vaihtaa autonrenkaat ja kaikki. Perhana, vaimoa kehiin ja näinä aikoina.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008

Mä voisin mennä tuohon aviovaimopalveluun vaimoksi. Voisin kierrellä vanhojen poikien töllejä ja kokata niille suomalaista perinneruokaa, siivota ja nalkuttaa. Pyykitkin voisin hoitaa...

Mietin tässä että voisinkohan minä tarvita tuota aviomiespalvelua mutta en vissiin... Olen kätevä emäntä.

Hämmentää.

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18367
Liittynyt16.3.2005

Vatkain. Jos lupaat olla nalkuttamatta, niin saat heti pestin.

Kato, pidät kodin kondiksessa ja mukulat ojennossa, ni mä voin lähteä äijien kanssa kaljalle. Eikö olis vähän juhlaa

Ei vaines. Joskus aikoinaan yhden hyvän likkakaverin kanssa tätä pohdittiin, että kuinka järkevää olis kahden yh-mimmin lyödä kolhoosi pystyyn. Kaikki hoituis ja olis aina kaveri mukaan maailman melskeisiin. Asumiskulutkin pienenis ihan sopivasti. Kunnon suurperhe

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat