Lidlin lehmäkarkki

Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Jos syö kolme karkkia niin oksettaa ja maha tulee kipeeksi. Mistä johtuu?

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

Saksalaiseen makuun tehdyt makeiset ovat yliteollisen imeliä. Vissiin hajuvesitehtaan ylijäämiä käyttävät.

Vierailija
petsku
Kivikovat isoäidin ja -tädin tuomat karkit Viipurista ovat hirveitä. Harvoin sieltä mitään syötävää "namia" tulee.

Miten tämä liittyy kysyttyyn ongelmaan?

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005

Pahin karkki on se pihlajanmarja-karkki, jossa on ketunkuva keltaisessa käärepaperissa. Tiedät olevasi vanhus sillä hetkellä, kun alat ostaa niitä tuliaisiksi lapsenlapsille.

Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"

Vierailija

Pihlajaa on silti valmistattu yli 110 vuotta... kait siitä joku tykkää? Mieluummi niitä syö kuin mässysekotuksia.

Vierailija
tiäremiäs
Jos syö kolme karkkia niin oksettaa ja maha tulee kipeeksi. Mistä johtuu?

Ainakin kuuklettamalla krowka, tuli paljon lehmän kuvia ,
jos sulla on maitoallergia, vai mikä se oli.!?
JOsS nyt edes ON kyse krowka-karkeista ja tai lehmäkarkki=maitoa!?!.?+

Niin-kuin sanottua, luulis että tuoteselosteesta selviää jotain, voisit kirjoittaa sen, en osannu sitä kuuklesta kaivaa.
Pakko tähän oli kuitenkin joku sekava viesti laittaa, kun sai tästä topicistä niii hyvät naurut, et pakko ottaa osaa.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
Olli V
Pihlajaa on silti valmistattu yli 110 vuotta... kait siitä joku tykkää? Mieluummi niitä syö kuin mässysekotuksia.

Mä tykkään pihlajan karkeista paljon. Ne on itseasiassa yks parhaimpia karkkeja mitä on. Tosin ei vedä vertoja liköörikarkeille.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Millasia noi lehmäkarkit on? Onko ne jotain toffeen kaltasta sitkeitä karkkeja vai onko ne jotai pehmosia karkkeja tai jotai? Ite en voi syödä sitkeitä karkkeja ollenkaa ku rupee hampaita särkeen.

Barbaari
Veikkaisin että johtuu Lidlistä kun ei ole ainut mikä oksettaa ja aiheuttaa pahoinvointia siellä.

Miulla taas ei aiheuta.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

deepndark
Seuraa 
Viestejä2644
Liittynyt4.10.2005

Noi on yleensä suussa murenevia/sulavia pehmeitä karkkeja. Noi on mulle tuttuja jo 80 luvulta jolloin Eestissä niitä myytiin.

Halki, poikki, pinoon - pois mielestä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat