Kondomi keitossa poiki oikeusjutun

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Kondomi keitossa poiki oikeusjutun

23.7.2009 13:28

STT

Santa Ana. Kalifornialainen mies on haastanut ravintolan oikeuteen, koska hän löysi keitostaan kondomin. The Orange County Register -lehden mukaan mies oli perheineen syömässä Claim Jumper -ketjuravintolassa. Mies luuli saaneensa suuhunsa juustoa, mutta yllättyi, kun juusto oli kovin sitkeä. Hän sylki "juuston" lautasliinaan ja huomasi, että se on solmussa oleva kondomi.

Perhe sai ruoat ilmaiseksi, mutta se ei kuittaa miehen kärsimyksiä. Hän haluaa korvauksia siitä, että on sairauksien pelossa esimerkiksi menettänyt yöuniaan.

Mies on tutkituttanut kondomin laboratoriossa. Hän toivoo, että ravintolan henkilökunta dna-testataan, jotta syyllinen löytyy.

Ravintola on ilmoittanut, että tutkimusten mukaan sen henkilökunta ei ole syyllistynyt mihinkään väärään. "

Kommentit (5)

Vierailija

Astetta karumpi kohtalo, kuin se, että nielee pitkän hiuksen ruuan yhteydessä ja joutuu kiskomaan sen kitusistaan ulos

Hyi helv*** i

Vierailija

On joo eri tasoa kuin keväällä Suomea vaivannut lasinsirukohu.
Mutta itellä oli salaatissa hiekkaa männä viikolla...

Vierailija

Aika inhottavaa tuommoinen jos se siis on oikeasti totta ja se kondomi on tullut siihen keittoon keittiöstä. Siinä on tietysti montakin eri mahdollisuutta että se on sinne joutunut. Esimerkiksi ilkivalta nousee ensimmäisenä mieleen.
Itse olen kokki ja työskennellyt ulkomailla. Todeta sai että hygieniataso oli vaihtelevaa. Kiinnitin myös huomiota siihen että ulkomailla kokit on todella vihaisen oloisia enkä yhtään ihmettele että joku keittiöapulainen voisi kostonhimossa tehdä jotain ilkivaltaa joka kohdentuu helvetin keittiön kokkiin.
Toisaalta taas tämä vaatii tarkat tutkimukset sillä amerikka, vahingonkorvausten luvattu maa saa ihmiset tekemään tekoja rikastumisen toivossa.
On minunkin ruuasta löytynyt laastari, näin aiemmin sen laastarin tarjoilijan sormessa ja ruokailun jossain vaiheessa löysin sen suustani. Mutta näitä sattuu ulkomailla.
Itse olen saanut suomalaisen erittäin hygieenisen koulutuksen ja tuskin ikinä olisi mahdollista että minun kokkaamasta ruuasta löytyisi vierasesineitä kunnes luovutan sen ruuan toiselle henkilölle eli tarjoilijalle joka vie sen ruuan asiakkaalle. Siinä välissä voi tapahtua mitä vain, yleisimmin pihvi tipahtaa lattialle ja tarjoilija vain nostaa sen takaisin lautaselle. Tätä tapahtuu ihan suomessakin, niin hygieniakoulutuksen saaneita kuin kaikki ovatkin.

Vierailija

Gordon Ramsayn komediat kertovat "kokkien" asenteesta hauskasti. Kannattaa tänäänkin katsoa.

Itseäni ihmetyttää ravintoloiden keittiöiden olot täällä Suomessakin. Pikkusessa komerossa häärää monenlaista väkeä. Ei siinä ihme, vaikka joku luulee jätekulhoa sopaksi, ja vie sen asiakkaalle.

Vierailija

Varmaan hyvää mainosta kyseiselle firmalle kävi miten kävi. Tästä tulee se Dominos -juttu mieleen vaikka tilanne olikin hieman erilainen. Olen silti enemmän huolissani siitä, että sapuskasta löytyy jotain mitä ei haveitse aistinvaraisesti. Varmaan kiva alkaa jälkikäteen selvittämään että missä ravintolassa tuli syötyä elohopealla ja/tai raskasmetalleilla höystettyä sapuskaa.

Tässäpä hieman ajateltavaa. Jos pelkkä pelleily on tällaista niin mitä siellä oikeasti tapahtuu?
http://www.youtube.com/watch?v=xaNuE3DsJHM

Uusimmat

Suosituimmat