Kysely sivareiden/naisten/reserviläisten menestymisestä!

Seuraa 
Viestejä1918
Liittynyt11.3.2008

Itse olen nyt sairaspäivärahalla, toista vuotta poissaolevanan opiskelijana Metropolia AMK:sta insinöörilinjalta.

Rehellisiä kun ollaan tulin armeijasta vain ja ainoastaan sen takia etten sietänyt vitutusta.Olin perukoulu- lukiovuosinani stressaantunut jännittäjä tyyppi joka oli nokkimisjärjestyksen alinta kastia.Tämä jätti jäljet halukkuuteeni käydä armeija.

Vaikkei tällä tiedepalstalla välttämättä saada kyselyissä tilastollista pätevyyttä kuin suosituimmissa äänestyksissä kuten kannabiskeskeskusteluissa niin yritetään silti.

Yllä näkyvän äänestyksen vastausohjeet.
------------->Huom!<-----------------------------------------------
1)Palstalla on jonkin verran miespuolisia kirjoittajia jotka eivät vielä ole saavuttaneet asevelvollisuusikää. Heitä varten on vaihtoehto ”MUU”. Edellä mainittu vaihtoehtoon päädyin selkeyden ja tilanpuutteen johdosta.
2) Tilanpuutteen johdosta on sivarit, totaalit ja vapautetut niputettu samaan ryhmään. Tähän ryhmään kuuluvat esim. myös naiset jotka ovat kääntyneet armeijassa mutta todenneet etteivät haluakaan olla siellä.
3) Tällä hetkellä palvelustaan suorittavat sivarit, soltut tai totaalikieltäytymässä olevat voivat vastata esim. seuraavaan tyyliin: "Käyn armeijaa, olin töissä minulla on siis lain turvaama oikeus työpaikkaani--> vastaan näin ollen: Armeijan käynyt, ensisijaisesti työelämässä."

-

Kommentit (1)

Uusimmat

Suosituimmat