Cannibal corpse

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Minkä takia teidän mielestä zombit tykkää enemmän sisäelimistä kun siitä lihasta siinä päällä?

Mietitiin tätä NYT

Kommentit (10)

Vierailija

Sisäelimethän on tuoreinta ja ravitsevinta osaa ihmistä. Jos tilanne on se, että tulee alkaa syömään kavereita, suosittelen aloittamaan sydämestä. Antaa voimaa.

petsku
Seuraa 
Viestejä1473
Liittynyt6.6.2009

Ei se ainakaan evolutiivinen seikka ole. Nimittäin syömällä vain vähän pinnasta ja muuttamalla uhrinsa zombiksi varmistuu omien geenien, tai todennäköisesti virustartunnan, säilyminen. Sisäelimetön zombi tuskin jaksaa yhtä pitkään ottaa luotia vastaan.

Vierailija
petsku
Ei se ainakaan evolutiivinen seikka ole. Nimittäin syömällä vain vähän pinnasta ja muuttamalla uhrinsa zombiksi varmistuu omien geenien, tai todennäköisesti virustartunnan, säilyminen. Sisäelimetön zombi tuskin jaksaa yhtä pitkään ottaa luotia vastaan.

Päinvastoin. Zombeillehan ei niin ole merkitystä, että kuinka monta metriä esim. ohutsuolta on jäljellä, mutta lihakset ovat tärkeitä liikkumisen kannalta. Siispä evoluutio on suosinut sisäelimiin tykästyneitä zombeja, koska ne jättävät lihakset rauhaan ja näin ollen uhrit eli uudet zombit kykenevät leviämään nopeammin verrattuna zombeihin, joiden liha on syöty.

petsku
Seuraa 
Viestejä1473
Liittynyt6.6.2009

Taidat olla oikeassa.
Älykkyys zombeilla ainakin on perinnöllistä: Amerikkalaisleffoissa uhrin muuttuminen zombiksi pitää ÄO:n edelleen kengännumeron tasolla.

Vierailija

KAIKKI tällä palstalla tietää että fanitan Cannibal Corpsea. Minusta se on hillitöntä. Se on niin älytön.

Äidillekkin olen sitä kuunneluttanut ja ollaan retkotettu kumpikin nurmikolla hirveen naurukohtauksen kourissa.

Minun mielestä cannibal corpsen paidat on maailman tyylikkäin tapa pukeutua. Minä olen taatusti kisiksen ainoa brunette joka saattaa mennä kaupungintalolle farkuissa ja cannibal corpsen paidassa.

Jos siitä joku tantta rupeaa äpöttämään, niin kehotan häntä poistamaan jeesusteipin välilihastaan ja ottamaan rennosti. Että miten olisi, tiedätkö Viron. Sieltä saa pirtua, hus, pois siitä. Viro on tossa suunnassa.

Vierailija

Enopuoli diggailee kovasti kyseistä bändiä. Oltiin kerran huvipuistossa käymässä ja hänellä sattui olemaan "Butchered at birth" paita päällänsä. Melkoinen määrä saatiin paheksuvia katseita raskaana olevilta äideiltä

Vierailija
Lettu Haimakainen
Minä olen taatusti kisiksen ainoa brunette joka saattaa mennä kaupungintalolle farkuissa ja cannibal corpsen paidassa.

Uh, sangen kuumottavaa

Uusimmat

Suosituimmat