Miksi naiset tykkää pitkistä miehistä?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Ihmettelen nyt, että miksi naiset "suosii" pitkiä miehiä. Itse nimittäin miehenä suosin lähinnä nuita lyhyempiä naisia... enkä pitkiä naisia.

Sivut

Kommentit (78)

Vierailija

Minkä pitusia sun mielestä suositaan?

Ite joskus käyny rehveillä +180 senttisen koripalloilijatyttösen kanssa... olisi se hauskaa, mutta ei kovin romanttista.

Vierailija
Olli V

Minkä pitusia sun mielestä suositaan?

Ite joskus käyny rehveillä +180 senttisen koripalloilijatyttösen kanssa... olisi se hauskaa, mutta ei kovin romanttista.

miks ei?

Vierailija

Jaa että miksikö ei romanttista? Pirun hyväryhtinen muija oli siis selvästi pitempi, ja melki joka tilanteessa jouduin sitä silmiin katsoessa katsomaan ylöspäin. Ei niin toimi mun silmäjutut. Muija oli myös melkonen dokaamaan, päti olut- ja viinitietoisuudellaan...

Vierailija

Itse kyllä suosin balttiarallaa itseni pituisia. En ole kiinnostunut hankkimaan niskavaivoja ylöspäin tuijottamalla. Sitäpaitsi kun kaikki muut naiset tappelevat niistä pidemmistä, niin siinähän sitä on työsarkaa kun valkkaa sieltä "liian lyhyiksi" jääneistä parhaat päältä itselleen...

Toope
Seuraa 
Viestejä23147
Liittynyt23.7.2006

En noista miehistä tiedä, mutta olen joskus rakastunut niin 155-senttiseen kuin 180-senttiseenkin naaraaseen. Molemmissa tapauksissa tulos oli huono, joten todistetusti naisissa ei ole kehumista pituudesta riippumatta. prkl!

"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

Peili olisi se keksintö, jota arabialainen ja islamilainen maailma tarvitsisi. He voisivat sen kautta nähdä syyllisen siihen, miksi omat yhteiskunnat eivät toimi.

http://tinyurl.com/jbs6kqp

Vierailija

Ääritapaukset on aina vaikeita. Kannattaa varoa. Pikkuset kuumat mimmit on monasti melkosia miehennielijöitä.

Vierailija

Olen 160 senttinen nainen, joten melkein kaikki miehet ovat minua reilusti pidempiä. Mutta pidän erityisen pitkistä miehistä, joilla on vielä hieman massaa vartalossaan (ei mitään linnunpoikamaista minulle hrrrrr...). Suurikokoinen mies tuntuu nallemaisen turvalliselta ja suojelee minua maailman vaaroja vastaan

Neonomide
Seuraa 
Viestejä14026
Liittynyt23.6.2005
Olli V
Ääritapaukset on aina vaikeita. Kannattaa varoa. Pikkuset kuumat mimmit on monasti melkosia miehennielijöitä.

Eikö pikemminkin voisi sanoa, että mediaaninainen on se "vaarallisin" koska omaa eniten miesten haluamia ominaisuuksia keskimäärin ja tämä antaa valtaa naiselle?

Toki helvetin kuuman vosun kaataminen on extremeurheilua, sitä en kiistä. Vain kovapäisin voittaa siinä pelissä.

Pretending to be certain about propositions for which no evidence is even conceivable—is both an intellectual and a moral failing. —Sam Harris

Vierailija

Ite oon 192cm pitkä, oon ollu rakastunu vaikka minkä mittasiin naisiin, lyhyin varmaan 155-160 ja pisin 180. Mutta tulos on ollut aina huono, naiset on aina vaikeita ja pirullisia.

Vierailija
Olli V

NIIN TOTTA!, ihan tekis mieli itkee

Barbaari
Seuraa 
Viestejä13621
Liittynyt4.10.2007

Pituudesta on hyötyä.

Pitkät tienaavat enempi.

Pituus luo turvallisuuden tunteen naiselle.

Naiset joskus etsii dominoivaa miehestä ja pitkät ovat siinä edukseen ainakin ulkomuodollisesti.

Lyhyet miehet voivat näyttää koomisilta joten esim elokuvissa Stallone, Swartzenegger, Cruise sun muut seisovat keittiötikkailla silloin kuin täytyy kuvata toisen kanssa silmätyskohtauksia.

Pitkät miehet saavat ehkä naisen tuntemaan nuorekkaammaksi tai tyttömäisemmäksi jota pitempi mies sitten toimii isänomaisena hahmona.

Rakastellessa lyhyempi mies ei yllä silmäkontaktin tasolle.

Desmond Morrisin mukaan lyhyet ihmiset pärjätäkseen samalla tavalla kuin pitkät täytyy usein käyttäytyä ilkeästi.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008

Minä olen pitkä nainen. 177 cm. Tykkään vähintään itseni pituisista miehistä, mutta minua reilusti pidemmät miehet saavat minut aivan kuumaksi! Jos miehellä on lisäksi iso nokka niin oon ihan myyty

Arvelen, että pitkien miesten ihannointi liittyy itselläni tarpeeseen saada tuntea itseni naiselliseksi ja naiseksi yleensä. Lapsena olin aina luokkani pisin ja edelleen ajoittain häpeilen pituuttani. On mukavaa ja suorastaan hekumallisen nautinnollista kävellä käsikädessä miehen kanssa jonka rinnalla näytän naiselta, jopa korkkarit jalassa! Ja joo, semmosia miehiä ei montaa ole.

Hämmentää.

Vierailija

Eiköhän myös ryhti ja muu olemus vaikuta myös, vaikka kuinka olis +190 cm...

Vähän kliseetä, mutta... datanomi & raksapoika

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008
Olli V
Eiköhän myös ryhti ja muu olemus vaikuta myös, vaikka kuinka olis +190 cm...

Joo ryhti on sikatärkee! Mulla itellä on suhteellisen hyvä ryhti ja miehet seisoo yleensä lysyssä ja näyttää lyhyemmiltä.

Hämmentää.

el6
Seuraa 
Viestejä1457
Liittynyt12.2.2007
Barbaari
Pituudesta on hyötyä.

Pitkät tienaavat enempi.

Pituus luo turvallisuuden tunteen naiselle.

Naiset joskus etsii dominoivaa miehestä ja pitkät ovat siinä edukseen ainakin ulkomuodollisesti.

Lyhyet miehet voivat näyttää koomisilta joten esim elokuvissa Stallone, Swartzenegger, Cruise sun muut seisovat keittiötikkailla silloin kuin täytyy kuvata toisen kanssa silmätyskohtauksia.

Pitkät miehet saavat ehkä naisen tuntemaan nuorekkaammaksi tai tyttömäisemmäksi jota pitempi mies sitten toimii isänomaisena hahmona.

Rakastellessa lyhyempi mies ei yllä silmäkontaktin tasolle.

Desmond Morrisin mukaan lyhyet ihmiset pärjätäkseen samalla tavalla kuin pitkät täytyy usein käyttäytyä ilkeästi.

Lyhyet ihmiset ovat ilkeita kun niillä on perse liian lähellä päätä. Ne ei vaiteskaan . Huono läppä. Lähen koisaan.

.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat