Cure for all: märkä pyyhe

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Nonii, oon aatellu tutkiskella onko kylmä/kuuma märkä pyyhe patentuitu hoitokeino. Auttaa nääs kaikkeen särkyyn ja kaikkeen muuhunkin.

Jos on patentoitu, sit mä vaan alan kauppaamaan hoitopyyhkeitä suolaseen hintaan.

e: kjirk vihre

Kommentit (11)

Heksu
Seuraa 
Viestejä5463
Liittynyt16.3.2005

Silloin kun mää olin pieni, mamma hoiti kivuliasta mahatautia aina kylmillä kääreillä. En tiedä oliko niillä mitään käytännön virkaa, mutta ainakin se oli hyytävän hauskaa ja sillä oli vähintäänkin huomattava placebovaikutus.

Vierailija

Tuo placebo, hoivaaja pyyhkeen vaihtajana on tosi arvokas markkinatavara. Mikään pilleri ei tuo sitä tunnetta, mitä saa kun joku hoivaa kääreillä.

Millanen ratkaisu on lämmön säilymisen ja parantavuuden kannalta paras?

Vierailija
Olli V
Tuo placebo, hoivaaja pyyhkeen vaihtajana on tosi arvokas markkinatavara. Mikään pilleri ei tuo sitä tunnetta, mitä saa kun joku hoivaa kääreillä.

Millanen ratkaisu on lämmön säilymisen ja parantavuuden kannalta paras?

Heh-heh, sä oot ihan ilmiömäinen valuuttamies.
Voisit harkita myös kääreitä, joissa on jotain gutaa mukana, kuten sipulikääreistä tuttu sipuli...
...Jotai kuivattua sipulimehua kertakäyttöpyyhkeessä, lisää vain vesi.

EDIT. kun vähän mietin asiaa, niin vielä parempi vois olla kosteasipulimehupyyhe mikronkestävässäpakkauksessa, mikrossa minuutti(?) ja voilaa hoivaavasipulikääre on valmis yms.
Eli se mikro vois olla paras lämmönsäilyttäjä, vai mikä se oli...
...en kyl tiijä onko ihmisillä mikro(aaltouune-)ja enää nykypäivinä.

Vierailija

Täytyy vissiin ite testata tuo sipulikääreen vaikutus silmiin. Ettei ole samaa efectiä kuin sipulinkuorinnassa. Se söis kannattavuutta jos ilmenis kirvelyä. Täytyy olla mahdollisimman siedetty tuote, että herkkähipiäiset itseensä panostajat saadaan asiakassegmentiksi.

Vierailija
Olli V
Täytyy vissiin ite testata tuo sipulikääreen vaikutus silmiin. Ettei ole samaa efectiä kuin sipulinkuorinnassa. Se söis kannattavuutta jos ilmenis kirvelyä. Täytyy olla mahdollisimman siedetty tuote, että herkkähipiäiset itseensä panostajat saadaan asiakassegmentiksi.

Niin, voihan se olla hajustettu jollain muulla, tai voihan sitä lisätä siihen jotai sipulientsyymejä pari tippaa vaan mausteeks ?
Ihan hyvä huomio kuitenkin, ihoon liittyvät ongelmat ja muutenkin kosteuteen liittyvät ongelmat voisi yrittää ratkaista jollain pyyhkeen pintakalvolla!?.
Jos siis esim. kosteus yms. on vain ns. placeboa, eikä sen tarvitse oikeasti koskea ihoon, vaan lämmittää jne. siinä sitten vaan se pyyhe.

Vierailija

Suora kosketus nesteeseen voi myös haitata moniallergisia, niitä jotka pelkää suihkussakäyntiä. Miellyttävän tuntuinen, mutta kosteutta läpäisemätön kerros onkin ongelma. Mikäs siihen sopisi? Tulee vaan mieleen liukkaat tuulipukumateriaalit.

Vierailija
Olli V
Suora kosketus nesteeseen voi myös haitata moniallergisia, niitä jotka pelkää suihkussakäyntiä. Miellyttävän tuntuinen, mutta kosteutta läpäisemätön kerros onkin ongelma. Mikäs siihen sopisi? Tulee vaan mieleen liukkaat tuulipukumateriaalit.

Niin, en mä ainakaan oo materiaaliasiaintuntija, ylläri-pylläri...
...mutta ehkä jollain uurre tai kohokuvioinnilla saa pinnasta mielyttävämmän näköisen ja tuntuisen!?...
...siis jotain aaltoilevaa kuviota tai jotai näppylöitä .

Toisaalta vettäläpäisemätön materiaali voisi olla kakkospinta, ja uloimpana olisi siihen liitetty mukavamman tuntuinen pintamateriaali!?

HEh, tässä loitotaan ja loitotaan itse märästä pyyhkeestä .

Vierailija

Täytyy lanseerata tuotesarja, johon tulee aina uusia ajankohtaisia malleja. Kausimalleja erikoistuoksuin...

Aloitus puuvillamalleilla, sitten erikoismateriaalit kyseeseen kun niiden tuottajat kuolaavat diilistä johtavan hoivakäärebrändin kanssa.

Vierailija
Olli V

Mää tiän kun oon textiiliexpertti, mutta en kerro. Keksi itte pisnekses.

Vierailija
Pönni
Olli V

Mää tiän kun oon textiiliexpertti, mutta en kerro. Keksi itte pisnekses.

Mun mielestä tälläset pohrinnat o iha kivoja juttuja, vaikkei ite tuohta suoranaisesti saiskaan.
Jos nyt ei saa tälläsestä kehittyneempää näkökulmaa tuotekehittelyyn, niin onhan nää välillä ainakin ihan kivoja pikkutarinoita oikeissa asia yhteyksissääään.

Uusimmat

Suosituimmat