90 % naisista ei osaa ajaa autoa.

Seuraa 
Viestejä10609
Liittynyt16.3.2005

http://www.frau-am-steuer.de/

Naisten ajosuorite 25,6 %, onnettomuudet 34,6 %.
Siistejä kuvia naisten ajosuorituksista löytyy linkistä.

Korant: Oikea fysiikka on oikeampaa kuin sinun klassinen mekaniikkasi.
Korant: Jos olet eri mieltä kanssani olet ilman muuta väärässä.

Sivut

Kommentit (31)

Vierailija
o_turunen
http://www.frau-am-steuer.de/

Naisten ajosuorite 25,6 %, onnettomuudet 34,6 %.
Siistejä kuvia naisten ajosuorituksista löytyy linkistä.

90% taitaa olla liioiteltu.

Tiede-lehdessäkin oli maininta joskus yli 20-vuotta sitten että 1/3-osaa naisista on vajavainen avaruudellinen (3D) hahmottamiskyky, joka vaikeuttaa liikenteessä selviytymisessä. Jos oikein muistan niin miehillä ko. vajavaisuus oli vain 3%:n luokkaa.

Itse olen huomannut että joillakin on todellisia vaikeuksia hahmottaa auton ratissa sitä mihin rattia pitää kääntää jotta peruuttaessa auto kääntyisi oikeaan suuntaan. Lisäksi olen huomannut että kytkimen käyttö eräille tuntuu olevan aivan ylivoimaista. Automaattivaihteisto auttaa asiaa ehdottomasti.

Vierailija

Hirmu moni naisautoilija pääsee kotio matkaltaan. Miehet sen sijaan saattavat päätyä ruumishuoneelle. Ei sillä pellillä niin väliä ole jos vähän taipuu.

Mutta taas on osoitettu, että naisen paikka on kotona. Naisten ajo-oikeus on kiellettävä lailla. Rajotuksia noudattavat naiset ovat iso riski kilvan ajossa moottoritiellä.

Kulaushaikara
Seuraa 
Viestejä1023
Liittynyt27.4.2009

Naisille tuntuu olevan joskus hankalaa taaksepäin ajo, mutta miehille tuntuu olevan hankalaa tavallinen eteenpäin ajo!!

Se, mikä miehestä tuntuu sujuvalta liikennekäyttäytymiseltä, tuntuu minusta öykkäröimiseltä, liikennelain rikkomiselta ja huonolta käytökseltä. Mikäköhän eron aiheuttaa?

(Niin ja todistetusti 3D-havainnointini on keskimääräistä PALJON parempi. Silti en ole loistava autoilija. Tosin osaan peruuttaa paremmin kuin ajaa eteenpäin, joten olen ehkä miehinen ajaja kuitenkin? )

Vierailija
Kulaushaikara
Se, mikä miehestä tuntuu sujuvalta liikennekäyttäytymiseltä, tuntuu minusta öykkäröimiseltä, liikennelain rikkomiselta ja huonolta käytökseltä.

Äläs nyt. Kyllä naisetkin osaa sujuvan liikennekäyttäytymisen. Laitapas huviksesi kuukkeliin haut: "nainen kolaroi", "nainen ajoi ylinopeutta" tai "nainen kaahasi".

Vierailija

Perusväite on täyttä soopaa. Naiset ovat emotionaalisesti suojelevampia kuin miehet, joten jo perusbiologia vastaa kieltävästi väitteeseen. Tämä koskee myös "suojelevampaa" asennoitumista liikenteessä. Tutkimukset tukevat myös väitettäni.
Jos kysyjä on eri mieltä, se on hänen oma häpeäpilkkunsa!

Vierailija
MarsMan
Äläs nyt. Kyllä naisetkin osaa sujuvan liikennekäyttäytymisen. Laitapas huviksesi kuukkeliin haut: "nainen kolaroi", "nainen ajoi ylinopeutta" tai "nainen kaahasi".
ja etenkin "nuori mies auto-onnettomuus"

Neutroni
Seuraa 
Viestejä26890
Liittynyt16.3.2005

Eiköhän nuo prosentit käänny aivan toisin päin, jos kaivat tilastot henkilövahinkoja aiheuttaneista onnettomuuksista. Tyypillinen naisen onnettomuus on jotakuinkin sellainen, että nainen huolimattomuuttaan pakittaa parkkeeratessaan perän tolppaan. Kyllä sellaisia kestää tehdä aika monta yhtä epäonnistunutta ohitusta vastaan.

Teekkari
Seuraa 
Viestejä2347
Liittynyt27.4.2008

Ehdotan, että Suomeen perustettaisiin rutkasti kaahaamiseen sopivia ratoja, joilla taitojaan voi esitellä kavereille ja muullekin porukalle ilman sivullisten loukkaantumisriskiä. Radan yhteyteen tulisi suunnitella riittävän ahdas ja vaikeaselkoinen parkkipaikka, jossa tyttökaverit voivat tylsistyessään harjoitella taskuun parkkeerausta yms. liikkeitä, jotta vältetään videolla ilmi tullut tapahtuma

Everything you know, is about to change.

Vierailija

Naisten tilanhahmotuskyvyn heikkoudet voivat tuntua toisarvoisilta liikenteessä, mutta parkkipaikkakolhut muodostavat valtaosan vakuutuskorvauksista ja aiheuttavat työajan menetyksiä ja alituista varuillaan oloa sinänsä pieniriskisillä alueilla, ellei PMS raivari satu parkkiksella.
http://www.youtube.com/watch?v=q55fJUaYBI0
Nauttikkaa: mestari puikoissa.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008

Mä olen tosi huono kuski. Mä en ole kertaakaan joutunut pysäytetyksi by poliisi, enkä ole koskaan ajanut henkilövahinkoa. Nyt tunnen itseni myös epäonnistuneeksi naiseksi, koska en ole koskaan peruuttanut tolppaa päin, en edes kärry perässä. Enkä koskaan ole kolhinut parkissa lähdettäessä/tullessa toista autoa, en edes taskuun parkattaessa. Kysynkin nyt teiltä, rakkaat palstatoverini, muutunko naisellisemmaksi jos vedän iskän Seatin takapuskurin irti tai maalit iskän Seatin kyljestä? Olenko jotenkin vähäarvoisempi naisena jos kolhinkin vaan velipojan Foordia? Olisinko naisellisempi, jos aiheuttamassani vahingossa on myös toinen osapuoli? (eikä pelkkä tolppa tms.)

Hämmentää.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008
Olli V
Tee Vatkain palvelus ja aja muutaman peltilehmäänsä kiintyneen miehen yli. Kromifetissi on jo sairasta.

Eiku mää oon niin huono aiheuttaan kärsimystä! [size=50:1u628he6](Eksät hilijaa, teiltä ei kysellä!!!)[/size:1u628he6]

Hämmentää.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat