Kuolleista herätetty pappi!

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Tässäpä linkki tuohon!
VARO, linkissä on joku epämääräinen "Apobe Acrobatin" poisto-toiminto, mutta sen voi skipata - tietysti...

http://www.saunalahti.fi/~expresso/varo/Daniel_Ekechukwu.pdf

Uskotteko tarinan?
Lääkärin kirjoittama KUOLINTODISTUSKIN ON!
VAIN Kolme päivää kuolleena, joten EI kai siksi kovin ihmeellistä, mutta itse kertomus on!

Kertoi käyneensä "Helvetin ja Taivaan Porteilla", ja olisi joutunut Helvettiin, ilman jääräpäistä inttämistään: "Olen Jumalan mies, olen pappi, olen Jumalan palvelija!"

Kommentit (8)

Vierailija

Se on uskon asia. Jos tahtoo uskoa, siitä vaan. Miksipä tuota ei uskoisi, paha väittää vastaankaan.

Missä piireissä tällainen puhuja liikkuu?

Vastaavanlainen kaveri lupas tarjota mulle treffit Jeesuksen kanssa. Ihan turhaan vartosin sitä tapaamista. Ei toteutunu. Menny vähän usko noihin puhujiin.

Vierailija
Kertoi käyneensä "Helvetin ja Taivaan Porteilla", ja olisi joutunut Helvettiin, ilman jääräpäistä inttämistään: "Olen Jumalan mies, olen pappi, olen Jumalan palvelija!"

Helvettiin joutumisen voi siis välttää jääräpäisellä inttämisellä. Nyt tiedän tämänkin.

Vierailija

Jos vähän joka iikka kykenee nousemaan kuolleista 3. päivänä, niin mitäs ihmeellistä guru Jeesuksen väitetyssä häppeningissä sitten olikaan...?

Vierailija
linkki

Helvettiin joutumisen voi siis välttää jääräpäisellä inttämisellä. Nyt tiedän tämänkin.

No, ei, sitten kuitenkaan... Vaimon rakkaus, ja ilmeisesti Danielin oikea asenne vielä pelasti hänet takaisin maailmaan... Ja tietysti Jeesuksen päätös, olla panematta Helvettiin... Aika köyhä oli äijän käsitys Kristuksesta, kuitenkin, siltä vaikutti...

el6
Seuraa 
Viestejä1457
Liittynyt12.2.2007
Aukino
linkki

No, ei, sitten kuitenkaan... Vaimon rakkaus, ja ilmeisesti Danielin oikea asenne vielä pelasti hänet takaisin maailmaan... Ja tietysti Jeesuksen päätös, olla panematta Helvettiin... Aika köyhä oli äijän käsitys Kristuksesta, kuitenkin, siltä vaikutti...

Aha. Jaa no joo jos kertan ristuksestapuhutte niin...

.

Vierailija

Uskon, että paikalliset lääkärit, poppamiehet lantamajoissaan, tekivät virhearvioinnin luokitellessaan potilaan kuolleeksi.

Hyvä sentään, että tämä löyhkäävä paskaketju on vapaan sanan puolella. Toisaalta, pitäisi varmaan olla jokin vielä alempi paikka tällaisille - ehkäpä uusi keskustelualue. Viemäri?

Vierailija

Aihetta puitiin jossakin vaiheessa Suomi24-palstalla ja silloin tulin tehneeksi melkoisesti taustatyötä. Kyseinen miekkonen oli ollut mukana jossakin pimeässä öljybisneksessä, sitten nigerialaiskirjeissä, ja sitten rupesi kuolleista heränneeksi. Siinä kohdassa tärppäsi. Nyt kiertää ympäri Eurooppaa saarnaamassa sanaa.

Melkoinen saaga oli hänen kuolleista heräämisensä - kolme sairaalaa, pitkiä ambulanssimatkoja, milloin veli, milloin aimo vierellä voihkimassa, tuokio ruumishuoneella, melkein (tai oikein, tilaisuudesta riippuen) sai balsamointinesteen suoniinsa, sitten päätyi sellaisen kirkon kellariin, jossa sattumoisin käännynnäisiä keräilevä saksalainen lähetyssaarnaaja saarnasi, jolloin vainaja heräsi henkiin ja haisi balsamointinesteeltä päiväkausia.

Ai niin, kuolemansyy oli vaihdellen sydänkohtaus tai tukehtuminen.

Eräs uutislähde huomautti, että kuolleista herääminen (ja herättäminen) on varsin tavallinen huomionnostatustapa Nigeriassa.

Uusimmat

Suosituimmat