Yahoo-mail tukossa ?

Seuraa 
Viestejä8848
Liittynyt26.3.2009

Olen vuosikausia käyttänyt Yahoo-mailia ja se on toiminut erinomaisesti, mutta nyt on jotain outoa tapahtumassa; päivä päivältä postien avautuminen on hidastunut, kestää minuuttikaupalla ja tänä aamuna oli huipennus, en saanut postejani auki enää ollenkaan ! Onko muilla samoja kokemuksia ja mistä moinen voisi johtua ? Petteri Järvinen, jonka kanssa meilailimme puolen vuosikymmentä päivittäin, pyysi jo vuoden päivät sitten siirtymään Hot-mailiin, koska yahoon mainokset jotenkin sotkevat Vistaa, jos oikein ymmärsin. Minulla on MSI:n miniläppärissäni kuitenkin vanha
kunnon XP, Vistaa en saanut toimimaan kunnolla koskaan.

P.S. Ja ongelma van pahenee, nyt tarjoaa "error code 33":a jatkuvasti. Kohdistuuko yahoon hyökkäys, joka tukkii sen ?

Sivut

Kommentit (17)

Hannu Tanskanen
Seuraa 
Viestejä8848
Liittynyt26.3.2009
sinnipirtti
siirry http://www.gmail.com:n käyttäjäksi. yli 7000mt tilaa. ei juurikaan mainoksia.

No, päästin sinutkin rankkurin orsilta, kun nyttemmin puhut asiaa !

Ei se niin helppoa ole, kun yahoo-osoite on kaikilla tutuilla ja firmankin osoite on ollut siellä 30 vuotta. Ja mistä minä tiedän, mitä tämä gmail on muutaman vuoden päästä ?

sinnipirtti
Seuraa 
Viestejä5161
Liittynyt1.7.2007

mistä tiedät että yahoo olisi?

postit voi ohjata toiseen osoitteeseen. ilmainen ei ole koskaan ns. varma. itselläni on kohta ollut melkein 6 vuotta gmail. olen ollut testikäyttäjänä. googlella ei taida olla vielä mitään palvelua mikä maksaa ellei mainostamista oteta lukuun.

jos haluaa pysyvyyttä on pakko laittaa itseleen sähköpostiserveri

ps. en ole edes missään vaiheessa ollut rankkurissasi. valehtelia.

toisen polven pilkkuvirhe

salai
Seuraa 
Viestejä7264
Liittynyt17.3.2005
Hannu Tanskanen
Ei se niin helppoa ole, kun yahoo-osoite on kaikilla tutuilla ja firmankin osoite on ollut siellä 30 vuotta. Ja mistä minä tiedän, mitä tämä gmail on muutaman vuoden päästä ?

Luulisi tuollaisen ennustajaeukon tietävän tulevaisuuden tapahtumat - jopa paremmin kuin menneisyyden.

Kas kun et itse älynnyt perustaa Yahoota jo 30 vuotta sitten, kun arvasit sen osoitettakin levitellä liikekumppaneillesi. Olisit ehkä saanut postiakin tilillesi ennen vuotta 1997, jolloin Yahoon postipalvelu aloitettiin.

Mitä tahansa edellä esitetyistä väitteistä saa epäillä ja ne voidaan muuttaa toisiksi ilman erillistä ilmoitusta. Kirjoittaja pyrkii kuitenkin toimimaan rehellisesti ja noudattamaan voimassa olevia lakeja.

Hannu Tanskanen
Seuraa 
Viestejä8848
Liittynyt26.3.2009
salai
Hannu Tanskanen

Luulisi tuollaisen ennustajaeukon tietävän tulevaisuuden tapahtumat - jopa paremmin kuin menneisyyden.

Kas kun et itse älynnyt perustaa Yahoota jo 30 vuotta sitten, kun arvasit sen osoitettakin levitellä liikekumppaneillesi. Olisit ehkä saanut postiakin tilillesi ennen vuotta 1997, jolloin Yahoon postipalvelu aloitettiin.

Jahas, et taida kuulua ihailijakaartiini ?

Onko noin, yahoo-posti alkoi vasta 1997 ? No, muisti pettää, 12 vuotta tuntuu 30 vuodelta !

Kiitos nyt kuitenkin oikaisusta .

(P.S. Ongelmaani vastauksesi ei kuitenkaan tuonut mitään apua)

Vierailija
Hannu Tanskanen
P.S. Ja ongelma van pahenee, nyt tarjoaa "error code 33":a jatkuvasti. Kohdistuuko yahoon hyökkäys, joka tukkii sen ?

Hei, jos sä oot siellä joteski noitten moderaatojen kanssa vaikeuksissa? Eero33v, Nipponi ja Rasdf siellä sulle vaan vinoilee. Ne on pistäneet sut apinakenneliin ja tarjoovatten panaania.

Ei voi tietää...

Hannu Tanskanen
Seuraa 
Viestejä8848
Liittynyt26.3.2009
Phony
Hannu Tanskanen

Hei, jos sä oot siellä joteski noitten moderaatojen kanssa vaikeuksissa? Eero33v, Nipponi ja Rasdf siellä sulle vaan vinoilee. Ne on pistäneet sut apinakenneliin ja tarjoovatten panaania.

Ei voi tietää...

Ihan mielenkiinnosta, "modet", kuka ihme teidät on pakoittanut sietämään minua ? Ruukki ? (epätodennäköistä, tai olen todella väärin tulkinnut tämän miehen), Pentikäinen ?
(oli kiinnostunut ehdotuksestani lopettaa "Tiede"-lehti ja yhdistää puolet sen toimittajakunnasta ehdottamaani TM:n kilpailijaan, lopuille nyt ikävä kyllä olisi edessä luukku). Mutta, minä ymmärrän, että tämä on vaikeaa ja haluan rohkaista ja ymmärtää teitä ahdistuksessanne .

Hannu Tanskanen
Seuraa 
Viestejä8848
Liittynyt26.3.2009

Yksikin asiallinen vastaus pelastaisi päiväni, yksikin ?

Muiden kokemuksia, ovatko k-omukat taas hyökkäämässä kapitalismin linnakkeita vastaan, eli palvelinhyökkäys satojen
linkattujen koneiden avulla miljoonin postein ?

Hannu Tanskanen
Seuraa 
Viestejä8848
Liittynyt26.3.2009

Jahas, ja tämä on heti siirretty roskalainapuolelle, eli nk. "vapaaseen sanaan", vaikka kysymyksessä on asiallinen (kunnes nimimerkki "salai" ja "poni" sen vesittivät) ja tekninen aihe. On selvääkin selvempää, että moderaattorit sorsivat minua, hei suojelusenkelini Sanoma-konsernissa:

[size=200:335t1oz3]APUA !!![/size:335t1oz3]

Oi anna mahtavan salamasi iskeä näihin uskottomiin !!!

Vierailija
Hannu Tanskanen
Phony
Hannu Tanskanen

Ei voi tietää...

Ihan mielenkiinnosta, "modet", kuka ihme teidät on pakoittanut sietämään minua ? Ruukki ? (epätodennäköistä, tai olen todella väärin tulkinnut tämän miehen), Pentikäinen ?
(oli kiinnostunut ehdotuksestani lopettaa "Tiede"-lehti ja yhdistää puolet sen toimittajakunnasta ehdottamaani TM:n kilpailijaan, lopuille nyt ikävä kyllä olisi edessä luukku). Mutta, minä ymmärrän, että tämä on vaikeaa ja haluan rohkaista ja ymmärtää teitä ahdistuksessanne .

Ei kukaan.

Vierailija
Hannu Tanskanen
Yksikin asiallinen vastaus pelastaisi päiväni, yksikin ?

Muiden kokemuksia, ovatko k-omukat taas hyökkäämässä kapitalismin linnakkeita vastaan, eli palvelinhyökkäys satojen
linkattujen koneiden avulla miljoonin postein ?

Edellinenkin oli jo asiallinen. Ole hyvä.

Vierailija
Hannu Tanskanen
Jahas, ja tämä on heti siirretty roskalainapuolelle, eli nk. "vapaaseen sanaan", vaikka kysymyksessä on asiallinen (kunnes nimimerkki "salai" ja "poni" sen vesittivät) ja tekninen aihe. On selvääkin selvempää, että moderaattorit sorsivat minua, hei suojelusenkelini Sanoma-konsernissa:

[size=200:1pu6gs83]APUA !!![/size:1pu6gs83]

Oi anna mahtavan salamasi iskeä näihin uskottomiin !!!

Paha juttu. Aiheen voisi kyllä jakaa kahtia, katsotaan.

Edit: Nyt kun katsoin, niin se oli kolmannen viestin toteamus, joka aiheutti siirron!

Hannu Tanskanen
No, päästin sinutkin rankkurin orsilta, kun nyttemmin puhut asiaa !

[size=50:1pu6gs83]Mutta modet ja salaihan ketjun pilasi, ei siinä mitään.[/size:1pu6gs83]

idiotus
Seuraa 
Viestejä1907
Liittynyt8.12.2007

Gmailissa toimii POP, joten postien osalta voi nukkua yönsä rauhassa, jos muistaa ottaa varmuuskopioita.

Thuderbirdillä imaisee nopeasti postit koneelleen.
Ehkäpä saat myös ohjattua vanhat postisi gmailiin.

Thunderbird:
http://www.mozilla-europe.org/fi/products/thunderbird/
POP:
http://mail.google.com/support/bin/answ ... swer=13273
Thunderbird + POP
http://mail.google.com/support/bin/answ ... swer=86399

Niin ilmeisesti Microsoft hommasi itselleen Yahoon, joten muutoksiin ehkä kannattaa Yahoo-mailin käyttäjänä varautua.

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

In porto perse vitulus est.

Rousseau: "tämä keskustelufoorumi saattaa aiheuttaa itsetuhoisuutta, käytettävä vain hoitohenkilökunnan valvovan silmän alla ja/tai hyvin lääkittynä".

Varoitus! Saatan leikkiä välillä paholaisen asianajajaa jopa tiedostamatta sitä.

salai
Seuraa 
Viestejä7264
Liittynyt17.3.2005
idiotus
Gmailissa toimii POP, joten postien osalta voi nukkua yönsä rauhassa, jos muistaa ottaa varmuuskopioita.

Thuderbirdillä imaisee nopeasti postit koneelleen.
Ehkäpä saat myös ohjattua vanhat postisi gmailiin.

Gmailissa toimii myös IMAP, joten sen tilejä voi käyttää joustavasti useammankin koneen sähköpostiohjelmilla tai kännykällä. Gmailin voi pistää hakemaan muilta POP-tileiltä postit, jolloin kaikki postit saa yhteen paikkaan. Sitten ne voi myös edelleen lähettää vaikkapa Soneran typerän pieneen (5 MB) leikkisähköpostilaatikkoon, josta kuitenkin saa ilmaisen tekstiviestin kännykkään.

Gmailin tyytyväinen asiakas 24.1.2005 lähtien.

Mitä tahansa edellä esitetyistä väitteistä saa epäillä ja ne voidaan muuttaa toisiksi ilman erillistä ilmoitusta. Kirjoittaja pyrkii kuitenkin toimimaan rehellisesti ja noudattamaan voimassa olevia lakeja.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat